|Kiedy jest zazdrosny #1 |
→ Mikey często bywa zazdrosny. Zwłaszcza wtedy, kiedy nie poświęcasz mu wystarczającej uwagi i stawiasz niektóre rzeczy ponad nim. W takich chwilach staję się wyjątkowo irytujący.
→ Wyobrażam to sobie tak: Siedzisz przy stoliku z rozłożonymi zeszytami i książkami. Nie skupiasz się na niczym innym i zapominasz całkowicie o tym, że przecież Mikey siedzi obok Ciebie i patrzy na Twoją twarz lekko urażony. W końcu nie wytrzymuje i zaczyna ciągnąć Cię delikatnie za policzek. Kiedy nie dostrzega żadnej reakcji, chwyta za jeden z mazaków. Otwiera go i zaczyna malować różne rzeczy na Twojej twarzy. Dopiero wtedy zdenerwowana odwracasz się do niego, chcąc dać mu wykład o tym, że nie powinien Ci przeszkadzać w nauce. Jednak nic nie opuszcza Twoich ust, ponieważ Mikey od razu przybliża się do Twojej twarzy, całując.
→ Wszystko kończy się na tym, że Mikey zdobywa to czego chciał - całą Ciebie, a nauka została zapomniana.
→ Kiedy jednak staje się tak, że Manjirō robi się zazdrosny o osobę - jego zachowanie jest zupełnie inne.
→ Kiedy zauważyłby, że rozmawiasz z kimś kogo nie zna i na dodatek z mężczyzną, podszedłby do Ciebie bez słowa i objął od tyłu ramionami. Zależnie od wzrostu, położyłby Ci czubek brody na głowie/ramieniu.
→ Jeśli nie widziałabyś jego twarzy, posyłałby w stronę nieznajomego wymowne i złowrogie spojrzenie. Kiedy jednak obserwowałabyś jego twarz, uśmiechałby się niewinnie, całując Cię w policzek/czubek głowy.
→ Speszony chłopak odszedłby od razu i najprawdopodobnie drugi raz nie próbowałby do Ciebie zagadać.
→Kiedy specjalnie próbujesz wpędzić go w zazdrość, musisz być świadoma tego, że on to od razu wyczuje.
→ Obraża się na Ciebie i zaczyna się bardzo dziecinnie zachowywać. Żaląc się Drakenowi, że jesteś niedobra i nie potrafi zrozumieć dlaczego w ogóle to robisz, skoro masz tak cudownego chłopaka.
→ Jest na Ciebie zły dopóki nie przeprosił go, kupując dorayaki, albo postawiając mu jego ulubione jedzenie dla dzieci. I tutaj powinnaś uważać - jeśli w jedzeniu nie będzie jego ulubionej flagi, obrazi się na Ciebie jeszcze bardziej i przeproszenie go nie będzie takie proste!
→ Wydaje mi się, że Hanma byłby wyjątkowo zazdrosnym chłopakiem, choć nie śpieszyłoby mu się do tego przyznawać - zwłaszcza przed Tobą i ignorowałby te uczucie.
→ Jeśli chodzi o sytuację, w których byłby zazdrosny o to, że nie poświęcasz mu uwagi i skupiasz się na ważniejszych rzeczach, zostawiłby Cię samą. Najpewniej poszedł by się przejść i zapalić w spokoju. Co chwilę zerkałby na wyświetlacz telefonu, a kiedy minęłoby sporo czasu, wróciłby do Ciebie.
→ A kiedy wciąż nie będziesz zwracać na niego uwagi, nie zawahałby się użyć siły. Najprawdopodobniej rzuciłby zee stołu wszystkie rzeczy i staną nad Tobą, patrząc wyczekująco.
→ Nie potrafiłabyś mu odmówić, zwłaszcza, że i tak długo wytrzymał.
→ Zazwyczaj gdy widzi Cię w towarzystwie innych mężczyzn, nie zastanawia się dwa razy. Podchodzi do Ciebie bez słowa, chwyta za dłoń i ciągnie w tylko sobie znanym kierunku. Zazdrość rozrywa go od środka, ale decyduje się jedynie na mordercze spojrzenie, kiedy jesteś obok. Hanma nie chce wdawać się przy Tobie w bójki - bałby się, że przez to mogłabyś go opuścić.
→ Sytuacja wygląda inaczej, kiedy zobaczyłby człowieka, który z Tobą flirtował, a Ciebie by nie było w pobliżu. Nie musiałby się powstrzymywać, no i by mu ulżyło!
→ Raz chciałaś wywołać u niego zazdrość. Twój kolega z którym flitrowałaś przy Shujim skończył z złamanym nosem, a do Ciebie Hanma nie odzywał się przez bardzo długi czas - więcej nie próbowałaś.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!