De volgende ochtend was aangebroken. Stephanie was al onderweg naar de bakker voor lekkere broodjes terwijl Appie en Milla nog sliepen. Ze wist niet de ze in de gaten werd gehouden. Het was Wolf! Hij had zin om dat lieve kind weer eens te zien en had zijn kansen gewaagd. Hij begluurde haar vanop afstand. Stephanie liep terug richting huis. Ze werd als snel door hem ingehaald. 'Hallo' zei Wolf met een grijns op zn gezicht. Stephanie wilde hem negeren en liep door. 'Wacht eens even jij' zei hij en pakte haar bij haar arm. 'Wat moet je?' Vroeg ze bozig. 'Hoe gaat het met jou? En met Milla?' Vroeg hij. 'Dat gaat je niks aan, en die is blij dat ze jou debiele hoofd niet meer hoeft te zien' zei Stephanie bot en trok zich los. Dit vond Wolf niet leuk om te horen, hij liet Stephanie wat struikelen. Ze kon zich nog net overeind houden en liet enkel haar tas vallen, 'wat doe je idioot?!' zei ze en raapte de spulletjes op. 'Ik wil jullie snel zien' zei hij ineens. 'Dan ben je de enige die dat wil! Laat ons net rust' zei Stephanie en liep verder. Ze keek nog een paar keer achterom om te kijken of hij haar nog volgde.
Intussen was Fabian wakker geworden. Hij keek slaperig om zich heen. Jodie lag volledig onder het deken. Hij trok het voorzichtig weg en probeerde haar wakker te maken. Ze schrok een beetje. 'He lieverd... Lekker geslapen?' vroeg hij lief. Jodie keek hem angstig aan. Ze had nog steeds gedachtes aan Jacob en wist niet hoe ermee om te gaan. Fabian knuffelde en troostte haar.
Intussen waren Milla en Appie wakker geworden en naar beneden gegaan. Milla schrok dat haar moeder niet thuis was maar Appie vertelde haar snel dat ze naar de winkel was. Stephanie kwam een beetje van streek thuis. Ze begon meteen allee uit te pakken en op tafel te zetten. Ze gingen met zn allen eten. Stephanie zat voor zich uit te staren. Appie merkte het pakte haar hand wat, 'wat is er schat?' vroeg hij lief. Stephanie keek hem aan, 'ik heb m weer gezien' zei ze zacht. Milla was druk met eten en merkte er niks van. Appie schrok, 'heeft hij wat gedaan?!'. Stephanie schudde haar hoofd, 'alleen stom doen... En hij wou me vaker zien zei hij'. Appie knuffelde haar wat. 'Njah.... Straks naar Sydney toe!', Milla keek vol enthousiasme 'naar die baby gaan kijken!' gilde ze. Stephanie en Appie lachten naar dr. Ze aten snel verder en maakten zich klaar.
Fabian had zich intussen klaargemaakt en hielp Jodie. 'Ben je klaar?' vroeg Fabian lief. Jodie keek hem aan en knikte. 'Zullen we dan maar een konijntje halen?' zei Fabian. Jodie keek hem vol verbazing aan en begon van blijdschap te springen. Fabian liep met dr naar de auto en reed naar de dierenwinkel. 'Ok eerst zoeken we een leuk huisje en spulletjes' zei Fabian en nam een karretje. Jodie had er geen oog voor en liep meteen naar de konijntjes, ze knuffelde hun. Fabian lachte naar dr. Hij vroeg een werknemer om hulp en ging naar Jodie, 'welke kies je'. Jodie wees er eentje aan, 'ok die en alles wat je nog meer nodig hebt' zei Fabian. De werknemer hielp hun goed. Onderweg naar huis aaide Jodie het konijn al, ze was er helemaal verliefd op!
Intussen waren Appie, Stephanie en Milla op weg naar het ziekenhuis bij Sydney. 'We zullen maar een cadeautje halen ook' zei Stephanie. 'Ook voor mij?' Vroeg Milla. 'We zien wel' zei Appie en reed naar de winkel. In de winkel liep ze naar de knuffels; 'deze deze!' Riep ze. 'Ok mooi!' Zei Stephanie en pakte hem, 'kies jij nou ook maar wat' zei ze lief. Milla glimlachte en pakte een doosje met kleine popjes. 'Kom we gaan betalen' zei Appie en ze gingen naar de kassa. Ze vertrokken naar het ziekenhuis. Eenmaal daar liepen ze naar de kamer. Milla stond rustig aan de deur. Stephanie klopte aan en liep zachtjes naar binnen 'hee'. 'Hey, wat leuk!' Zei Sydney die met Julia in haar armen lag. 'Wat schattig' zei Stephanie terwijl ze naar Julia keek. 'Wil je dr vasthouden' vroeg Syd. 'Als dat mag...' zei Stephanie en ging zitten, ze pakte Julia vast. Ze was toch wat bang, het was zo lang gelden dat ze zo'n klein kindje had vastgehad. 'Milla, geef je het niet?' vroeg Appie en deed zn hand op haar rug. Milla liep naar Sydney en strekte haar armen en de beer naar haar uit. 'Wat lief' zei Sydney en pakte hem aan. Appie glimlachte en keek hoe Stephanie Julia vasthad, ze straalde.
Intussen placeerden Jodie en Fabian konijn. Jodie was helemaal blij nu! Dit wilde ze al zo lang!
'En nu gaan we naar mama toe' zei Fabian en nam Jodie mee. Jodie kon niet stoppen met glimlachen. Ze liep huppelend met Fabian de kamer in. Sydney keek haar aan, 'dag lieverds!'. 'Jodie!' Riep Milla. 'Sttt rustig Milla!' zei Stephanie die intussen met Appie op een stoel zat. Fabian pakte meteen Julia en knuffelde met haar. Stephanie vond het lief om te zien. Appie pakte haar hand wat en glimlachte.
Opeens kwam een dokter binnen. Hij wou een check-up doen; 'alles ziet er goed uit, u mag maar huis met de baby' zei hij aardig. Fabian glimlachte en begon meteen alle spulletjes in te pakken. Jodie zat bang naar de arts te kijken, ze had geen fijne herinneringen aan dokters. Milla zag het en knuffelde haar wat. Stephanie keek Appie aan, 'misschien hadden we voor Jodie ook wat moeten meenemen'. Milla hoorde het, 'ze mag mijn popjes wel hebben..'. 'Echt?!' vroeg Appie. Milla knikte. ' dan ga ik ze halen' zei Stephanie en liep snel naar de auto. Ze kwam terug en gaf Milla het doosje. Ze liep naar Jodie en stak het naar dr uit, 'ik had het voor mezelf gekozen maar nu krijg jij het omdat je droevig bent...' zei ze glimlachend. Jodie pakte het aan, 'lief!'. 'Dat is idd heel lief van je Milla' zei Fabian.
Milla en Jodie speelden even samen. Intussen was Sydney klaar on te vertrekken. Ze gingen met zn allen weg uit het ziekenhuis.
Milla liep hard over de parking. 'Voorzichtig' riep Stephanie. Voor iemand het doorhad liep Milla tegen een auto die net de hoek omkwam. 'Milla!' Riep Appie en liep naar dr toe. 'Zie je nou! Heb je pijn?' Vroeg Stephanie. Milla schudde haar hoofd rn hield haar hand op haag knie. Ze bloedde wat. Appie tilde haar op en zette haar in de auto.
Ze reden opweg naar huis.
Fabian vertelde in de auto aan Syd over het konijn. Ze vond het wel leuk!
Milla zeurde om nieuwe popjes te halen. 'Ok dan, omdat het zo lief van je was dat je de andere aan Jodie gaf' zei Stephanie. Ze gingen opnieuw naar de winkel en naar huis.
JE LEEST
2 nieuwe meisjes
FanficMijn verhaal is ontstaan mede dankzij Sydney(@ikbensydney voor haar 'echte' anubisverhaal) We begonnen op Mexin en gingen door op WhatsApp. Het gaat dus over onszelf die in het huis Anubis gaan wonen en er vreemde dingen gaan meemaken. We kwamen a...