Stephanie en Appie stonden aan de schoolpoort. Milla was al aan het spelen en wachtte vol ongeduld op Jodie. Stephanie stond wat voor zich uit te kijken. Fabian kwam aangereden met Sydney en Jodie. Ze parkeerden en kwamen richting de schoolpoort gelopen. Jodie keek Stephanie met grote ogen aan' waar is Milla' vroeg ze. Stephanie wat in gedachten en hoorde het niet. Appie wees meteen naar Milla, 'daar' zei hij glimlachend. Jodie gaf een knuffel aan haar ouders en liep het schoolplein op. Ze was zo blij Milla weer te zien en gaf ook haar een dikke knuffel. Ze speelden samen.
Sydney zag dat Stephanie noet in haar normale doen was, 'gaat het wel' vroeg ze voorzichtig. Stephanie werd wakker in haar hoofd en glimlachte, 'ja hoor...' zuchtte ze. 'Zeker?' vroeg Sydney nog een keer. Stephanie knikte. Appie deed zn arm om haar heen, hij wist dat ze zich beter hield dan ze werkelijk was, maar hij vond dat ze het moest vertellen als ze het kon.Ineens zag stephanie Wolf naar buiten komen. Ze voelde een raar gevoel in haar buik, heel onprettig, 'We gaan..' zei Stephanie, zwaaide naar Milla en liep richting de auto. 'Ok' zei Sydney moeilijk en keek Fabian aan.De dag was volop bezig. Jodie en Milla waren op school. Ze hadden het weer zwaar met Wolf. Hij irriteerde Milla alweer de hele tijd en nam haar zelfvertrouwen weg. Om Jodie te pesten had hij ook Jacob weer opgetrommeld. Hij hing de hele tijd om Jodie heen.
Intussen zaten Sydney en Fabian thuis. Ze waren een beetje aan het plannen voor de grote dag.
Ook Stephanie en Appie waren thuis. Stephanie had een moeilijke dag, ze moest de hele tijd denken aan wat Wolf met haar gedaan had. De afgelopen dagen had ze zich sterk gehouden maar het werd haar allemaal even te veel. Ze zat opgetrokken op de bank met haar handen voor haar ogen te huilen. Appie kwam bij haar zitten en trooste haar, hij begreep wel dat ze het moeilijk had maar ze moest zich hier echt overheen zetten. Hij knuffelde haar. Stephanie droogde haar tranen en keek hem aan; 'misschien moet ik straks na school even met Sydney praten? Zij heeft het ook al meegemaakt... en ze verwerkt het zo goed...'. Appie knikte, 'Als je dat fijn vind moet je dat doen...'.
Stephanie glimlachte een beetje. 'Veel beter zo' zei Appie en gaf haar een kus. 'Zullen we even voor de afleiding een filmpje kijken?' vroeg Appie. Stephanie knikte. Appie zette Stephanie's favoriete film aan, nam wat snacks en ging terug bij dr zitten.De middag ging voorbij en het was tijd om de kinderen van school te halen.
Stephanie stond alweer met Appie te wachten. Ze zag Syd en Fabian aankomen en liep meteen naar Sydney toe en nam haar een beetje verderop mee appart. Sydney keek haar raar aan. Fabian keek ook raar naar Appie. 'Is er wat?' vroeg sydney bezorgd. Stephanie keek haar moeilijk aan en probeerde niet te huilen, 'Jij.... Jij hebt.... Ik ben.... ' stotterde Stephanie. Sydney keke haar moeilijk aan, 'ja?'. 'Er is wat gebeurd waar ik met je over wil praten.. kan dat?' zei ze moeilijk. 'Tuurlijk, nu?' vroeg Sydney. 'Kunnen we anders even met je meegaan.. Thuis is makkelijker?' zei ze moeilijk. Syndey kniktte, 'geen probleem, ga zo maar mee' zei ze glimlachend. Stephanie glimlachte ook een beetje en liep weer naar Appie. Hij deed meteen een arm om dr heen.
De bel ging en Milla en Jodie kwamen buiten gelopen. Ze zagen er van streek uit. Stephanie had meteen door wat er aan de hand was toen ze Wolf grijnzend naar buiten zag komen. Jacob kwam ook de schoolpoort uit met Freek, Zo wist ook Sydney zonder 1 woord van Jodie te horen wat er was. Ze keek woest naar Jacob. Milla omhelsde Jdoei, 'tot morgen' zei ze droevig. 'Jullie hoven geeb afscheid te nemen.. We gaan nog even mee bij Jodie thuis' zei Stephanie tegen Milla. Milla sprong in het rind.... 'JEEEEEEJ' zei ze luid. Jacob keek achterom. Hij had het gehoord en liep sneaky terug de school in. 'Ik ga freek thuis brengen en ik zie je bij Sydney thuis' zei hij grijnzend. Wolf snapte het eerst niet, maar hij zag Milla en Jodie en wist wat er ging gebeuren, 'ok' zei hij grijnzend, haalde zn spullen en vertok.
Sydney en fabian reden met Jodie naar huis. Milla ging samen met Appie en Stephanie ook naar de auto en volgde.
JE LEEST
2 nieuwe meisjes
FanfictionMijn verhaal is ontstaan mede dankzij Sydney(@ikbensydney voor haar 'echte' anubisverhaal) We begonnen op Mexin en gingen door op WhatsApp. Het gaat dus over onszelf die in het huis Anubis gaan wonen en er vreemde dingen gaan meemaken. We kwamen a...