🔘23🔘 SON BÖLÜM
YANİ UMARIM SON BÖLÜM OLUR. BU BEYAZ GÜZELİMİZ SOLUP GİTMEZSE BEN ANLATIRKEN, BİTİRMEYİ PLANLIYORUM ARTIK.
HERKESİ GEBERTTİĞİNİZ VE BENİ HER ŞEYİ SADECE İZLEMEKLE LANETLEDİĞİNİZ YERDE KALMIŞTIK EN SON! ALÇAKLAR! NEYMİŞ EFENDİM KENDİMİ ÖLÜMÜN KUCAĞINA ATARMIŞIM! MIŞMIŞMIŞIM! PEH!
NEYSE...
DÜŞTÜK ARM YOLLARINA HEP BERABER. EN YAKIN VAHŞET YARIĞINA DOĞRU İLERLEDİK. HERKESİN GÖZÜ KARMİLA'DAYDI ÇÜNKÜ KADIN KURTLU GİBİ KIPIRDANIP DURUYORDU SÜREKLİ. "YETERİNCE DÜŞÜNMEDİK BUNU. SONUÇLARININ NE OLACAĞINI BİLMİYORUZ. MUHAFIZ, EMİN MİSİN? GERİ DÖNÜŞÜ OLMAYAN SONUÇLAR DOĞURABİLİR YAPACAĞIMIZ ŞEY."
"ENDİŞELERİNİN NEDENİNİ ANLIYORUM KARMİLA AMA BUNU EN BAŞINDA SEN KABUL ETTİN." DİYE KARŞILIK VERDİ ONA MUHAFIZ. "SEN MACELLAN'A, BEN DE BEYAZ'A GÜVENMEYİ TERCİH ETTİM VE BU TERCİHLER BİZİ BU NOKTAYA GETİRDİ. EMRE'Yİ UYUDUĞU MEKAN OLAN AZGIN'A GERİ GÖNDEREBİLMEMİZİN TEK YOLU DA BU. SEN DE BİLİYORSUN."
KARMİLA DURDU VE MUHAFIZ'IN GÖZLERİNİN İÇİNE BAKTI. NE KADAR KORKTUĞU KOLAYLIKLA ANLAŞILABİLİYORDU. "EVET AMA..." DİYE KEKELEMEYE BAŞLADIYSA DA SÖZÜNÜ TAMAMLAYAMADI.
"SUS BE KADIN!" BUNU KİMİN SÖYLEDİĞİNİ TAHMİN EDİN HADİ. ELİNDE ASA OLAN, BÜYÜLER YAPABİLEN, HANİ AZICIK DELİ BİRİ... EHUEHUEHU! TABİİ Kİ RÜVİ!
SUSMADILAR AMA ÇOK DA FAZLA UZATMADAN, YAPILMASI GEREKENİ YAPMALARI KONUSUNDA TEKRAR ANLAŞTILAR. BİR SÜRE KİMSE KONUŞMADAN İLERLEDİK. ARA SIRA KARŞIMIZA BİRKAÇ KARANLIK YARATIK ÇIKTI AMA SÜPÜRGESİ ÜZERİNDE GİDEN Gunyeli25 VE TEK BOYNUZLUSUNUN SIRTINDAKİ UnicornAylin , KİMSELERE BIRAKMADAN HALLETTİLER ONLARI.
BİR ORDU OLMUŞTUK ARTIK. ARM'IN EN TEHLİKELİ ORDUSU... MUHAFIZ, KARŞIMIZA ÇIKAN YARATIKLARI DİĞER MİMARLARIN GÖNDERDİĞİNE EMİNDİ. BİZİMLE İLGİLİ BİLGİ TOPLUYOR OLMALILARDI. KULAKLARINA GELENLERİN DOĞRULUĞUNA EMİN OLMAYA ÇALIŞIYORLARDI. VARİSLER... BİRDEN ÇOK VARİS ARM TOPRAKLARINDAYDI. MUHAFIZ DA ONLARLA BİRLİKTEYDİ.
"O KORKAKLAR GELSİNLER VE KARŞIMIZA ÇIKSINLAR SIKIYORSA!" DİYE SÖYLENDİ IbrahimHalilKaya3 .
ÇIKAMAZLARDI. HİÇBİRİ BU TEHLİKEYİ GÖZE ALAMAZDI ÇÜNKÜ BİZ ARTIK ÇOK GÜÇLÜYDÜK. MUHAFIZ SAVAŞ SIRASINDA HEPİMİZİ GÖRMÜŞTÜ. ASKER 13, NARSİ, CBK VE GÖLGE DE BİZİMKİLER GİBİ BİR SÜRÜ KARANLIK YARATIKLA SAVAŞMIŞTI AMA ONLARIN YÜZLERİNDEN NE KADAR YORGUN OLDUKLARI OKUNABİLİYORDU. VARİSLER İSE... SANKİ HİÇ SAVAŞMAMIŞ GİBİLERDİ. AYNI SAVAŞTAN DAHA DÜZİNELERCE VEREBİLECEK GÜÇTELERDİ.
"BEYAZ'IN SİZLERİ NEDEN YANINDA İSTEDİĞİNİ ÇOK İYİ ANLIYORUM." DİYE BİTİRDİ SÖZLERİNİ MUHAFIZ VE DURDU. GELMİŞTİK! UFACIK, SİYAH BİR NOKTA GİBİ GÖZÜKSE DE, EN YAKINIMIZDAKİ VAHŞET YARIĞINI SEÇEBİLİYORDUK ARTIK. "BÜYÜK BİR SAVAŞ YAKLAŞIYOR. AZGIN'A BENİM GELMEM İMKANSIZ AMA LÜTFEN SİZLER GERİ DÖNÜN." DİYE DEVAM ETTİ MAVİ DOSTUMUZ, GÖZLERİNİ VAHŞET YARIĞI OLDUĞUNU BİLDİĞİMİZ NOKTADAN AYIRMADAN.
KİMSE BİR ŞEY DİYEMEDİ. O CANAVAR KILIKLIDAN BÖYLE BİR ŞEY DUYMAYI HİÇBİRİMİZ BEKLEMİYORDUK ANLAŞILAN. MUHAFIZ DİKKATLE BİZLERİ İNCELEDİ VE KARMİLA'YA DÖNDÜ. "VAHŞİ'Yİ ÇAĞIRMAN GEREKİYOR."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(2)Ver o telefonu bana Arman! Zor kullanarak almak istemiyorum senden!
FantasyTELEFONA İHTİYACIN YOK! Evet var! Her geçen gün gücüm azalıyor ve güçlenmek için o aşağılık diyarla bağ kurmam gerektiğini biliyorum! ORAYA TEKRAR GİTMEK ZORUNDASIN BEYAZ. Hayır! Telefonu alırsam bu bana planladıklarımı yapacak kadar zaman kazandırı...