|Pierwszy pocałunek/pocałunki #3|
→ Akkun w związku nie spieszyłby się z kontaktem fizycznym. Przytulałby Cię, trzymał za dłoń, przeczesywał włosy, ale długo nie myślałby o pocałowaniu Ciebie, a co dopiero o zainicjowaniu takiego kontaktu. Wystarczały mu te niewinne gesty, a i Ciebie one zadowalały. Dopiero gdy Yamagishi zapytał się go czy macie ten etap za sobą, zacząłby o tym rozmyślać. Zwłaszcza, że przyjaciel sprawił mu rozprawkę na ten temat i powody dlaczego powinien zrobić krok do przodu w waszej relacji.
→ Po tej sytuacji Akkun przyłapywałby się na tym, że swój wzrok mimowolnie kierowałby na Twoje usta. Ogarniałoby go zawstydzenie i speszony odwracały wzrok. Po jakimś czasie zauważyłabyś jego dziwne zachowanie i zapytałabyś o co mu chodzi. Unikałby tematu i twierdziłby, że wszystko jest w porządku.
→ Wasz pierwszy pocałunek miałby miejsce na waszej randce. Obserwowałaś w ciszy gwiazdy i przestałaś zwracać uwagę na świat Cię otaczający. Atsushi obserwowałby Ciebie z lekkim rumieńcem, bo w tamtej chwili wyglądałaś dla niego jak idealnie. Nie kontrolował wtedy siebie, tylko działał pod wpływem chwili. Położył Ci dłoń na policzku i odwrócił Twoją twarz w swoją stronę. Wasz pocałunek był bardzo delikatny i krótki, a mimo to zapadający w pamięć. Wasze twarze były bardzo blisko siebie, nawet wtedy gdy już wasze usta się ze sobą nie stykały. Akkun obserwował Twoje błyszczące oczy, do momentu w którym speszony nie wiedział co zrobić. Wtedy to Ty go pocałowałaś, wywołując u niego ulgę.
→ Akkun zazwyczaj całuje Cię bardzo delikatnie i łagodnie. Jego pocałunki są krótkie, ale zawsze je kilkukrotnie powtarza, co sprawia, że masz ochotę na więcej i to Ty wtedy przejmujesz dominację. Atsushiemu to nie przeszkadza i z chęcią daje Co się prowadzić w tych sytuacjach.
→ Nie ważne ile pocałunków byście za sobą nie mieli — Akkun będzie zawsze się lekko rumienił.
→ Naoto wydaje mi się osobą, która nie przepadałaby za kontaktem fizycznym i czułby się przez niego bardzo skrępowany. Dla osoby, która darzyłby silnym uczuciem, byłby w stanie się przemóc, ale rzadko kiedy sam z siebie zainicjowałby kontakt.
→ Wasz pierwszy pocałunek byłby bardzo chaotyczny, ale bardziej przed i po, bo sam kontakt należałby do szybkich i lekko niezręcznych. To ty zainicjowałabyś pocałunek. Naoto byłby zajęty pracą i nie zwracałby uwagi na Twoją osobę. Nic na niego nie działało, więc postanowiłaś go pocałować. Usiadłaś na jego kolanach i szybko ujęłaś jego dolná wargę, muskając ją ustami. Odsunęłaś się od razu i patrzyłaś na jego reakcje.
→ Naoto byłby zdziwiony i patrzyłby na Ciebie w sposób, przez który odczuwałabyś niezręczność. Nie potrafił zrozumieć zaistniałej sytuacji i trochę by mu to zajęło, aż w końcu na jego policzkach pojawiłby się ledwo widoczny rumieniec. Byłby na Ciebie odrobinę zły, ale szybko by mu przeszło i sam w końcu by Cię pocałował, bo w jakimś stopniu byłoby to dla niego przyjemne. Wciąż jednak niezręczne.
→ Pocałunki z Naoto to raczej szybkie cmoknięcie w usta — nie ma on za dużo czasu, więc szybkie pocałunki to norma, ale zawsze stara Co się przez nie pokazać jak bardzo Cię kocha.
→ Od czasu do czasu, bardzo rzadko, kiedy nachodzi go ochota na Twoją bliskość i ciepło, jest w stanie podarować Ci bardzo namiętny pocałunek, przez który miękną Ci nogi. Naoto potrafi naprawdę dobrze całować, ale niestety nie jest to czynność, którą lubiłby robić codziennie. Dlatego też, że zdarza się to rzadko, działa to na Ciebie o wiele intensywniej.
Kolejny headcanon to bracia Haitani jako starsze rodzeństwo!
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!