|Tokyo Revengers — Losowe Headcanony|
UWAGA!!! Headcanony pogrubione mają w sobie spojlery!
→ Obdarowujesz Hanmę często czystą adoracją i wygląda to tak, że podbiegasz do niego, po tym jak na przykład Cię uratował, albo pobił kogoś z nudów i mówisz, jak bardzo Ci się to podobało. Twoje błyszczące oczy i szczery uśmiech, sprawiają go w zawstydzenie i nie potrafi wytrzymać Twojego wzroku. Zasłania Ci wtedy Twarz swoją wielką dłonią i mówi, żebyś nie przesadzała, ponieważ to nic wielkiego, po czym ciągnie Cię za sobą za rękę.
→ Gdyby Draken i Mikey zakochali się w Tobie, dochodziłoby często do kłótni i bójek między nimi. Nie byłoby to nic poważnego i później by się z tego śmiali. W głębi duszy jednak strasznie by im to ciążyło i nie wiedzieliby co w takiej sytuacji zrobić. Próbowaliby to na spokojnie rozwiązać, ale nie byłoby to łatwe. Ostatecznie postanowiliby ignorować uczucia względem Ciebie.
→ Shinichiro, planował Ci się oświadczyć. Niestety zdarzył się ten nieszczęsny akcydens i nie zdążył. Wiedzieli o Tym jedynie założyciele Black Dragons, ale postanowili nic Ci nie mówić, żeby oszczędzić Ci więcej cierpienia. Po tym wszystkim byli dla Ciebie dużym wsparciem i pomogli wyjść z dołka, mimo że sami po śmierci Shinichiro byli załamani i ciężko było ich pozbierać.
→ Baji często prosił Cię o to, żebyś przyjęła do siebie parę bezdomnych kotów. Przy każdej możliwej okazji, mówił Ci o plusach posiadania kotów i nigdy nie mówił o minusach. Pokazywał Ci zdjęcia, jak słodkie są i naprawdę się starał, żebyś przygarnęła przynajmniej jednego. No i w końcu uległaś. Baji niemal codziennie pyta Cię, czy potrzebujesz pomocy w opiece nad kotem. Czasami się zgadzasz i wychodzi na to, że spędzacie ze sobą cały dzień.
→ Draken nigdy nie zaprosił Cię do swojego "mieszkania". Unika bardzo tego tematu i Cię zbywa, kiedy go o to pytasz. Nie chce, żebyś się dowiedziała, w jakim miejscu mieszka, bo obawia się, że zmienisz o nim zdanie. Wie, że nie jesteś tego typu osobą, co osądza tak ludzi, ale nie potrafi wyzbyć się takich myśli. Z innej strony wie, że klienci, mogą Cię pomylić z osobami tam pracującymi, a tego by nie chciał.
→ Inui nieświadomie wprowadził Cię w kompleks... No bo nie dość, że chłopak lepiej wygląda od Ciebie w szpilkach, to jeszcze lepiej potrafi w nich chodzić...
→ Sanzu uwielbia, kiedy całujesz go po jego bliznach. Daje mu to świadomość, że się go nie brzydzisz i nie ma się czego obawiać. Na dodatek, często chwyta Cię za dłonie i naprowadza je na swoje usta, żebyś i mogła go w taki sposób dotknąć po bliznach. Byłaś jednym z głównych powodów, dlaczego przestał się ich wstydzić i zrezygnował z noszenia czarnej maski.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!