(37)Fahriye DEMİR...

78.3K 2.4K 465
                                    

Keyifli okumalar...

Güne Nur' un mırıltıları ile açtım. Yanı başımda saçlarımı eline almış garip garip bakıyordu.

Mirza abim" günaydın gülüm "

Yanı başımda oturan Mirza abimi yeni farkettim. Yüzündeki tebessüm ile bana bakıyordu.

" günaydın abi. Sen ne zaman geldin? "

Mirza abim" az önce geldim. Seninki herzaman ki gibi uyanıktı. "

Yerinden doğrulup ona baktım. Doğrulduğum için Nur 'un elinde olan saçlarım elinden düşmüştü.

Kaşlarını çatmış , dudaklarını da büzüştürmüş bir şekilde saçlarıma bakıyordu. Ayaklarını oynatarak kalkmaya çalıştı. Ellerinden tuttum.

Kucağıma çıkarak tekrar eline aldı.

Saçlarına öpücük kondurup abime döndüm. Bizi seyrediyordu.

Mirza abim" bugün seni kaçırıyorum. Bendensin yani. Sana bir hediyem var. Kahvaltıdan sonra çıkıyoruz. "

" nereye gidecez. Diğer abilerim gelmeyecek mi? "

Mirza abim" gelmeyecek güzelim. Seni paylaştığım yeter. Bugün bana aitsin. "

Gülümsedim. Çok güzel konuşuyordu.

" tamam o zaman ben hazırlanayım. "

Mirza abim" hadi o halde. Ben gidiyorum. Kahvaltı yarım saat sonra hazır olur. Babamlar ile bir şey konuşmam gerekiyordu. "

Ayağa kalkıp saçlarımı öpüp Nur' un da boynundan öperek çıktı.

Nur' u kucağıma alarak ayağa kalkmaya çalıştım. Kalçam da bir sızı mevcuttu.

Dün gece odama geldiğim de geldiğim için çok pişman olmuştum.

Annem elinde terliği ile yatakta oturur bir şekilde beni bekliyormuş.

Tam kaçmak için çıkıyordum ki elindeki terliği kafama fırlatmış ve hakkın rahmetine kavuşmuştum.

O an aklıma gelince elim direk başıma gitti. Acıtmıştı ya.

Bir kaç tanede kalçama vurmuştu. Zilan' ı anlattığım da bu seferde dövmediğim için iki tane kalçama yemiştim.

Kıyafet konusunu da açıkladığım an halledeceğini söyledi. İnşallah halleder. Bence kesin eder.

Abilerim iyi bir terlik yiyecekti. Yemişlerdir çoktan. Kıyafetlerimi takmışlardı ya. Gerçi bende o kırmızı olanı görsem kesin hepsini kontrol ederim ama neyse.

Yerimden kalkmadan önce Nur' u emzirmiş ve altını değiştirmiştim.

Dolabına ilerleyip bir elbise aldım elime. Elbiseleri daha çok seviyordu.

Hemde çok sıcaktı.

Üstüne elbisesini giydirdi giydirmez bende giyinip çabucak çıkmıştık.

Üstüne elbisesini giydirdi giydirmez bende giyinip çabucak çıkmıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin