Keyifli okumalar...
Dudaklarım dudaklarına açmış olduğu savaşa katılarak sevgimi anlatmaya çalışıyordu. Saf sevgimi...
Kasılan elleri olduğu yerde dururken bunu beklemediğini anlamıştım.
Dudaklarımı geri çekerek yüzüne baktım. Kaşları kalkmış bana bakıyordu. Sert elleri dikkatli bir şekilde belimden destekleyerek olduğum pozisyondan sırt üstü yatırdıktan sonra üstüme çıkmadan üstten bakmaya başladı bana.
İçimden ona doğru akan bir şeyler var gibiydi. Onu bana hissettiren...
Karan" Ne dedin sen? " Kısık ama baskındı sesi. Göğsümde bir karıncalanma hissi aynı anda olurken cesaretin gözlerime işlemesini istedim. Çünkü şuan da ona karşı bütün işlevimi yitirmiş gibiydim.
Kopuk kopuk bir nefes verdim yüzüne doğru. Yaptığım bu harekete karşı gözleri saliselik kapanarak geri açılırken elimi dudaklarına doğru uzattım.
Uzattığım parmaklarıma doğru içimi eritecek biçimde dudaklarını bastırması ile yutkundum ağırca.
" Seni seviyorum... "
Yumuşayan gözleri ile aynı anda elini başımın yanına hizaladı. Şimdi daha yakındı gözlerime. Daha yakın ve içimi ısıtacak kadar sıcak...
İnine düştüğüm bir kuzu gibi hissediyordum ama aynı zamanda orada yaşamaya can atacak gibi de hissediyordum.
Sonunda dudaklarım ona açılmış , itaatkar birer kul olmuştu. Ah... Prangalarım vardı da kırıp özgürlüğe kavuşmuştum sanki.
Hareketlenen eli ile onu izledim uzunca. Elinin tersini yanağım boyunca sürterek saçlarıma ulaştı. Tuttuğu telleri avuç içinde okşarken gözlerini gözlerimden bir an olsun ayırmıyor her an olduğu gibi benliğimi esareti altına alıyordu.
Karan" Beni bu kadar beklettiğin için seni cezalandıracağım. Ama şimdi değil. "
Az önce benim yaptığım gibi nefesini yüzüme üfledi. Bunu yaparken o kadar kendine has yapmıştı ki yutkunamadım bile.
Yüzünün yavaş yavaş bana doğru yaklaşması ile gözlerimi kapatıp beklerken dudaklarımın hizasında bulunan dudaklarının rotasını değiştirmesi ile geri açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )
Teen FictionKimsesiz bir kadın. Fahriye AKÇA Tehlikeli bir adam ile tek gecelik bir ilişkiden olan 5 aylık bebeği ile bir sabah gelen telefonla karıştığını öğrenir. 23 yıl sonra ortaya çıkan bu gerçek kendisine büyük bir yıkım olurken aynı zamanda yeni bir kap...