De avond viel. Iedereen lag lekker te slapen.
Wolf was op pad. Hij wou naar Stephanie toe. Hij reed naar haar huis. Daar aangekomen zocht hij zijn weg naar binnen. Langs alle ramen en deuren ging hij, maar hij wist niet dat het zo makkelijk zou zijn. Hij pakte de deurmat weg en daar lag een sleutel! Hij sloop naar binnen.
Stephanie en Appie lagen in elkaar armen.
Wolf liep stil de trap op. Eerst kwam hij langs de kamer van Milla, deze kans kon hij ook niet laten liggen! Hij sloop naar Millas bed en streelde haar haren. 'Niet doen' zei ze stil in haar slaap en trok haar deken over haar hoofd. 'Lief kind' zei Wolf en liet haar slapen. Hij sloop verder door de gang naar de kamer van Stephanie.
Hij deed het lampje aan, ging aan de rand van het bed staan en keek haar aan, ze was zo prachtig hoe ze daar lag. Hij zakte door zn knieen en pakte haar hand dat wat over de bedrand heen hing, 'hee lieverd' zei hij zachtjes. Stephanie draaide en glimlachte. In haar hoofd leek het of Appie tegen haar praatte. Wolf haalde zn andere hand over haar wang heen. 'Naaa, wat ben je lief' zei Stephanie sloom. Ze trok zn hand en arm wat dichter en knuffelde deze. Wolf vond het wel fijn en grappig, het was de eerste keer dat ze niet bang of boos was. 'Ik hou van je' zei Stephanie alweer. Wolf glimlachte breed.
Appie werd een beetje wakker door Stephanies gepraat, hij strekte zn hand naar haar uit en streelde haar rug. Stephanie glimlachte weer en draaide zich naar Appie. Wolf keek meteen streng. Hij streelde haar arm en Stephanie draaide haar hoofd terug. Ineens werd ze wakkerder en beseft dat ze langs weerzijde van zich een hand voelde. Dit kon niet! Ze opende zacht haar ogen, ze keek naar recht en zag daar Appie, maar wie lag er dan links!!? Ze draaide zacht haar hoofd en zag een grijnzende Wolf. Ze schrok en kroop dicht tegen Appie aan; 'WAT DOE JIJ HIER' schreeuwde ze luid. Appie schrok wakker, 'wat is er!?', hij zag Wolf en deed zn arm om Stephanie heen.
Wolf stond te grijnzen, 'verassing! Ik miste je' zei hij snel.
'Ga mn huis uit creep!!' Schreeuwde ze. Wolf lachte hard. Appie stond op en liep op Wolf af, hij trok m mee naar beneden. 'Dag lieverd... Ik hou ook van jou' zei Wolf en keek Stephanie aan. Stephanie keek geschokt, zou ze dat echt gezegd hebben!!? Ze trok haar benen en het deken op en huilde zacht. Appie liep de trap met Wolf af en gooide hem de straat op, 'waag het niet dit nog een keer te doen!!' zei hij luid en gooide de deur dicht. Wolf grijnsde en ging richting huis.
Appie snelde naar boven. Hij keek even of alles met Milla ok was en snelde meteen naar Stephanie toe. Ze huilde nog steeds. Hij ging troostend naast haat zitten, 'rustig maar, hij is weg en ik ben bij je' zei hij en zoende haar. Stephanie keek hem aan en veegde haar tranen weg. Ze zoende hem nog een keer, 'laten we maar weer proberen te slapen, welterusten' zei ze zacht. 'Welterusten lieve schat' zei hij lief en hield haar stevig vast. Ze vielen in slaap en de nacht ging voorbij...€
JE LEEST
2 nieuwe meisjes
FanfictionMijn verhaal is ontstaan mede dankzij Sydney(@ikbensydney voor haar 'echte' anubisverhaal) We begonnen op Mexin en gingen door op WhatsApp. Het gaat dus over onszelf die in het huis Anubis gaan wonen en er vreemde dingen gaan meemaken. We kwamen a...