Yazarın anlatımıyla,
Genç kadın karşısında gördüğü kadınla şaşırsa da şaşkınlığını gizleyip, "Buyrun?" Dedi soğuk sesiyle.
Aslı, karşısındaki genç kadının soğuk sesinden utanarak, "Konuşabilir miyiz?" Dediğinde genç kadın şaşırdı. Fakat ne kadar evine misafir gelmesinden hoşlanmasada mecburi bir şekilde kapının önünden çekildi ve içeri işaret etti.
Aslı karşısındaki kadının bu durumdan hoşlanmadığını anladı ama konuşmak istiyordu. Öyle de yaptı derin bir nefes alıp içeri girdi.
Genç kadın karşısında omzu düşük olan kadına bakıp göz devirdi, karşısındaki kadına nazaran o gayet dik omuzlarıyla Aslı'ya bakıyordu.
Mitra, bu sessizlikten sıkıldığı için boğazını temizlediğimde Aslı da konuya girmek için dudaklarını araladı, "Aslında beni ilgilendiren birşey yok. Sadece merak ediyorum ve yardımcı olmak istiyorum ben s-"
Genç kadın karşısındaki kadının ağzında bir şeyler gevelemesinde rahatsız olmuş hızla sözünü bölmüştü, "Konuya gelirsek." Dedi bıkmış sesiyle.
Aslı sözünü bölen kadınla daha mahçup hissederken boğazını temizleyip konuya tekrar girdi, "Ben üstünü değiştirirken vücudunda bir çok ya-"
Genç kadın konunun nereye geleceğini bildiği için sert sesiyle sözünü böldü, "Sizi ilgilendiren bir konu yok. Lütfen gidin ve bir daha hiçbir yerde bu konuyu açmayın." Dedi ve ayağa kalkıp kapıyı işaret etti.
Aslı, Mitra'nın böyle davranmasına şaşırsada haklı olduğunu bildiği için de kalkmaktan başka çaresi olmadı.
Haklıydı Mitra, Aslı'yı ilgilendiren bir durum yoktu.
Aslı,ayağa kalkıp salonun girişine doğru yürüdüğünde Mitra da derin bir nefes alıp onu takip etti. Aslı, kapının önünde geldiğinde arkasında duran Mitra'ya dönüp, "Kusura bakmayın." Dedi ve önünde durduğu kapıyı açtı.
Kapı açıldığında Mitra ve Aslı karşısında gördüğü Borana şaşırırken, Boran Aslı'nın burda olduğuna şaşırdı. Karşılıklı birkaç saniye bakışmanın ardından Boran Aslı'ya bakıp, "Senin ne işin var burda?" Dedi.
Genç kadın Aslı'nın cevap veremeyeceğini bildiği için araya girdi, "Ben çağırdım, teşekkür için." Dediğinde Boran tabi ki inanmadı. Ama çaktırmadı da başını sallayıp Aslı'ya baş işareti yaptı. Aslı, Boran'ın ne dediğini anlayıp hızla evden çıktı. Aslı'nın ardından ikisinin bakışı birbirlerini buldu. Boran, genç kadının omzuna çarparak içeri girdi ve, "Birşey konuşucaz." Dedi.
Genç kadın omzuna çarparak giden adamla göz devirip açık olan kapıyı kapattı. Onu yine görmekle hızlanan kalbini sakinleşirdi ve tekrar salona yöneldi.
Genç kadın karşısında yüzünü buruşturarak evi inceleyen Boranla kaşlarını çatıp boğazını temizledi. Boran da evi incelemeyi bırakıp karşısındaki kadına baktı. Konuyu uzatma gereği duymadan konuya girdi, "Tahmin edersin ki o adamın söylediği şeyleri boşvermedim. Araştırdım ama birşey bulamadım. O yüzden sana soruyorum,
Geçen günkü adam hangi izlerden bahsediyordu?" Dedi gözlerini hafif kısarak.Genç kadın karşısındaki adamın söylediği şeylerle biraz tedirgin olsa da belli etmedi. Genç adamın siyah gözlerine bakarak, "Saçma sapan bir konu belli ki seni kızdırmak için söylediler." Dediğinde karşısındaki adam alayla nefesini verdi.
Kaşlarını çatıp, "Benim ayarlarımla oynama." Dediğinde Mitra sinirle nefesini verdi. İçinden; 'yalvarırım daha fazla kurcalama, git ve unut bu konuyu.' Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müptelâ
Teen FictionBirbirine bağımlı iki kalp... Birbirine bağımlı iki insan... Yıllar sonra karşılaşırsa ne mi olur? ***** Dudaklarının karşısındaki dudaklarıma bakıp yutkundu, Dudaklarımın karşısında duran dudaklara bakıp yutkundum. Kalbimin tekrar deli gibi atma...