☠️38☠️ Aslında birinci bölüm olması gereken ikinci bölüm

68 16 76
                                    

Az önceki bölüm asıl anlatmaya başladığın yer değildi. O, ilk denemendi sanırım. Hani benim gücümün aşırı derecede azaldığını fark ettiğimiz ve bu yüzden uzun süre ara vermek zorunda kaldığın bölüm.

EN BAŞTAN DÜŞÜN DEDİN, DÜŞÜNDÜK İŞTE!
TELEFONU ELİME İLK ALDIĞIMDAN İTİBAREN GÖZÜMDE CANLANDIRMAYA BAŞLADIM DEDİĞİN GİBİ!

Tamam. Çok iyi gidiyorsun. Tüm bölümleri bu şekilde...

SUSARSAN İNŞALLAH, DEVAM EDECEĞİZ!

Emre...

BAŞLATMA EMRE'NE! BÜTÜN KONSANTRASYONUMUN İÇİNE ETTİN! ŞİMDİ TEKRARDAN HAYAL ETMEM LAZIM HER ŞEYİ! NEREDE KALMIŞTIM MNAKOYİM? İLK BÖLÜMLE İKİNCİ BÖLÜM ARASINDA O KADAR UZUN ZAMAN GEÇTİ Kİ, HATIRLAMAKTA ZORLANIYORUM. HAH TAMAM! SEN YİNE GÜCÜNÜ HIZLA KAYBETME DİYE TELAŞ EDİYORDUM.

🔘2🔘 ÇOK HIZLI OLMAK ZORUNDAYIM!
LAAAN! NİYE İKİ YAZIYOR ORDA?

HAA TAMAM! AMA O SADECE DENEMEYDİ VE ÇOK UZUN ZAMAN ÖNCEYDİ! ASIL ŞİMDİ BAŞLIYORUM ANLATMAYA.

NEYSE... HIZLI OLMALIYIM! EVET! ÇÜNKÜ KENDİ HESABIMA GEÇTİĞİM ANDA BEYAZ İÇİN İŞLER KÖTÜYE GİTMEYE BAŞLIYOR. AMA YİNE DE BUNA MECBURUZ. ÇÜNKÜ BİZİMKİLERİ AZGIN'A GETİRMENİN TEK YOLUNUN BU OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUZ.

LAN TAMAM! SUSUN! ANLADIK BU KIZ VARKEN AZ DA OLSA GÜVENDE BEYAZ! TAMAM! BAŞLIYORUM ANLATMAYA TAMAM!

ÜZGÜNÜM MİLLET. BURAYI KISA KESMEM LAZIM ÇÜNKÜ BU ÇOK BİLMİŞLER BANA SÖYLENİP DURUYORLAR!

TAMAM. BAŞLAYALIM BAKALIM. BENİ O SAÇMA SAPAN RÜYALARIN İÇİNDEN DIŞARI FIRLATTIKTAN SONRA SARI, ŞEY YANİ ASLINDA BEYAZ... HER NEYSE İŞTE HÂLÂ İNANAMIYORUM ONUN SARI OLMADIĞINA. NEYSE... BENİ ÇIKARDIĞI ANDA KENDİMİ ARM'DA BULDUM. İLK DEFA GÖRÜYORDUM ORAYI AMA YİNE DE BANA OLDUKÇA TANIDIK GELMİŞTİ.

HÂLÂ ESKİDEN DE ORADA OLDUĞUM FİKRİNE ALIŞAMIYORUM EVET. NEYSE, NEYSE... TAMAM LAN! BİR DURUN!

BOŞ BİR ARAZİDEYDİM ÖNCE. İŞLEVSİZ, GRİYE ÇALAN BİR TOPRAK... NE YAPACAĞIMI BİLMİYORDUM. AZ ÖNCE YAŞADIĞIM ŞEYİN GERÇEKLİĞİNE BİLE İNANAMIYORDUM HENÜZ. RÜYA OLDUĞUNA EMİNDİM. HEM DE OLDUKÇA EMİNDİM AMA O ADAMIN, YANİ ASLINDA BEYAZ OLAN SARI'NIN, ARM'DAN BAHSETMESİ... VE TABİİ Kİ BENİM BUNU KOLAYLIKLA HATIRLAMAM... ARM'I... OKUDUĞUM O KURGUYU... KENDİME AİT BAŞKA HİÇBİR ŞEYİ HATIRLAMAZKEN, O KURGUNUN İSMİNİ DUYDUĞUM ANDA HER ŞEYİN BEYNİME HÜCUM ETMESİNİ ANLAMLANDIRAMIYORDUM. GERÇEK MİYDİ ŞİMDİ TÜM O OKUDUKLARIM? MÜMKÜN OLABİLİR MİYDİ? GERÇEKTE KİMDİM PEKİ? NEREDE YAŞIYORDUM? İÇİNDE OLDUĞUM RÜYALAR KİMİNDİ? BEN KİMDİM? RÜYAYI GÖREN Mİ, YOKSA RÜYADA GÖRÜLEN Mİ?

KAFAMDAKİ DÜŞÜNCELERLE BOĞUŞARAK İLERLEMEYE ÇALIŞTIM. YAKINLARIMDA HİÇBİR ŞEY YOKTU. TEDİRGİNLİKLE ETRAFA BAKINDIM AMA GÖZ ALABİLDİĞİNE ÇÖL GİBİYDİ HER TARAF. NEREYE DOĞRU GİDECEĞİMİ BİLMİYORDUM. HEM KORKUYORDUM HEM DE HEYECANDAN ÖLMEK ÜZEREYDİM. RÜYADA OLDUĞUMU BİLİYORDUM! OKUDUĞUM, GEÇMİŞİME DAİR HATIRLADIĞIM TEK ŞEY OLAN O KURGUNUN İÇİNDE OLDUĞUMU BİLMEK!... DELİRECEK GİBİYDİM! NASIL TARİF EDEYİM BİLMİYORUM Kİ! HEM MUTLUYDUM HEM DE TEDİRGİN. HEM ORAYA AİT HER ŞEYİ MERAK EDİYORDUM HEM DE BİR AN ÖNCE UYANIP KURTULMAK İSTİYORDUM. ARKAMA BİLE BAKMADAN HIZLA YÜRÜYORDUM AMA KARŞILAŞACAĞIM ŞEYLERDEN DE ÇEKİNİYORDUM. YİNE DE YAPTIM. CESARETİMİ TOPLADIM VE ELİMDEN GELDİĞİNCE HIZLI BİR ŞEKİLDE ETRAFI İNCELEMEYE BAŞLADIM.

(2)Ver o telefonu bana Arman! Zor kullanarak almak istemiyorum senden!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin