🔘9🔘 KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM MNAKOYİM
GÜZEL YERDE KaLMIŞTIK ÇÜNKÜ. ÇOK GÜZEL BİR YERDİ. EVET DE... TAM OLARAK NERDE KALMIŞTIK YAA!? ÖFF BEA!LAN BEYAZ SEN NASIL YAPIYORSUN BUNU?
SANKİ ROMAN YAZARMIŞ GİBİ ANLATIYORSUN YA HANİ... NASIL OLUYOR O? BEN HER SEFERİNDE SAÇMA SAPAN BAŞLIYORUM, ÇÜNKÜ TAM OLARAK NEREDE KALDIĞIMI HATIRLAYAMIYORUM.
NASIL? HMM... ANILAR... NASIL OLUYOR O ANILARDA GERİ GİDER GİBİ?
NEYSE BEN BECEREMEM ONU HERHALDE. BEN YİNE ORTADAN DALAYIM.
EFENDİM ŞİMDİ EN SON, SÜREKLİ ARTAN CANAVAR KALABALIĞININ İÇİNDE BOĞUŞUYORDU BİZİMKİLER. YANİ SİZLER LAN SİZLER! UNUTUYORUM BAZEN BU YAZDIKLARIMI OKUYANLARIN KİM OLDUĞUNU! EHUEHU!
ÖHÖMM! MERİDESEN YİNE BANA KIZACAK GÜZELİM SAVAŞLARI KISACA ANLATIYORUM DİYE AMA N'APEM?.. BECEREMİYORUM. YOKSA HEPİNİZ MUHTEŞEM SAVAŞTINIZ. HEM BENİM ÜSTÜME GELENLERİ HEM DE SÜREKLİ SAYISI ARTAN O YARATIKLARI MIHLADINIZ ALİMALLAH!
DUR HELE ANLATMAYI DENEYEYİM.
Meridesen 'NİN KEDİLERİ, YARATIKLARI KISTIRDIKLARI YERDE GÖZ TEMASLARINI KURDULAR MESELA. İKİSİ DE AYNI ANDA TÜYLERİNİ AYNAYA ÇEVİRDİ VE ZAVALLI YARATIK, O AYNALARDA KENDİ YANSIMASINI GÖRDÜĞÜ ANDA ACI İÇİNDE KIVRANARAK YERE DÖKÜLDÜ. İÇİNDEKİ KÖTÜLÜĞÜ GÖRÜYORMUŞ AYNANIN İÇİNDE. KENDİ KÖTÜLÜĞÜNÜ KENDİSİNE YANSITIYORMUŞ AYNA KEDİLER VE İÇTEN İÇE YOK EDİYORLARMIŞ DÜŞMANLARINI. BU YARATIKLAR DA KISA SÜRE İÇİNDE TOPRAĞA DÖKÜLDÜLER İŞTE.
DÖKÜLDÜLER LAN! CİDDEN DÖKÜLDÜ HEPSİ! ZİFT GİBİ KOYU KIVAMLI AMA AKIŞKAN BİR SIVIYA DÖNÜŞÜP, ARM'IN TOPRAKLARININ İÇİNE GİRDİLER. SADECE MERİ'NİN HAKLADIKLARI DA DEĞİL ÜSTELİK, KİMİ GEBERTTİLERSE HEPSİ AYNI ŞEKİLDE YOK OLDU YİNE. TIPKI DAHA ÖNCE MADNESSBOİİ VE Ef3suu 'NUN YAPTIĞI GİBİ. VE TABİİ Kİ ASKER 13'ÜN...
HAAAA BU ARADA... O YARATIKLAR DAHA ÖNCE GÖRDÜĞÜMÜZ O DUMANIN İÇİNDEN ÇIKIYORLARMIŞ ARM'A... DAHA DOĞRUSU IŞIK DİYARI KAPISINI KULLANARAK GEÇİYORLARMIŞ AMA ÇIKACAKLARI YERİN GÜVENSİZ OLACAĞINA İNANIP, ARM TOPRAKLARINA NÜFUZ EDİYORLARMIŞ. BELLİ BİR SAYIYA ULAŞTIKLARINDA İSE TOPRAĞI ÇATLATIP GÖKYÜZÜNE DOĞRU BİR KARA DUMAN YAYIYORLARMIŞ. İŞTE O DUMANIN İÇİNDEN ÇIKIYORLARMIŞ. BİZİMKİLER DE O DUMANIN İZİNİ TAKİP EDİYORMUŞ. IŞIK KAPISINDAN GEÇTİKLERİ ANDA HİSSEDİYORLARMIŞ ZATEN. SONRASINDA DA PEŞLERİNE DÜŞÜYORLARMIŞ.
İŞTE YİNE PEŞLERİNE DÜŞTÜKLERİ BİR DUMANIN ETRAFINDAYDIK. MERİ'DEN GERİ KALMAK İSTEMEYEN GUNYELİ25 'NİN İÇİNDEN BİR SAVAŞÇI KRALİÇE ÇIKTI YEMİN EDİYORUM. YEMEĞİ, KAHVEYİ, TEMİZLİĞİ UNUTTU BİZİM GÜNYELİ VE YAKALADIĞI YARATIĞI TOPRAĞIN İÇİNE GÖMDÜ. TİVİTIR'IN DA ONDAN KALIR YANI YOKTU HANİ. O GÜZELİM ŞİRİN MAVİ KUŞUN İÇİNDEN BİR YIRTICI ÇIKTI VE EN AZ SAHİBİ KADAR HIZLI SONLARINI GETİRDİ DÜŞMANLARININ.
ÖNEMLİ BİR AVANTAJLARI VARDI BİZİMKİLERİN. Wampirella13 HANGİ YARATIĞIN DAHA GÜÇLÜ OLDUĞUNU VE KAÇ KİŞİNİN BERABER ÖLDÜREBİLECEĞİNİ, HANGİ YARATIĞA SADECE BİR KİŞİNİN YETECEĞİNİ BİLEBİLİYORDU. SANKİ KOKULARINI ALIYORDU VE HERKESİ YÖNLENDİRİYORDU. "GÖRKEM'İ YALNIZ BIRAKMAYIN! DİŞİ SARI SEN TEK BAŞINA HALLEDERSİN ONU! AYLİN, OUZHAN'A YARDIMA GEÇSEN İYİ OLABİLİR! GENÇLER BİRAZDAN ÇOK GÜÇLÜSÜ GELİYOR! HAZIRLIKLI OLSUN HERKES! İBRAHİM, O İKİSİ SENDE ABLAM!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(2)Ver o telefonu bana Arman! Zor kullanarak almak istemiyorum senden!
FantasyTELEFONA İHTİYACIN YOK! Evet var! Her geçen gün gücüm azalıyor ve güçlenmek için o aşağılık diyarla bağ kurmam gerektiğini biliyorum! ORAYA TEKRAR GİTMEK ZORUNDASIN BEYAZ. Hayır! Telefonu alırsam bu bana planladıklarımı yapacak kadar zaman kazandırı...