Stephanie en Sydney maken zich met Milla en Jodie klaar voor de grote dag. Ook Fabian en Appie zijn samen om zich voor te bereiden.
'ik vind het allemaal zo spannend' zegt Stephanie ineens. Sydney knikte wat en deed haar haren nog goed. 'Wacht' zei Stephanie en hielp haar wat.
Milla stond voor de spiegel te paraderen, 'Ik ben net een prinses mama' zei ze lachend terwijl ze een rondje draaide. Stephanie keek haar glimlachend aan. Jodie keek naar zichzelf. Ze voelde zich onzeker en vond dat Milla er altijd mooier en beter uitzag. Sydney pakte haar handjes, 'je ziet er prachtig uit lieverd'. 'Maar Milla is mooier' zei ze snel en keek sip. Stephanie had het gehoord en liep naar Jodie toe, 'vandaag zijn we allemaal even mooi, je jurkje staat je echt beeldig' zei ze lief. Jodie kreeg een glimlach op haar gezicht. Milla zette nog een kroontje op haar hoofd en stond klaar om te vertrekken.
Fabian legde zn krullen goed en keek Appie aan, 'en?'. 'Smooth hoor' zei Appie lachend en deed zn strikje goed. 'Jij ook Ap' lachte Fabian. 'Ben je er klaar voor Fabiano?' vroeg Appie lachend en gaf hem een schouderklopje. 'Zeker weten' zei Fabian en legde zn handen ook op zn schouders, 'Zullen we gaan? vroeg hij snel. Appie knikte en liep naar de auto toe die buiten stond voorgereden.
Ook Sydney, Stephanie, Milla en Jodie stapten in mooie witte auto's met open dak. Als echte prinsessen werden ze naar de feestzaal gebracht.
Vrienden en familie stonden hun al op te wachten. ook Fabian en Appie stonden zenuwachtig bij de trappen van de feestzaal te wachten. Het moest niet lang meer gaan duren voor hun, ze werden helemaal gek van de spanning.
Ze autos kwamen aangereden. Met een kleine moeite kwamen Sydney en Stephanie met hun grote jurken de auto uit. Fabian keek voor zich uit en staarde naar een plek in de verte. Zijn ogen werden groot en hij voelde een fijne kriebeling in zijn buik. Daar liep Sydney, het meisje waar hij zo gek op was, en ze zag er nog mooier uit dan ze al was. Hij liep snel naar haar toe.
Appie die had het nog niet door. Zenuwachtig stond hij na te denken over alles wat hij zou moeten gaan zeggen en doen. 'Faab, wat als ik nou de verkeerde dingen zeg' zei hij en keek op, maar nu pas merkte hij dat Fabian er al niet meer stond.
Hij keek ook de andere kant op en zag Stephanie staan. Ze stond hand in hand met Milla op een rode loper die leidde naar de ingang van de zaal. Hij kon zijn ogen niet geloven. 'Papaaaaa' riep Milla en liep al naar hem toe. Stephanie kon alleen maar staan en kijken, ze kon het nog niet helemaal vatten. Het moment waar ze zo hard naar had uitgekeken was eindelijk daar. Ze stapte met kleine pasjes naar hem toe, en hij naar haar. 'Wat zijn jullie mooi' zei hij lief. Stephanie kon alleen maar glimlachen. Ze kreeg tranen in haar ogen van blijdschap. 'He he.. niet je make-up verpesten nu. Je moet lachen vandaag' zie Appie snel en legde zn hand op haar wang. Ze keek hem lachend aan en probeerde haar tranen te stoppen. 'Kijk papa ik ben een filmster' zei Milla terwijl ze poses voor de camera van Robbie stond te doen. Appie lachte.
'Laten we maar naar binnen gaan' zei hij snel en liep hand in hand met haar naar binnen.
Sydney stond ook met Fabian, 'wauw lieverd' zei hij en keek haar aan. Hij gaf haar een zoen en knuffel. Sydney stond een beetje te trillen op haar benen. Fabian bukte zich ook naar Jodie toe, 'Lieverd wat een mooie jurk heb je aan, helemaal prachtig' zei hij en knuffelde haar. Jodie bloosde en keek intussen naar Milla. 'Milla kan alles beter' zei ze stil. Fabian keek haar verbaasd aan en tilde haar op. Hoe kom je daar toch bij? Jij bent vandaag het meest speciaal van ons allemaal' zie hij en gaf haar opnieuw een kus. Verlegen dook ze weg in zijn kostuum. Fabian sloef zn andere arm om Sydney heen en liep richting de ingang van het gebouw.
Iedereen kwam binnen en nam plaats. Vrienden, familie, hun ouders, en natuurlijk de getuigen. Het was niet makkelijk geweest om mensen te kiezen voor deze belangrijke taak. Appie koos Jeroen, het was altijd zijn beste vriend geweest. Fabian koos voor Mick, desondanks ze heel anders waren kwamen ze heel goed overeen. Sydney vroeg Joyce, ze kende Fabian goed en ze vond haar ook wel aardig. Tot slot koos Stephanie Patricia, ze had alles ook zo goed geregeld op het vrijgezellenfeest dus kon ze dit ook wel doen.
JE LEEST
2 nieuwe meisjes
FanfictionMijn verhaal is ontstaan mede dankzij Sydney(@ikbensydney voor haar 'echte' anubisverhaal) We begonnen op Mexin en gingen door op WhatsApp. Het gaat dus over onszelf die in het huis Anubis gaan wonen en er vreemde dingen gaan meemaken. We kwamen a...