|Walentynki #2|
CZĘŚĆ DRUGA
→ Kazutora nie lubiłby kombinować w walentynki i z pewnością nie wymyślałby, nie wiadomo jakich rzeczy. Stawiłby na łatwiznę i prostotę, ale nie znaczyłoby to, że nie przykładałby się do tych rzeczy. Uważa, że zwykłe spędzenie czasu w domu, przy telewizorze i dobrym jedzeniu, jest o wiele lepszym pomysłem, niż pójście do zapełnionych miejsc i czekanie w kolejce. Kazutora zadbałby o odpowiednią atmosferę i kiedy wszystko byłoby gotowe, poświęciłby Ci całą swoją uwagę.
→ Hanemiya bardzo lubi się droczyć, zwłaszcza w sposób gdzie nakłania Cię do mówienia naprawdę zawstydzających rzeczy. Pyta Cię jak bardzo go kochasz i żebyś to udowodniła, składając na jego wargach pocałunek. Czasami zadaje Ci pytanie, jak bardzo Ci się podoba, a gdy nie odpowiadasz i zasłaniasz twarz dłońmi, żeby zakryć rumieńce, chwyta Cię za nadgarstki i je odsuwa. Przybliża swoją twarz do swojej i śmieje się Ci prosto w twarz i sam zabiera Ci całusa.
→ Podczas oglądania filmu, zdarza się, że zaczyna go on nudzić. Jeśli Ciebie interesuje, to cóż... Nie zwraca na to uwagi i zaczyna prosić o Twoją uwagę. Marudzi, żeby wyłączyć film i porobić znacznie ciekawsze rzeczy, kiedy wciąż się nie godzisz, kładzie Ci się na udach i przygląda twarzy, rzucając przeróżne komentarze. Ostatecznie ulegasz i pytasz, co chce porobić. Zazwyczaj odpowiada, że po prostu poprzytulać i posłuchać, jak mówisz mu, że go kochasz.
→ W walentynki nie oczekuje dostania od Ciebie prezentu, a nawet jeśli mu jakiś podarujesz, to przytuli Cię mocno i wyszepcze do ucha, że wolałby całodobową Twoją bliskość i żebyś się mu nie wyrywała. Strasznie uwielbia kontakt fizyczny, więc przez cały dzień musi czuć ciepło Twojego ciała. Trzymanie dłoni, opieranie głowy o ramie, leżenie na udach, przytulanie i krótkie pocałunki.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!