|Przytulanie #2|
→ Manjirō często Cię przytula i to on zazwyczaj jest bardziej spragniony Twojej bliskości. Najbardziej jednak uwielbia przytulać Cię w nocy. Świadomość, że jesteś blisko, Twój zapach i dotyk, działają na niego bardzo uspokajająco i relaksująco. Tak naprawdę, tylko przy Tobie potrafi mieć spokojny sen i się wysypiać.
→ Obejmuje Cię jak przytulankę. Kiedy leżycie, ramionami przyciąga Cię do swojego torsu, nogi owija wokół Ciebie, a twarz zanurza w Twoich włosach. Na początku strasznie Cię to krępowało i zawstydzało, przez co nie potrafiłaś zmrużyć przez całą noc oka. Po pewnym czasie przyzwyczaiłaś się do tego tak bardzo, że bez Mikiego ciężko Ci zasnąć.
→ Nigdzie nie czujesz się tak bezpiecznie jak w jego ramionach. Manjirō zdaje sobie z tego sprawę, dlatego zawsze kiedy czymś się stresujesz, lub czujesz się skrępowana i przytłoczona ludźmi wokół, obejmuje Cię. Bardzo Ci to pomaga. Zdarzyła się tylko jedna sytuacja, w której przez to, że Mikey Cię przytulił, poczułaś się jeszcze gorzej. Było to podczas spotkania Tomanu, gdzie byłaś pierwszy raz i nikt ze zebranych osób Cię nie znał, oprócz Drakena. Manjirō objął Cię przy wszystkich, co wywołało dużą falę zaskoczenia wśród członków gangu, co bardzo Cię zmieszało.
→ Zawsze bardzo czule Cię przytula i przez chwilę trzyma Cię blisko siebie. Nie zdarzyło się jeszcze by, podarował Ci szybkiego przytulasa, po którym by odszedł. Sam nie przepada za szybkimi interakcjami, bo wydaje mu się, że są od niechcenia i pokazuje to ignorancję względem drugiej osoby. Kiedy jeszcze nie wiedziałaś o jego podejściu, zdarzało się, że się na Ciebie obrażał, kiedy objęłaś go mimochodem, bo spieszyłaś się na zajęcia.
→ Baji bywa dość specyficzny jeśli chodzi o przytulanie. Miewa dni, kiedy nie za bardzo przepada za tego typu czułościami, spina się, kiedy go obejmiesz i rzuca: — Już starczy. Tak samo miewa dni, kiedy mógłby Cię mieć w ramionach przez cały dzień i Cię nie wypuszczać. Na początku nie potrafiłaś stwierdzić, w jakim jest humorze na przytulanie, więc go o to pytałaś. Po pewnym czasie stało się to oczywiste i wystarczyło na niego jedno spojrzenie.
→ Keisuke jest w stanie przyjść do Ciebie w środku nocy, tylko dlatego, bo wzięła go ochota na przytulanie. Zazwyczaj, potrafi się powstrzymać i przychodzi dopiero rano. Kiedy jednak ulegnie i do Ciebie przyjdzie, położycie się na Twoim łóżku. Baji położy głowę na Twojej klatce piersiowej, by móc słyszeć bicie Twojego serca i przerzuci przez Ciebie jedną rękę. Poprosi również, byś głaskała go po włosach. Uwielbia gdy to robisz.
→ Kiedy widzicie się pierwszy raz na dzień, Keisuke daje Ci symbolicznego przytulasa. Podchodzi do Ciebie, ze swoim specyficznym uśmiechem i szybko, w dość brutalny sposób, obejmuje Cię jednym ramieniem. Na dodatek klepie Cię w plecy. Dawniej nie wiedział, jakiej ilości siły, do tego użyć, przez co przez przypadek uderzył Cię za mocno. Przez dwa dni miałaś na plecach czerwony odcisk jego dłoni. Kiedy się dowiedział, bardzo Cię za to przepraszał i przez jakiś czas, zrezygnował z przytulania. Wznowił je dopiero, po tym jak wytłumaczyłaś mu niektóre rzeczy.
→ W miejscach publicznych zazwyczaj ogranicza przytulanie do szybkiego objęcia i całusa w czubek głowy. Nie jest typem, który lubi wymieniać się czułościami. Jednak, jeśli zdarzyłoby się, że byłabyś bardzo spragniona jego bliskości i dostrzegłby to — a Baji jest bardzo spostrzegawczą osobą — zabrałby Cię w ustronne miejsce, gdzie bylibyście sami i trzymałby w ramionach tak długo, ile byś potrzebowała.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!