Weken gingen voorbij. Alles was weer rustig, iedereen ging zn eigen gangetje en alles verliep vredig.
Sydney had het perfecte leven gevonden met Fabian en Jodie en Julia, en Stephanie was dolgelukkig met Appie en Milla.Jacob en Wolf hielden zich ook rustig. Ze hadden niet te veel willen doen om niet verdacht te worden van de 'aanslag'. Maar ze gaven niet op. Ze zouden de meisjes zowiso nog in handen krijgen, kostte wat kost.
Het was een rustige zondagmiddag. Het regende buiten zachtjes. Iedereen zat lekker rustig binnen.
Milla speelde op haar kamer met haar popjes. Haar fantasie ging weer hevig tekeer. Appie zat de laatste hand te leggen aan een game. Hij was er supertrots op; zijn allereerste zelfgemaakte game zou wel eens op de markt kunnen komen, dus die moest echt tot in het detail kloppen en afgewerkt zijn. Intussen stond Stephanie in de keuken lekkere wafels te bakken, het liefste wat ze deed in vrije momenten. Het hele huis vulde zich al met de overheerlijke geur.Al snel had Milla het tot boven geroken en snelde de trap af: 'Mmmmmm lekkeeeeeer!!!! Ikke hebben!!'. 'Rustig, ze zijn nog niet afgekoeld schatje... straksjes' zei Stephanie lief. 'ik heb er ook wel zin in hoor' riep Appie ook al een beetje ongeduldig vanuit de woonkamer. Stephanie glimlachte lief en ging verder met koken.
Bij Fabian en Sydney ging het er ook rustig aan toe. Julia sliep in dr wiegje, Jodie knuffelde met haar konijn en Fabian was bezig in zn studieboeken. Sydney zat in de hoek van de bank muziek te luisteren.
Jodie kwam met dr konijn binnen en ging zitten. Sydney glimlachte lief naar dr, 'lieve pluisje.. Had ie het koud?'. Jodie knikte verlegen en aaide het beestje. 'Zorg maar dat ie niet op de bank plast he lieverd' zei Fabian terwijl hij even opkeek uit zn boek. 'Nee' zei Jodie zacht en bleef hem aaien. Fabian ging verder met lezen. Pluisje besloot toch te doen wat Fabian hem zonet een soort van verboden had, hij plastte op Jodies schoot en beetje op de bank. 'Pluisjeee neee' zei Jodie zacht en tilde hem wat op. 'Oh nee, wat doet ie nou!!' zei Sydney. 'Aah nee, snel naar buiten met hem' zei Fabian. 'Maar hij heeft het koud' zeurde Jodie. 'Kan ie vast wel tegen' zei Fabian en pakte hem van haar over. 'Sorry lieve pluis' zei hij en zette hem in zn hokje buiten. 'Wij gaan snel een andere broek aandoen' zei Sydney en pakte Jodies hand. Intussen zou Faab de bank schoonmaken.
Bij Stephanie was iedereen aan het genieten van de overheerlijke wafels. 'Zo lekker' zei Milla die onder het poedersuiker zat. 'Echt wel' zei Appie die zn hele wafel bedekte met slagroom. 'Jij eet eerder slagroom met wafel gekkie' zei Stephanie lachend. Appie kon het niet laten een een tufje slagroom op Stephanie neus te spuiten. 'Naaa' zei ze lachend en veegde het weg. Milla kam niet meer bij, 'Ik ook!' gilde ze door de keuken. Appie deed het ook bij haar en het eindigde in een heel slagroomgevecht.
...
JE LEEST
2 nieuwe meisjes
FanfictionMijn verhaal is ontstaan mede dankzij Sydney(@ikbensydney voor haar 'echte' anubisverhaal) We begonnen op Mexin en gingen door op WhatsApp. Het gaat dus over onszelf die in het huis Anubis gaan wonen en er vreemde dingen gaan meemaken. We kwamen a...