De grote vraag 1 (af)

46 2 0
                                    

De avond ging in. Fabian en Sydney zaten nog steeds gezellig op de bank en Jodie speelde op haar kamer. Sydney zat nog steeds in gedachten  en werd getroost door Fabian. Fabian bedacht zich ineens dat het perfecte moment was. Al dagen was hij bezig dit voor te bereiden en nu was het zover. Sydney keek een beetje voor zich uit. Fabian zette zich recht en keek haar aan, ik heb nog wat... Hij liep naar het kastje en pakte een klein doosje en wat bloemen. Hij liep ermee, achter zijn rug, naar Syd toe. Ze keek hem wat raar aan. Fabian ging op zn knie zitten en hield de bloemen en het doosje ineens voor dr, 'dit is niet hoe ik het gepland had, maar ik vind dit een mooi moment'. Sydney keek verbaasd. 'Wil je met trouwen?' zei hij lief en keek haar aan. Sydney werd een beetje emotioneel en zei natuurlijk ja. Fabian schoof de ring om haar vinger en gaf haar een kus en knuffel. Sydney vergat even alles wat er gebeurd was en was helemaal in de wolken. 

Milla zat thuis de hele tijd te zeuren om te spelen met Jodie. 'Nou dan gaan we toch naar hun toe...' zei Appie vrolijk. Milla begon meteen te springen en was superblij. Stephanie keek hun wat aan... 'Ok dan'. Ze pakte de jassen en vertrokken naar het huis van Jodie, Syd en Fabian.

Toen ze aankwamen ging Milla meteen aanbellen. Sydney en Fabian schrokken een beetje van de bel. Ze waren helemaal verliefd aan het vieren dat ze zouden gaan trouwen. Fabian ging de deur openaken. Ook Jodie kwam meteen naar beneden. Ze zag Milla meteen aan de deur staan, 'Millaaaaaa! 'zei ze luid en liep erheen. Milla gaf haar een knuffel, 'wil je spelen?'. Jodie knikte en liep met Milla naar de woonkamer. Stephanie en Appie liepen mee naar binnen. Sydney was helemaal in de wolken en straalde. Ze vond het eerst wat raar dat Stephanie en Appie er waren en dacht dat er wat gebeurd was, maar toen ze Milla en Jodie zag spelen wist ze al snel waarom ze er waren. 
Fabian gaf iedereen wat te drinken en kwam erbij zitten. Milla en Jodie waren druk aan het spelen.
Sydney kon niet langer haar mond houden en keek Fabian aan, 'Wij gaan trouwen' floepte ze er ineens uit. Fabian glimlachte en pakte haar hand. 
'OOOOH echt?!' vroeg Stephanie en keek hen lachend aan. Sydney knikte. Stephanie keek ook een beetje verlegen naar appie, eigenlijk wilde ze stiekem ook wel dat Appie het haar zou vragen. Appie lachte naar dr. Ook Jodie had het gehoord en liep richting Sydney en Fabian, 'eeeecht??? Mag ik dan een mooie jurk aan!!' Fabian lachtte naar dr, 'natuurlijk, de mooiste die er is' zei hij lief. Ook Milla had het gehoord en liep naar Appie en Stephanie toe.'Gaan jullie dan ook trouwen?' zei ze zeurderig. Stephanie keek Appie weer aan. Appie keek Stephanie aan en dan Milla, 'euh.. misschien wel' zei hij aarzelend. 'En mag ik ook een mooie jurk?' vroeg ze nog. 'Die krijg je natuurlijk' zei Stephanie lachend en keek Appie weer aan. Milla lachte en ging verder spelen. Jodie gaf Sydney en fabian een knuffel en ging ook spelen. 

Ze vierden nog een beetje en gingen later die avond naar huis. 

2 nieuwe meisjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu