☠️52☠️ Emre on altı

43 14 42
                                    

🔘16🔘 DAMAR YUMAĞI

EVEEEET, EFENDİME SÖYLEYEYİİİİM. ÇAKTIRMAYIIIIIN. ŞİŞŞŞŞT. HATIRLIYORUM YOKSA BEN NERDE KALDIĞIMIIII. EVEEEET, TABİİ Kİ DEEEEEE...

YOK LAN YEMİN EDERİM HATIRLAMIYORUM YAV!

Meridesen ÇOK ŞÜPHELENİYOR BENİM BU UNUTMALARIMDAN AMA VALLAHİ BİR NEDENİ YOK. KAFAMDA AYNI ANDA BİR SÜRÜ ŞEY DÖNÜYOR VE BEN HANGİ KISMI ANLATTIĞIMI, HANGİ KISMI DAHA ANLATMADIĞIMI UNUTUYORUM. SADECE BU YÜZDEN.

EHUEHUEHUEHU Ceylinumutnisa ... MACELLAN'A SÖYLEDİĞİN ŞEYLERİ İLETTİM. SURATI ÖYLE GÜZEL ŞEKİLDEN ŞEKİLE GİRDİ Kİ ANLATAMAM. EHUEHUEHU! HADİ ÇIKIN ARTIK ŞU KAPIDAN DA KARŞILAŞIN ŞUNLARLA YAV. YAKLAŞAN SAVAŞTAN ÇOK BUNA HEYECANLANIYORUM RESMEN! EHUEHUEHUEHU!

ÖHÖM! CIVIDIM YİNE!

O ZAMAN HER ZAMANKİ SİHİRLİ CÜMLEMİZİ KURALIM MI?

NERDE KALMIŞTIM BEN LAN? IŞIK DİYARI'NA GEÇMİŞ MİYDİM? YOK, YOK DAHA GEÇMEMİŞTİM. KARMİLA'DAN BUNU İSTEMİŞTİM SANIRIM.

HAY SKECEM YA! UNUTTUM İŞTE!

OHA TAMAM HATIRLADIM! CBK İLE GÖLGE'Yİ ANLATACAKTIM DAHA! MUHAFIZ BİR SÜPERNOVA PATLAMASINI ÖNLÜYORDU AMA SAMANYOLU KILIKLI NOVA BAŞKALARINI GETİRMİŞTİ KARŞIMIZA.

TAMAM, BURDAN DEVAM MNAKOYİM!

"SEVGİLİ MUHAFIZ PATLAMAK ÜZERE OLAN GEZEGENİMİ TUTUYOR OLABİLİR." DİYEREK SIRITTI NOVA. "BENDE ÇOK DAHA FAZLASI VAR." ELLERİNİ TEKRAR YUKARI KALDIRDI VE TAM ÖNÜNDE SİMSİYAH, UZUN, SATEN ELBİSELİ BİR GENÇ KADIN OLUŞTU. NOVA ONU DA ALNINDAN ÖPECEĞİ SIRADA GENÇ KADININ SIRTINDAN BİR ŞEY GİRİP KARNINDAN ÇIKTI.

NOVA ACI İLE ÇIĞLIK ATTI. "YAVRUM, GEZEGENİM!" DİYE BAĞIRIRKEN, ÖNÜNDEKİ GENÇ KADININ YOK OLUŞUNU İZLEDİ. YOK OLAN KADININ ARKASINDA DA CBK BELİRDİ.

NOVA TAM ONA DOĞRU HAMLE YAPACAKTI Kİ YİNE DERİN BİR ACI DUYDU. 'GEZEGENLERİM' DEDİKLERİNDEN BİRİ DAHA YOK OLMUŞTU ANLAŞILAN. CBK HER ZAMANKİ DONUK İFADESİYLE NOVA'YA BAKTI VE "GÖLGE SIRAYLA ZİYARET EDİYOR ONLARI. BURAYA ÇAĞIRDIKLARINI DA BEN HALLEDECEĞİM." DEDİ.

"ONLAR NE TAM OLARAK?" DİYE SORDU MUHAFIZ KISA SÜRELİĞİNE OLUŞAN SESSİZLİKTEN FAYDALANARAK. "YENİDEN DOĞUŞU BAŞLATTIKTAN SONRA KALAN YARDIMCI OLAMAZ. BURAYA AİT DEĞİLLER. HİSSEDEBİLİYORUM."

"BURAYA AİT OLMAYAN BİR ŞEY VARSA, O DA SİZLERSİNİZ!" DİYE BAĞIRDI NOVA. "DEFOLUN GİDİN DİYARIMDAN!"

"KARMİLA..." DEDİ CBK, NOVA'NIN HAYKIRIŞLARINI UMURSAMADAN. ARDINDAN BANA BAKARAK DEVAM ETTİ. "EMRE'Yİ BURADAN ÇIKARMAK ZORUNDASIN."

BİLİYORDU TABİİ Kİ. NARSİ VE ASKER 13 ONLARA DA SÖYLEMİŞ OLMALIYDI. BENİM BURAYA NASIL GELDİĞİMİ DE, NASIL ÇIKACAĞIMI DA BİLİYORLARDI.

"YAPAMAM." DEDİ KARMİLA. GÖZLERİNE YAŞLAR ÜŞÜŞMÜŞTÜ TEKRAR. "EĞER BEN BURAYI TERK EDERSEM..."

"SEN BUNCA ZAMANDIR BURADA MIYDIN?" DİYE SORDU MUHAFIZ ŞAŞKINLIKLA AMA YANIT ALAMADI.

(2)Ver o telefonu bana Arman! Zor kullanarak almak istemiyorum senden!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin