🔘14🔘 HİÇ
ÖHÖM! KAYIT!
HİÇBİR YER'E GEÇMİŞTİM, EVET, TAMAM.
GEÇTİM ORAYA GEÇMESİNE AMA HİÇBİR ŞEY YOKTU LAN ORADA! HAYIR GİTTİĞİM YERİN ADI 'HİÇBİR YER' TAMAM AMA... NE BİR ŞEY GÖREBİLİYORDUM, NE DUYABİLİYORDUM NE DE HİSSEDEBİLİYORDUM. SONSUZLUK İÇİNDE SÜRÜKLENİYORDUM RESMEN.
EĞER DİĞERLERİ DE AYNI ŞEYİ YAŞADIYSA ORADA, Kİ YAŞADIKLARINA ARTIK EMİNİM, DELİ'NİN DELİRMEMESİNE İMKAN YOKTU ZATEN. YANİ BU EN BAŞINDAN HATALI BİR PLANDI. YA DA BELKİ DE MACELLAN EFENDİ'NİN AMACI EN BAŞINDAN BERİ BUYDU. KENDİSİNE VARİSLERDEN BİR ORDU KURMAK... KÖTÜ MÜ OLDU? HAYIR AMA YAN ETKİLERİ DE OLDU. NEYSE HALLETTİK ONU DA, BOŞ VERİN.
GERÇİ BAŞKA BİR AÇIDAN BAKINCA, BU UZZAAAY ÇOCCUĞUNUN AMACI BELLİYDİ ASLINDA! ORDU MORDU DEĞİLDİ DERDİ, ONA SORARSAN BEYAZ'A GÜVENİYORDU AMA KÜLAHIMA ANLATSIN ONU! RESMEN ÖLMEYE GÖNDERMİŞTİ BİZİMKİLERİ ORAYA! SIRF KENDİ AMACI UĞRUNA...
NEYSE... DÖNELİM YİNE BANA.
KİMSEYİ GÖREMİYORDUM, DUYAMIYORDUM. BENDEN ÖNCE ORAYA GİDEN ONLARCA KİŞİ OLDUĞUNU BİLMESEM, SINIRSIZ BİR BOŞLUĞUN İÇİNDE TEK BAŞIMA OLDUĞUMA İNANACAKTIM. AMA VARDI! ONLAR GEÇMİŞLERDİ VE ASKER'İN DEMEYE ÇALIŞTIĞI ŞEY BU OLMALIYDI. HİÇBİR YER'DE SAKLANMAYA GEREK YOKTU. ONUN İÇİNDEYKEN ZATEN HİÇBİR ŞEY VAR OLMUYORDU. KENDİMİ TÜM BENLİĞİM İLE HİSSETMESEM, BELKİ BEN DE OLMAYACAKTIM.
İŞTE ANAHTAR NOKTA BUYDU! KENDİM! BEN SADECE KENDİM OLDUĞUMU BİLİYORDUM AMA GERÇEKLER FARKLIYDI. BENİM İÇİMDE BAMBAŞKA BİR EMRE DAHA OLMALIYDI.
DÜŞÜNMEM GEREKİYORDU. SONSUZ SESSİZLİĞİn, BOŞLUĞUN İÇİNDE KOLAY OLACAKMIŞ GİBİ GÖRÜNSE DE, DEĞİLDİ. HİÇ KOLAY DEĞİLDİ DÜŞÜNMEK. AKLIMDAN AYNI ANDA ÇOK FAZLA ŞEY GEÇİYORDU AMA HİÇBİRİ MANTIKLI DÜŞÜNCELER TOPLULUĞU OLUŞTURMUYORDU. ZİHNİM, HİÇBİR YER'DE KAYBOLMAK ÜZEREYDİ. ONU ARTIK KONTROL EDEMİYORDUM. BOŞLUĞUN İÇİNDE KAYBOLMUŞ GİBİ SAVRULUP DURUYORDU. KENDİME AİT OLDUĞUNDAN ŞÜPHELENDİĞİM DÜŞÜNCELER UÇUŞUYURDU AKLIMDA. KULAKLARIMDA SESE DÖNÜŞÜYORLARDI AMA HİÇBİRİ BANA AİT DEĞİLDİ. BİR AN BİRİ KONUŞUYORDU, BAŞKA BİR AN BAMBAŞKA BİRİ...
"TÜM GEÇMİŞİ HATIRLA."
"OLANLARI İSTEMESEN BİLE BÜTÜN AYRINTILARI İLE DEĞERLENDİR."
"SEÇİMİ YAP."
"HİÇLİĞE KARŞI YENİLME."
"ZAMANI GELİNCEYE KADAR YAPILMASI GEREKENİ YAP."
"VE EN ÖNEMLİSİ; NEFRET ETTİĞİMİZ O 'AYRINTILARA OLAN TAKINTI' ÖZELLİĞİMİZİ SONUNA KADAR KULLAN."
ARTIK BENİ ESİR ALMIŞTI BU DÜŞÜNCELER. BANA MI AİTLERDİ, YOKSA BAŞKALARINDAN GELEN MESAJLAR MIYDI, AYIRDINA VARAMIYORDUM. YİNE DE DİNLEDİM HER BİRİNİ. EZBERLEYENE KADAR, HATTA ARTIK AYNI ŞEYLERİ DUYMAKTAN MİDEM BULANANA KADAR DİNLEDİM ONLARI.
BANA GÖRE ASIRLARCA SÜREN BİR ZAMAN DİLİMİ BOYUNCA ONLARI DUYDUM VE SONRA KORKUNÇ BİR ÇINLAMA İLE ACI ÇEKMEYE BAŞLADIM. DEMİRLERİN BİRBİRİNE SÜRTÜNME SESİNİ ANDIRIYORDU. KULAKLARIMDAN ZORLA GİRİYORDU VE BENİ BAŞTAN AŞAĞI KUŞATIYORDU. ONUN NE OLDUĞUNU ÇOK İYİ BİLİYORDUM! O DELİ'YDİ! DAHA FAZLA DAYANAMAMIŞTI VE KADİMLERİN MEZARLARINI OLUŞTURMAYA BAŞLAMIŞ OLMALIYDI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(2)Ver o telefonu bana Arman! Zor kullanarak almak istemiyorum senden!
FantasyTELEFONA İHTİYACIN YOK! Evet var! Her geçen gün gücüm azalıyor ve güçlenmek için o aşağılık diyarla bağ kurmam gerektiğini biliyorum! ORAYA TEKRAR GİTMEK ZORUNDASIN BEYAZ. Hayır! Telefonu alırsam bu bana planladıklarımı yapacak kadar zaman kazandırı...