|Zauroczenie #3|
UWAGA!: Spojlery do postaci Izany!
→ Shinichiro zauroczyłby się Tobą w momencie, w którym byłby świadkiem, jak stajesz w obronie kogoś słabszego od siebie i pokonujesz osoby, które robiły za oprawców. Shinichiro znał Cię z widzenia, ale nigdy nie miał z Tobą bezpośredniego kontaktu. Po tej sytuacji, kiedy by Ciebie widział, dyskretnie by Cię obserwował zastanawiając się czy powinien zagadać. Miał przed tym dużo obiekcji, bo zdawał sobie sprawę, że niezbyt radzi sobie w kontaktach z płcią przeciwną, a nie chciał Cię do siebie zniechęcić. Dlatego na początku zauroczenie, obserwowałby Ciebie z daleka i czasami na ulicy się z Tobą przywitał.
→ Przez swoje zauroczenie Twoją osobą, byłby myślami czasami nie obecny. W taki sposób najbliższe osoby z gangu, Takeomi Akashi, Keizo Arashi i Wakasa Imaushi, dowiedziałby się, że strzelił go amor i próbowaliby coś na to zaradzić. Przekonaliby Shinichiro, żeby z Tobą porozmawiał, zdobył numer telefonu i zaprosił na kawę.
→ Shinichiro w końcu zebrałby się w sobie i do Ciebie podszedł, kiedy zauważyłby jak oglądasz motocykl, który był wystawiony i widoczny przez szybę. Była to idealna okazja i nie chciał jej zmarnować. Nie potrafię sobie wyobrazić niczego innego, jak mówi na samym początku jakiś głupi i żenujący tekst na podryw, a potem zaczyna się z tego tłumaczyć.
→ Zdziwiłby się, kiedy zaczęłaśby się śmiać i sama zaproponowałabyś wypad na miasto i dała mu swój numer telefonu. Na początku znajomości, wciąż miewałby niezręczne momenty, a jego zauroczenie by tego nie ułatwiało. Z czasem jednak, zachowywałby się zupełnie normalnie i przestał doprowadzać do żenujących momentów.
→ Po dość długim czasie jego zauroczenie przerodziłoby się w coś znacznie głębszego. Shinichiro, kiedy unikałby treningów w dojo, przychodziłby do Ciebie i zabierałby na przejażdżki i czasami zapraszał do swojego sklepu, w którym zaczęłabyś pomagać.
→ Po pierwsze to nie wydaje mi się, żeby Izana byłby zainteresowany czymś takim jak związki, zauroczenia i wszystkimi innymi romantycznymi rzeczami. Nie zwracałby uwagi na dziewczyny, bo byłby zajęty ważniejszymi rzeczami. Dlatego najprawdopodobniej byłoby tak, że znalibyście się w dzieciństwie i razem dorastali w sierocińcu. Byłabyś z Izaną bardzo blisko i dawałabyś mu zawsze wsparcie, zrozumienie i ciepło.
→ Przez większość czasu Izana uznawałby Cię za swoją młodszą siostrę, na którą może zawsze liczyć i w czasie trudnych chwil, bezwstydnie do niej przyjść, przytulić się i dać się pocieszyć. Już wtedy czułby zauroczenie, ale wmawiałby sobie, że jesteś dla niego tylko siostrą, a jego uczucia są normalne.
→ Podczas zauroczenia bywałby bardzo zazdrosny. Nie chciałby byś mówiła przy nim o innych osobach — zwłaszcza chłopakach, ani z nimi przebywała. Możliwe, że posuwałby się do manipulacji, żeby być dla Ciebie jedyną ważną osobą, która potrafi Ciebie zrozumieć.
→ Długo zajęłoby mu uświadomienie sobie, że wcale nie postrzega Cię jako młodszej siostry. Kakucho pomógłby mu to zrozumieć i wyjaśnić, że był Tobą zauroczony. Po przyswojeniu sobie tego faktu, stałby się bardziej zaborczy, ale nie chciałby, by jego uczucia wyszły na jaw. Trzymałby je w sobie i traktowałby Ciebie jak przedtem.
→ Izana nie do końca potrafi radzić sobie ze swoim uczuciami, zwłaszcza tymi, którymi kogoś darzy. Tymi pozytywnymi. Ciężko byłoby mu się w tym wszystkim znaleźć, więc musiałabyś mu w tym pomóc. Najpierw jednak musiałabyś zorientować się, że Izanę zaczął czuć do Ciebie coś więcej. Gdybyś się go o to spytała, zaprzeczałby, jednocześnie tego nie robiąc? Jego odpowiedzi wyglądałyby tak: — Oczywiście, że nie. Jesteś ważną osobą, ale nie wyobrażaj sobie nie wiadomo czego. W odpowiedzi wzruszasz ramionami i podchodzisz do Rindō, który jest w pobliżu, a Izany mruży gniewnie oczy. Chwyta Cię za dłoń i zatrzymuje. — Przestań. Wiesz, że nie lubię kiedy rozmawiasz z kimś innym niż ze mną, tak samo jak spędzasz czas. Jego słowa zaprzeczałyby czynom.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!