★45★

2.5K 135 34
                                    

|Randka #2|

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

|Randka #2|

→Mitsuya często zapraszałby Cię na randki i za każdym razem starałby się, żebyś czuła się komfortowo i podobał Ci się spędzony z nim czas

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mitsuya często zapraszałby Cię na randki i za każdym razem starałby się, żebyś czuła się komfortowo i podobał Ci się spędzony z nim czas. Zaprasza Cię zazwyczaj w ten sam dzień, na który coś zaplanował. Powód jest taki, że gdyby zaprosił Cię tydzień przed, tylko to miałby w głowie. Nie potrafiłby się skupić i co chwile zerkałby na zegarek.

→ Takashi stawia na spokojne miejsca, gdzie nir ma zbyt dużo osób i możecie w pełni cieszyć się swoim towarzystwem. Wspólne spacery, wypady do kawiarni czy zwykłe spędzannie czasu w domu z pewnymi urozmaiceniami. Nie potrzebuje niczego więcej niż Ciebie przy sobie.

→ Jeżeli wychodzicie gdzieś w publiczne miejsce, Mitsuya pomaga Ci w wybraniu ubrań. Chłopak zna się na rzeczy i zawsze dopasowuje odpowiedni ubiór do miejsca i Twojego poczucia estetyki i stylu.

→ Na randkach zawsze trzyma Cię za dłoń i prawie w ogóle jej nie puszcza. Jeśli puści to w zamian za to obejmie Cię ramieniem. Musi mieć z Tobą jakiś kontakt fizyczny, inaczej czuje się w pewnym stopniu zestresowany i nie wie na co może sobie pozwolić.

→ Raz kiedy byliście na randce w randomowym momencie dołączyło do was rodzeństwo Shiba. Ty rozmawiałaś z Yuzuhą, a Takashi z Hakkaiem. Dla osób trzecich wyglądało to jak podwójna randka. Na końcu, kiedy już się żegnaliście Mitsuya odprowadził Cię pod same drzwi i wyszeptał na ucho: — Następnym razem będziemy tylko we dwoje. Jego ton głosy zmiękczył Ci nogi i przyprawił o szybsze bicie serca.


→ Randki z Koko są bardzo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Randki z Koko są bardzo... Bogate. Uważa, że pokazują jak bardzo ważna dla niego jesteś, choć w rzeczywistości lubi się przed Tobą chwalić pieniędzmi i wprawiać Cię w zakłopotanie, kiedy zamówienie całe menu. Na początku było to dla Ciebie strasznie kłopotliwe i niezręczne. Dlatego teraz to Ty jesteś odpowiedzialna za planowanie i wybieranie miejsc.

→ Koko zawsze kupuje Ci drobny (drogi) upominek. Naszyjnik, kolczyki, książkę i wiele innych rzeczy. Kiedyś chciałaś mu się zrekompensować i dałaś mu ręcznie robione rzeczy. Zaskoczyłaś go tym i mimo, że nie było to nie wiadomo jak wielkie i piękne, Hajime bardzo to docenił i bardzo o to dba.

→ Bardzo ceni Twoje zdanie, więc zazwyczaj pyta na co masz ochotę i czy w ogóle masz ochotę gdzieś z nim wyjść. Jeśli zdarzy się, że odmówisz, ponieważ miałaś już plany, będzie rozczarowany. Dowie się o Twoich planach i Cie odwiedzi. Jeśli spytasz się co tu robi, odpowie: — Też mam do zrobienia tutaj parę spraw. A właśnie! Skoro już się spotkaliśmy, to może pojdziemy po tym na randkę? Drugi raz mu nie odmówisz.

→Jedną z jego ulubionych randek są te, w których chodzicie po sklepach i przymierzasz wszystko co Ci powie i potem mu się prezentujesz. Kupi Ci każdą rzecz, w której mu się spodobasz, a protesty z Twojej strony spływają po nim jak po kaczce.

→ Na zakończenie każdej randki nocujecie u jednego z was. Kładziecie się razem do łóżka, Koko wypytuje Cie czy Ci się podobało i czy zrobił wszystko dobrze. Po zapewnieniach, że było idealnie, wtula się w Ciebie i zasypia z uśmiechem na ustach.

 Po zapewnieniach, że było idealnie, wtula się w Ciebie i zasypia z uśmiechem na ustach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz