Een nieuwe ochtend was aangebroken. Iedereen startte de dag, alleen Stephanie had een mindere ochtend. Ze had ontzettende buikpijn. Appie keek bezorgd naar dr. Milla zag het ook en was alleen aan de slag gegaan, ze kleedde zich aan en maakte zelfs ontbijt voor haar ouders. 'Zo lief van je Mill' zei Stephanie. 'Kleine meisjes worden groot' zei ze wat stiller tegen Appie. Hij knikte en deed zn arm om haar heen. Stephanie dacht na over hoe ze aan de buikpijn kwam, ze had niks raars gegeten ofzo. Ze herkende de pijn wel, maar wat ze dacht kon nooit! Ze stond op en liep naar de wc, in het midden van de weg kreeg ze een steek en zakte wat door haar benen. Appie liep naar haar toe, 'gaat het lieverd!?'. Stephanie knikte. Appie liep met haar naar de wc. 'Het lukt wel schatje' zei ze zacht.
'Ik maak me zorgen' zei Appie en hield haar goed vast. 'Hoeft niet' zei ze lachend en deed haar hand op zn wang, 'ik ken deze pijn wel van vroeger'. Appie schrok wat en dacht na, 'ok' zei hij en liet haar op de wc.
Een halfuur later kwam iedereen bij school. De kinderen hadden er zin in nu Juf terug was! Ze gingen meteen spelen. Jacob zat met Freek op het schoolplein en grijsde wat toen hij Jodie zag. Ook Wolf kwam aan, hij kwam spullen ophalen en afscheid nemen. Eerst zou hij met juf bespreken hoe het was geweest. 'Alles ging goed, alleen Milla.... Wat een vervelend kind is dat!' zei hij. Juf keek vol ongeloof; 'Milla?! Milla Tajibbi?? Maar zei is altijd aardig!'. Wolf schudde zijn hoofd, 'altijd wel een probleem wat ze had'. 'Dat kan ik moeilijk geloven, ik praat wel met haar' zei juf snel.
Wolf was klaar met bespreken en liep naar buiten. Hij zag Milla en liep er meteen heen. Ook Jacob had dat gemerkt en liep mee. Stephanie stond nog steeds wat slapjes bij de anderen. Ze praatten met elkaar bij. Wolf en Jacob kwamen bij Milla en Jodie en deden wat ze gewoonlijk deden. Jodie was meteen helemaal bang en schuilde achter Milla. Sydney keek die richting op 'euh Steph' zei ze en draaide haar om. Stephanie geloofde niet wat ze zag! 'Die creep kwam niet meer!!' zei ze luid. Ook Fabian zag een oude bekende en liep boos heen. Appie liep m snel achterna naar Milla toe. Milla en Jodie probeerden zich te verweren tegen de 2 snoodaards.
Stephanie stond met Sydney te kijken en kreeg ineens een steek in dr onderbuik waardoor ze weer wat inzakte. 'Wat is er?! Gaat het wel!?' vroeg Sydney meteen. Stephanie knikte wat en keek haar aan, 'buikpijn... Maar ik denk niet zomaar buikpijn, ik herken het' zei ze glimlachend. Sydney keek haar blij verbaasd aan 'ben jij...?! Zw...'. Stephanie keek haar aan 'ik denk het... Straks maar een testje halen...' zei ze glimlachend en keek weer naar Ap die op weg was naar Milla.
'Wat doe jij hier!' Schreeuwde Fabian naar Jacob. Hij keek hem grijnzend aan. Appie pakte Milla op 'laat mn dochter met rust ok!' schreeuwde hij. 'Ja stommerd, laat me met rust! Jij moet weg hier' riep Milla hem na. Wolf werd bozer en voor hij het besefte gaf hij Milla een klap.
Stephanie wist niet wat ze zag en liep er snel heen 'WAT BEN JE AAN HET DOEN IDIOOT! EN JE GEK OFZO' schreeuwde ze over het schoolplein. Milla huilde en hield Appie goed vast. Wolf keek Stephanie grijnzend aan, 'oh mama is er ook bij' zei hij. Ook Sydney was naar Jodie gelopen. Ze hield Fabian bang vast. Die moest zich immers bedwingen om Jacob net weer wat aan te doen. 'Wat ben je toch een lief meisje' zei Jacob ineens. 'Hou je mond' zei Fabian en hield Jodie goed vast. 'Luister, je gaat ons met rust laten! Jij en je fijne vriend' zei Stephanie terwijl ze Wolf en Jacob aankeek. 'Ik laat je nooit met rust' zei Wolf gemeen. 'Dat doe je beter wel!' zei Stephanie. Appie was met Milla al een eindje verder gelopen, het was beter als ze dit allemaal niet hoorde. Ook Sydney maakte zich boos tegen Jacob. Fabian probeerde haar mee te nemen. Ze daagde Jacob uit. Hij werd er helemaal boos van en sloeg haar in haar gezicht. Fabian zette Jodie neer en liep naar haar toe. 'Jij deugd niet!! Je hoort in een gekkenhuis' zei Fabian en sloeg een arm om Sydney heen. Jacob grijnsde. Ze liep samen met Fabian terug naar Jodie. Ook Stephanie was weggelopen van Wolf en knuffelde Milla.
JE LEEST
2 nieuwe meisjes
FanfictionMijn verhaal is ontstaan mede dankzij Sydney(@ikbensydney voor haar 'echte' anubisverhaal) We begonnen op Mexin en gingen door op WhatsApp. Het gaat dus over onszelf die in het huis Anubis gaan wonen en er vreemde dingen gaan meemaken. We kwamen a...