|Okres #1|
→Mikey, choć wydaje się, że nie ma pojęcia o tych sprawach, to w rzeczywistości wie co i jak. Głównie za sprawą Emmy, która sama przechodzi ten ciężki tydzień raz w miesiącu. Manjirō daje Ci pełne wsparcie i stara Ci się ulżyć w cierpieniu. Zazwyczaj Cię do siebie przytula i głaszcze włosy, czekając aż tabletki przeciwbólowe zaczną działać... Czasami nie działają.
→ Jeżeli miewasz bardzo bolesne miesiączki, przy których płaczesz z bólu, Mikey nie zostawi Cię samej ani na krok. Widok Twojej zapłakanej twarzy, to coś czego nie potrafi znieść, a fakt że nie jest w stanie z tym nic zrobić strasznie go wkurza. Nienawidzi uczucia bezradności.
→ Manjirō często, kładzie swoją głowę na Twoim podbrzuszu i opowiada Ci o swoim dniu i sprawach w gangu. Próbuje sprawić, żebyś skupiła się na czymś innym i zapomniała o bólu.
→ Kiedy by Ci się polepszyło, odetchnął by z ulgą, ale wciąż by na Ciebie uważał. Twoje wybuchy złości i śmiechu traktował by poważnie i nie brałby do siebie gdybyś na niego nakrzyczała. Wie, że nie miałaś niczego złego na myśli, więc nie ma powodu tym się martwić.
→ Raz zastał Cię zapłakaną w Twoim pokoju, gdzie chodziłaś tam i z powrotem, rzucając wiązanką przekleństw na swój stan i ból. Był to pierwszy raz, kiedy zastał Cię w trakcie okresu i był tym trochę przerażony. Ostatecznie postarał się Ciebie uspokoić i resztę dnia spędziłaś w jego ramionach, mocząc jego koszulkę przez płacz.
→Nie lubisz okazywać słabości przy Izanie i zazwyczaj udajesz, że wszystko jest w porządku, mimo, że ledwo stoisz na nogach i najchętniej popłakałabyś się z bólu. Izana jednak jest spostrzegawczy i od razu wyłapuje Twój stan. Bez słowa chwyta Cię za rękę i prowadzi do waszej sypialni. Wypytuje się Ciebie czy wszystko w porządku i karci za to, że ukrywasz przed nim takie rzeczy.
→Kładzie Cię delikatnie w łóżku i sam usadawia się za Tobą. Obejmuje Cię i ciepłe dłonie kładzie na Twoim podbrzuszu, powoli i dokładnie je rozmasowywując. Ból jest wtedy o wiele mniejszy, a ciepłe słówka, które Tobie szepcze również bardzo pomagają. Często zasypiasz w takim stanie, a budzisz się przykryta kocem z liścikiem od Izany, że poszedł kupić Ci kilka rzeczy.
→ Cierpliwość Izany jest skomplikowana. W niektórych sytuacjach, można mu jej pozazdrościć, ale czasami nie potrafi wytrzymać. Na przykład, kiedy przez hormony stajesz się niezwykle wkurzająca i co chwilę narzekasz. Zazwyczaj od razu ustawiłby Cię do pionu, ale rozumiem, że masz te dni i nie do końca panujesz nad swoim zachowaniem. Wtedy zazwyczaj wychodzi odetchnąć i wraca po jakimś (nie za długim) czasie.
→ Nie lubi kiedy masz okres i zawsze pilnuje, żebyś wzięła tabletki przeciwbólowe, kiedy zaczyna boleć Cię brzuch, żebyś później nie wiła się z niego po ziemi.
→ Kiedy dopadł Cię okres w środku miasta, jak byłaś z Izaną na randce, wziął Cię na ręce, zaprowadził do pobliskiej toalety i poszedł kupić Ci podpaski/tampony wraz z lekami i gorącym okładem. Jeśli masz okres regularnie i Ci się nie spóźnia, Izana pamięta to dokładnie i Ci o tym przypomina.
To dla mnie rozdział marzeń w tej chwili
╥﹏╥
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!