★32★

2.9K 132 28
                                    

|Okazywanie uczuć #3|(Spojlery do postaci Hajime)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

|Okazywanie uczuć #3|
(Spojlery do postaci Hajime)

→ Koko wygląda mi na osobę, która nie potrafiłaby się odnaleźć w związku i okazywanie uczuć przychodziłoby mu z trudnością

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Koko wygląda mi na osobę, która nie potrafiłaby się odnaleźć w związku i okazywanie uczuć przychodziłoby mu z trudnością. Jeśli Hajime kogoś szczerze pokocha to będzie mu wierny do końca i zrobi dla tej osoby wszystko. Największym problemem w okazywaniu u niego uczuć jest to, że wciąż kocha Akane i nie potrafi o niej zapomnieć. Kiedy chce Cię pocałować czy przytulić to odnosi wrażenie jakby zdradzał Akane.

→ Najłatwiej pokazywać mu uczucia i to, że mu na Tobie zależy poprzez kupowania Ci wszystkiego co zechcesz. Codziennie obdarza Cię prezentami i ma nadzieję, że tyle wystarczy byś wiedziała, że Cię kocha.

→ Ciężko jest mu się pogodzić z tym, że pokochał kogoś innego niż Akane i czasami przyłapuje siebie na tym, że Cię do niej porównuje. Ty też to wiesz, ale masz nadzieję, że z czasem przestanie i zaakceptuje, że odeszła.

→ Kiedy idziecie na randkę, Hajime zawsze bardzo na Ciebie uważa. Na przykład, byłaby deszczowa pogoda, na ulicy byłyby kałuże. Jakieś auto szybko by w nią wjechało, a żeby Cię ochronić przed zmoknięciem, odsunąłby Cię na bok. Jest bardzo uważny i dokładnie zwraca uwagę na otoczenie tylko dlatego, żeby w razie potrzeby, mógł Cię ochronić. Doceniasz to.

→ Nie potrafi powstrzymać uczuć, kiedy coś Ci się stanie, bądź jesteś w niebezpieczeństwie. Po tym jak wszystko minie, zaciska mocno zęby i trzyma Cię w niedźwiedziem uścisku. Nie znósłby, gdyby kolejna osoba którą kocha, zostawiłaby go.

 Nie znósłby, gdyby kolejna osoba którą kocha, zostawiłaby go

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Inui stara się okazywać Ci się uczucia na każdym kroku. Ogólnie wydaje mi się, że dla Ciebie byłby całkowicie innym człowiekiem niż dla osób w okół (pomijając jego naprawdę bliskie osoby). Wyobrażam to sobie tak, że jesteście na zewnątrz i ktoś do Was podchodzi (ktoś z gangu, czy coś) i zaczyna rozmowę z Seishu. Chłopak jest względem tej osoby oschły i obojętny, ale kiedy zwrócisz na niego swoją uwagę, obdaruje Cię wzrokiem pełnym adoracji i miłości i uśmiechnie się łagodnie. Ciężko niektórym uwierzyć w jego nagłą zmianę.

→ Wygląda mi na osobę, która uwielbiała by bliski kontakt cielesny z osobą, którą kocha. Przytulanie, całowanie, trzymanie za rękę... Ale najbardziej lubiłby stykać się czołami i od czasu do czasu muskać nosem Twój. Cały czas patrzyłby Ci przy tym w oczy, a Ty byś się tylko rozpływała. Robi to bardzo często, kiedy chce Ci pokazać ile dla niego znaczysz.

→ Słowne wyznania i słodkie słówka nie byłyby zbyt częste w waszym związku. Zdarzyłoby się, że Inui chciałby coś powiedzieć (a jest szczerą osobą i mówi wszystko co myśli) i nie przejmowałby się osobami w okół. Wyobraź sobie swoją reakcje gdyby powiedział przy swoich przyjacielach i osobach z gangu coś w stylu: — Nasze dzieci na pewno będą bardzo urocze. Albo pocałowałby Cię przy wszystkich, bo naszła go taka ochota.

→ Seishu zdarza się zastanawiać, czy go kochasz. Ciężko mu w to uwierzyć, bo uważa, że nie ma w nim niczego specjalnego i że jesteś dla niego za idealna. Wtedy przychodzi do Ciebie i mocno przytula. Głaszczesz go wtedy po głowie i zapewniasz go o swoich uczuciach. Potem mu głupio, że ma takie myśli i postanawia pokazywać Ci jeszcze bardziej, jak bardzo Cię kocha.

→ Nie wiem dlaczego, ale przyszło mi do głowy, że miałby tendencje do porównywania Twojego wyglądu do zwierząt... I to nie do króliczków, koteczków czy misiów, tylko całkowicie niespodziewanych zwierząt.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz