🔘25🔘 ZAAAA YİNE BEN!
BEN DE SİZİN KADAR SABIRSIZIM! İNANIN BANA! AMA BU KONTROL MANYAĞI BEYAZ DELİSİ, GERİ KALANINI DA ANLATMAM KONUSUNDA ÇOK ISRARLI. YAŞANAN HER AYRINTI BURADA OLMAK ZORUNDAYMIŞ. EĞER BENİM SADECE ANLATMAM YETERLİ OLSAYMIŞ, İLK BÖLÜME YORUM YAPTIĞINIZDA DIŞARI ÇIKABİLMENİZ GEREKİRMİŞ zATEN.
MIŞMIŞ DA MIŞMIŞ! SANKİ ÇOK BEYNİ VARMIŞ GİBİ FİKİR ÜRETİYOR BİR DE MANYAK KARI! NEYSE ÖLÜP GİDECEK YAKINDA NASIL OLSA! SON İSTEKLERİNİ YERİNE GETİRELİM BARİ EFSANECİĞİMİZİN!
EVET GENÇLER! ÇIKTIM! GERÇEKTEN GEÇTİM O KAPIDAN VE SİZLERİ ARKAMDA BIRAKIP AZGIN'DA BULDUM KENDİMİ. YALNIZ DEĞİLDİM AMA ANSKİM! KORİDORUN HER İKİ UCUNDA, UZAKTA DA OLSA ONLARCA AVCI VARDI. ŞAŞKIN GÖZLERLE BENİM BELİRDİĞİM YERE BAKIYORLARDI. BENİM AKLIMDA İSE NARSİ'NİN DEDİĞİ ŞEY DÖNÜP DURUYORDU.
"DENİZE GİR!"
OLDUĞUM YER GEMİYDİ, BÜYÜK OLASILIKLA BİR DENİZİN YA DA OKYANUSUN ORTASINDAYDI. HATTA SARI'NIN ÖNCEDEN ANLATTIKLARINDAN HATIRLADIĞIM KADARIYLA; ÖYLEYDİ TABİİ LAN! OKYANUSUN ORTASINDAYDIM MNAKOYİM! İYİ DE O LANET AZGIN'DAN NASIL DIŞARI ÇIKACAKTIM? ÜSTELİK BULUNDUĞUM KORİDORUN HER İKİ UCU O ŞEREFSİZLERLE SARILMIŞKEN!.. DENİZE NASIL ULAŞACAKTIM?
YETERİNCE DÜŞÜNMEK İÇİN ZAMANIM VARDI ÇÜNKÜ ŞAŞKIN AVCILAR, NE YAPMALARI GEREKTİĞİNE KARAR VEREMEDİKLERİ İÇİN BANA YAVAŞÇA YAKLAŞIYORLARDI. BEN DE KORİDORUN HER İKİ TARAFINI SIRAYLA GÖZ HAPSİNDE TUTARKEN, BİR YANDAN DA DENİZE ÇIKIŞ YOLLARIMI DÜŞÜNÜYORDUM. BENİM AKLIMA BİR FİKİR GELDİĞİNDE, ONLAR DA İLK HAMLELERİNİ YAPMAYA KARAR VERDİLER.
YETERİNCE YAKINIMA GELDİĞİNE İNANAN AVCILARDAN BİRİ "RÜYA KAPISI." DİYE MIRILDANDI. ARDINDAN DURUP DAHA DİKKATLİ BAKTI VE "BURAYA AÇTI!" DİYEREK KAHKAHA ATMAYA BAŞLADI.
BİR DİĞERİ ŞÜPHEYLE ARKADAŞININ YANINA GELDİ. ONLARLA ARAMDA HÂLÂ GÜVENLİ DENEBİLECEK KADAR MESAFE VARDI AMA SANIRIM ARTIK BENİ NET BİR ŞEKİLDE GÖREBİLİYORLARDI. BENİ VE BENİMLE BİRLİKTE OLAN BAŞKA BİR AYRINTIYI...
"AMACI NE O SALAKLARIN?" DİYE SORDU İÇLERİNDEN BİR BAŞKASI. "BİZİM ARM'I DAHA KOLAY ELE GEÇİRMEMİZ Mİ?" CÜMLESİ BİTTİĞİ ANDA, AZ ÖNCE KONUŞANLARDAN İLKİ ÜSTÜME DOĞRU KOŞMAYA BAŞLADI VE ELİNDE OLUŞTURDUĞU SİVRİ BİR SOPAYI BANA SAVURDU.
NE OLDUĞUNU BİLE ANLAMADAN İŞİNİ BİTİRDİM MNAKODUMUN SALAĞININ! OLDUĞUM YERDE EĞİLDİM VE ELLERİM ARASINDA IŞIK GÜCÜMÜ PARLATTIM. GERZEK AVCI TAM ÜZERİME GELDİĞİNDE, IŞIĞI UZATTIM VE ONUN İÇİNDEN GEÇİRDİM. KESKİN, SİVRİ, ÖLDÜRÜCÜ IŞIĞIMIN TADINI ALDIĞI ANDA YOK OLDU AVCI EFENDİ! HÂLÂ YERE ÇÖMELMİŞ VAZİYETTEYKEN DE DİĞERLERİNE BAKTIM AMA ONLAR ÇOKTAN ÜZERİME DOĞRU KOŞMAYA BAŞLAMIŞLARDI BİLE.
OLDUĞUM YERDE DOĞRULURKEN, KESKİN IŞIN SOPAMI DERHAL BİR ELİME ALDIM VE DİĞERİNE DE AYNI ÖZELLİKLERDEKİ YENİSİNİ EKLEDİM. ÜSTÜME ATLAYAN AVCILARI KENDİ ETRAFIMDA DÖNEREK BİÇMEYE BAŞLADIM. ARADA BAZILARININ DARBELERİNE MARUZ KALIP DENGEMİ KAYBEDİYORDUM TABİİ Kİ AMA YİNE DE KENDİMİ ÇABUK TOPARLAYIP KESME BİÇME İŞİME DEVAM EDİYORDUM.
BEN ÖLDÜRDÜKÇE ONLAR GELİYORDU, ONLAR GELDİKÇE BEN DAHA FAZLA ÖLDÜRÜYORDUM. ÖNÜMDE YOK OLAN AVCILARIN HADDİ HESABI YOKTU ARTIK MNAKOYİM! BİTECEK GİBİ DE DURMUYORLARDI. KORİDORUN HER İKİ TARAFINDAN KOŞARAK, UÇARAK HATTA YERDE SÜRÜNEREK BANA DOĞRU GELİYORDU MNAKODUMUN SALAKLARI! ÖLMEK İÇİN BU KADAR CAN ATAN BAŞKA BİR YARATIK TÜRÜ DAHA GÖRMEMİŞTİM O ANA KADAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(2)Ver o telefonu bana Arman! Zor kullanarak almak istemiyorum senden!
FantasyTELEFONA İHTİYACIN YOK! Evet var! Her geçen gün gücüm azalıyor ve güçlenmek için o aşağılık diyarla bağ kurmam gerektiğini biliyorum! ORAYA TEKRAR GİTMEK ZORUNDASIN BEYAZ. Hayır! Telefonu alırsam bu bana planladıklarımı yapacak kadar zaman kazandırı...