☠️43☠️ Emre yedi

47 16 55
                                    

🔘7🔘 NERDE KALMIŞTIK LAN?

OFFF ÇOK FENA YERDE KALMIŞTIK.

E BEN GEÇEN BÖLÜM BİR BOK ANLATAMADIM Kİ ZATEN!

NEYSE DURUN, BU SEFER ZEVZEKLİK YOK. DİREKT DALIYORUM KONUYA.

AMA ÖNCE BENİMLE BERABER OLAN YARDIMCILARIN ANLATTIKLARINDAN BAHSETMELİYİM. GEÇEN BÖLÜM ATLADIM ORALARI ANLATMAYI. BEN HATIRLADIKÇA HER ŞEYİ ANLATTIM, ONLAR DA SAĞ OLSUNLAR BANA BİLDİKLERİ HER ŞEYİ ANLATTILAR. ASLINDA İLK GELDİĞİMDE MADNESSBOİİ VE EF3SUU DA ANLATMIŞTI AMA O SIRALARDA BENİM KAFA UÇUŞLARDA OLDUĞU İÇİN PEK DİNLEYEMEMİŞTİM.

NEYSE GELELİM YENİ ANLATILAN HİKAYEYE:

KRAL İLE BENİM MUTLU SONA UÇTUĞUMUZ O HARİKA GÜNDEN SONRA, BİR SÜRE TÜM ARM'DA YAS TUTULMUŞ. NEREDEYSE HER DİYARIN KAYBETTİĞİ YÜZLERCE SAVAŞÇI, YARATIK, HAYVAN YA DA İŞTE HER NE HALT İSE ONDAN VARMIŞ. MUHAFIZ, SON KALE'DE UZUN SÜRE YARALI SAVAŞÇILARINI İYİLEŞTİRMEK İÇİN UĞRAŞMIŞ. ASLINA BAKARSANIZ KAYBETTİKLERİ İÇİN DE KENDİSİNİ ORAYA KAPATTIĞINI İDDİA EDİYOR ouzhandeniz7 . UnicornAylin VE gorkem02 BUNA İHTİMAL VERMESE DE, OLANLARI YAŞAMIŞ BULUNAN yetersiz_bakiye ÇAKTIRMADAN ONAYLAMIŞTI KAFASIYLA. YANİ BİZİM HIRÇIN YARATIK MUHAFIZ BEYİMİZ, ESKİLERİN MAVİ DİYE BİLDİĞİ, NE İDÜĞÜ BELİRSİZ ARM FORMUNUN KALBİ VARMIŞ! BRAVO VALLAHİ! NE DİYELİM?

SENİN MAVİŞ İYİ HUYLU BİR YARATIK GALİBA Wampirella13 ABLA. AZICIK HUYSUZ, AZ BİRAZ DA ELİNİN AYARI YOK HAYVAN OĞLU HAYVANIN AMA O KADARI KADI KIZINDA DA OLUR ARTIK.

NEYSE...

GÜNLER GEÇİP DE ACILAR AZALINCA, SAVAŞ GALİBİ MİMARLAR BİR ARAYA GELİP ESKİ ARM'I KURMAYA KARAR VERMİŞLER. SAVAŞÇILARIN GÖZLERİ PARLAMIŞ TABİİ. ÇOĞU HİÇ GÖRMEMİŞ ESKİ ARM'I AMA ANLATILANLARDAN HAYALLERİNDE CANLANDIRMIŞLAR. BİZİMKİLERİN YANİ YARDIMCILARIN, EN UFAK BİR FİKRİ BİLE YOKMUŞ.

"CENNET GİBİ BİR ŞEY HERHALDE." DEMİŞTİ UnicornAylin . "O KADAR ABARTTILAR Kİ, AKLIMA BENZETECEK BAŞKA BİR ŞEY GELMEDİ."

"RÜYA GİBİ BİR ŞEY OLSA GEREK." DEDİM BEN DE. ASLINDA ŞAKA OLSUN DİYE DEMEMİŞTİM AMA DÖRDÜ BİRDEN YÜZÜNÜ ÖYLE BİR BURUŞTURDU Kİ, BEN DE ÜNLÜ GÜLÜŞÜMÜ YAPMAK ZORUNDA KALDIM. "EHUEHUEHU"

ANLADIK, ORADAKİ HER ŞEY ZATEN BİR RÜYA!

HER NEYSE... BU KARARA KORUYUCULAR DA ÇOK SEVİNMİŞ TABİİ. GERÇİ ZATEN BU FİKİR DE ONLARDAN ÇIKMIŞ. ÖZELLİKLE MERİCSEN'DEN... YANİ ESKİ Meridesen ... BUNUN İÇİN TÜM DİYARLARIN KAPILARI RÜYA BÖLGESİNE AÇILMIŞ. ARTIK GİRİŞ ÇIKIŞLAR HERKESE SERBESTMİŞ. HERKES HER DİYARA GİREBİLİYOR, SAÇMA SAPAN TUZAKLARLA, GÖREVLERLE UĞRAŞMAK ZORUNDA KALMIYORMUŞ KİMSE.

LAN! HATTA BÜYÜLÜ ORMAN DİYARI YENİ SAVAŞÇI EĞİTİMİNE DE BAŞLAMIŞ. KORUYUCULARIN ISRARI ÜZERİNE GELEN HER FİDANA OLAN BİTENLER EN İNCE AYRINTISINA KADAR ANLATILMIŞ. GÜÇLENMELERİ İÇİN DİĞER DİYARLARDAKİ EĞİTİMLERE GİRMEMELERİ İÇİN DE UĞRAŞMIŞLAR AMA KOCA AĞAÇ KÜKREMİŞ. EVET demir477 KARDEŞİM KÜKREMİŞ. EHUEHUEHU! BAŞKA YOLU YOKMUŞ YANİ. MECBUR DİYAR DİYAR GEZİP ANTRENMAN YAPACAKLARMIŞ. TABİİ KORUYUCULARIN EŞLİĞİNDE.

(2)Ver o telefonu bana Arman! Zor kullanarak almak istemiyorum senden!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin