★09★

2.9K 115 50
                                    

|Pocieszanie #1|

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

|Pocieszanie #1|

→ Naoto, kiedy spostrzeże, że nie masz dobrego humoru i ewidentnie coś Cię trapi, zazwyczaj przygląda Ci się w ciszy i uważnie obserwuje

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Naoto, kiedy spostrzeże, że nie masz dobrego humoru i ewidentnie coś Cię trapi, zazwyczaj przygląda Ci się w ciszy i uważnie obserwuje. Nim zrobi coś więcej, chce najpierw zobaczyć w jak bardzo złym stanie się znajdujesz i czy przypadkiem, gdy zapyta się Ciebie czy wszystko w porządku, nie zostanie od Ciebie w twarz.


→ Kiedy zrozumie sytuację i ją przeanalizuje, będzie starał Ci się wszystko wytłumaczyć. Twierdzi, że jako osoba trzecia, może wykazać się lepszą analizą i znaleźć najlepsze rozwiązanie, a nawet pokazać Tobie strony, których Ty sama nie dostrzegłaś.

Naoto wygląda mi na osobę cierpliwą, ale ma swoje granice i rzeczy, które potrafią go zirytować i wystawić na próbę. Jedną z tych rzeczy jest brak zrozumienia z Twojej strony i upartość. On stara się Ciebie pocieszyć i sprawić, żebyś dostrzegła inne strony problemu, więc niespecjalnie przepada za tym, kiedy jego słowa do Ciebie nie docierają.

→ Zazwyczaj w takich chwilach nie daje się ponieść emocjom. Nie chce zdołować Cię jeszcze bardziej, tylko pocieszyć, więc kiedy tłumaczenie nie działa, stawia na zwykłe słowa otuchy.

→ Bardzo rzadko pociesza Cię poprzez kontakt fizyczny. O wiele pewniej czuje się w słowach i wie, że jest w stanie przekazać Ci wszystko co chce. Jedynie w naprawdę ciężkich dla Ciebie chwilach, jest w stanie Ciebie przytulić, abyś mogła się wypłakać i poczuć, że nie jesteś sama.

 Jedynie w naprawdę ciężkich dla Ciebie chwilach, jest w stanie Ciebie przytulić, abyś mogła się wypłakać i poczuć, że nie jesteś sama

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hinacie wystarczy jedno spojrzenie, by zauważyć, że potrzebujesz wsparcia i pocieszenia. Nigdy nie pyta czy wszystko w porządku, ponieważ bardzo dobrze wie, że masz gorszy okres i że możesz ją okłamać. Ofiaruje Tobie cały swój czas i nie opuszcza Cię ani na krok. Chce mieć stuprocentową pewność, że nie będziesz czuć się samotnie, ani gorzej.

→ Będzie starać się jak może, byś zapomniała o gnębiących Cię rzeczach. Zabierze Cię na zakupy, do kawiarni, kina, będzie poruszać jedynie przyjemne dla Ciebie tematy. Nie będziesz mieć czasu na myślenie o złych rzeczach, dzięki czemu szybko o nich zapomnisz.

Hina mimo wszystko, nie chce niczego zamiatać pod dywan, dlatego pod koniec dnia, zaprosi Ciebie do siebie. Na początku przyszykuje Twój ulubiony napój i przekąski, a potem bardzo ostrożnie wypyta Cię co u Ciebie i zapyta czy już Ci lepiej.

→ Po tym jak wszystko jej opowiesz, możesz liczyć na słowa wsparcia. Hinata zawsze potrafi powiedzieć adekwatne rzeczy do sytuacji i wywołać u Ciebie uśmiech i poczucie docenienia.

→ Jeśli bardzo będziesz tego potrzebować, lub najzwyczajniej będzie brakować Ci bliskości, możesz liczyć na długie godziny w jej ramionach. Bardzo chętnie podzieli się Tobą swoim ciepłem, a widok Twojej wdzięcznej i uśmiechniętej twarzy, będzie dla niej największą nagrodą.

 Bardzo chętnie podzieli się Tobą swoim ciepłem, a widok Twojej wdzięcznej i uśmiechniętej twarzy, będzie dla niej największą nagrodą

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz