|Znajomość #1|
UWAGA! Headcanon powstał na prośbę -lisior- Występuje tu Male!Reader. Na dodatek, napisałam tylko z Manjirō, bo z Drakenem i Hanmą, ciężko byłoby mi coś wymyślić. Kto wie, może kiedyś. Nie jest to dokładnie co chciałeś, ale mam nadzieję, że Ci się spodoba ❤️
→ Początek waszej znajomości, byłby dość specyficzny. Mikey nie organizowałby żadnych spotkań, żeby się z Tobą spotkać, ani nie zwracałby szczególnej uwagi, żeby wasza znajomość stała się bliższa. Wyglądałoby to jakby byłoby mu to obojętne. Jednak kiedy spotkałby Ciebie na mieście, czy w innym miejscu, podszedłby do Ciebie i gdzieś zabrał. Żeby Manjirō bardziej zaczął się angażować, musiałbyś mu czymś zaimponować.
→ Po pewnym czasie, kiedy udałoby Ci się mu zaimponować, zabierałby Cię na spotkanie gangu i powoli wprowadzał w ten świat. Nie znaczy to jednak, że chciałby Cię do niego przyjąć — musiałby się nad tym poważnie zastanowić. Po pierwsze, musiałby być pewny, że dasz sobie radę i będziesz w stanie się obronić. Ciągłe uważanie na Ciebie w czasie walki, byłoby bardzo problematyczne. Po drugie zależałoby mu na Twoim zdaniu, jeśli byś tego chciał, bardziej by się nad tym zastanawiał, jeśli nie, zrezygnowałby z tego pomysłu.
→ Wracając do waszego normalnego życia — zdarzałoby się, że musiałbyś zastępować Drakena i przejąć nad Manjirō opiekę. Wydaje mi się, że Mikey wykorzystywałby fakt, że nie potrafisz mu niczego odmówić i masz do niego w pewnym sensie słabość.
→ Dawałbyś mu dużo wsparcia psychicznego i starałbyś wytłumaczyć się mu niektóre rzeczy. Mikey bardzo docenia fakt, że zawsze może liczyć na Twoją pomoc, w trudnych momentach. On natomiast bardzo stara Ci się odwdzięczyć. Na przykład, gdybyś miał problemy w szkole i ktoś by Cię nękał, Mikey zająłby się tym od razu. Gdybyś miał gorszy dzień, zabrałby Cię na przejażdżkę.
→ Chętnie opowiadałby Tobie o Shinichiro. Czasami twierdziły, że jesteście w pewnym stopniu podobni. Na dodatek, zdarza mu się Ciebie komplementować, a niczyje komplementy tak Ciebie nie cieszą jak Manjirō.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!