Keyifli okumalar...
Dün annemin değindiği konu çok hassastı. Daha o adamın etkisinden çıkamamışken yeni bir evlilik benim için zor gibi geliyor.
Ama Nur'un da geleceğini düşünmem gerekiyor. Onu baba sevgisinden mahrum edemem.Of. Çok zor.
Neyse bunu sonra düşünür bir karar alırım.
Şuan sabah kalkmış bir güzel kahvaltımızı, yapmış bir şekilde salonda oturuyorduk . Annem davette giyeceği elbiseyi ve kıskançlıktan çatlayacak kadınları anlatıyordu. Sevda ablalarda ona katılıyordu.
Ben emirhan abimin göğsünde yatmış bir şekilde abimleri dinliyordum. Kendi aralarında Nur' un ve benim " kiminle yatmalı sloganı "ile ilgili plan yapıyorlardı.
Ciddi ciddi yapıyorlardı ya. Haftada 5 gün sırasıyla bir abim geriye kalan 2 gün Berkan ve babama aitti.
Sonunda halletmiş olsalar gerek Berkan ortaya bir fikir attı.
Berkan " Acaba ablamı ve Nur' u bir şeyler mi yapsak. Geldiğinden beri hiç bir şey yapmadık onunla. Azıcık anı biriktirelim. "
Mirza abim" iyi düşünmüşsün. Ama Nur gelemez hava sıcak. Hasta olabilir. "
Yener" peki. Nereye gidelim? "
Emir" hımmm. Bence bowlinge gidelim. Ordanda yemek yemeğe. Zaten sonra davet için eve geleceğiz."
" bence iyi fikir abi. Ama önce bir anneme söyleyelim. " Anneme döndüm.
" anne biz abimlerle biraz vakit geçirmek için bowlinge gideceğiz. Merak etme geç kalmayız. Saat 4 olduğunda burda oluruz. "
Annem" geç kalmayın ama yoksa terlik o şaheserlerinize gelir ona göre. "
Yener abim" Allah aşkına anne nedir bu şaheserlerimizin senden çektiği. Fahriye daha yeni olduğu için senin gazabına uğramadı ama görüyorum ki çokta uzak değil. "
Annem" sus sıpa. Vallaha geliyor kapıda. Hem benim kızım değil mi ister terlikler severim ister öpücüklerimle severim. O siz değil bir kere. "
Berkan" anne biz başkasının çocuğumuyuzda ablam farklı oluyor. Doğruyu söyle ben evlatlığım değil mi? "
Annem" sen kesinlikle Aydın' ın oğlusun bunun başka bir açıklaması yok. "
Babam" laf dönüp dolaşıp nasıl bana geldi allah aşkına. Hem bu çocuk bu kadar olduysa bunun suçlusu sensin karıcım. Duyduğuma göre çocuklar zekâlarını annelerinden alırlarmış. Ben sadece kız mi erkek mi olacağına karar veriyormuşum. " babam soktuğu lafın memnuniyetiyle sırıtıyordu.
Annem" kocacım senin bu koltuk sevdanı ne yapacağız biz. Yani illaki koltukta uyuyacağım diyorsun. Tamam o zaman bende senin bu ricanı kırmayacağım. Bir kadın kocasını her zaman mutlu etmeli degil mi? Bende kocacığımın memnuniyetiyle mutlu olan bir kadın olarak seni koltukta yatırmaya kara verdim. Hayırlı uğurlu olsun kocacım. "
Babam annemin sözleriyle anında sırıtması silinmiş , sonra bir yutkunmuş ardından da mors olmuştu.
Annem ise zaferle gülümsemelerini babama yolluyordu.
Bizde kahkaha atıyorduk onların durumuna. Tabi biz dediğim sadece ben , Berkan ve Yener abim. Diğerleri sırıtmakla kalmışlardı.
...
Annemlerin atılmasından sonra Emirhan abimin " daha fazla geç kalmayalım " demesiyle hazırlanıp çıkmıştık.
Şimdide bowling salonuna gelmiş takım oluyorduk. Olmaya çalışıyorduk diyelim biz buna en iyisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )
Teen FictionKimsesiz bir kadın. Fahriye AKÇA Tehlikeli bir adam ile tek gecelik bir ilişkiden olan 5 aylık bebeği ile bir sabah gelen telefonla karıştığını öğrenir. 23 yıl sonra ortaya çıkan bu gerçek kendisine büyük bir yıkım olurken aynı zamanda yeni bir kap...