|Yandere [Bonten] #1|
UWAGA! Toksyczny związek, manipulacje, inne nieprzyjemne rzeczy.
→ Nie wiedziałaś co Sanzu w Tobie widział i choć na początku fakt, że zainteresował się akurat Tobą bardzo Ci się podobał, tak z czasem wolałabyś, żeby nigdy Cię nie spotkał i nie musiałaś przeżyważ rzeczy, które fundował Tobie w związku. Początek waszej relacji wydawał Ci się normalny. Sanzu zawsze był blisko Ciebie, mówił rzeczy, które chciałaś usłyszeć, zawsze się za Tobą wstawiał i nigdy się nie gniewał. Na początku nie wiedziałaś, że już wtedy zaczął Tobą manipulować, a kiedy się zorientowałaś - było już za późno.
→ Sanzu jest świetnym manipulatorem i zawsze jest Ciebie w stanie przekonać do zrobienia rzeczy za którymi nie przepadasz bądź nie zgadzają się z Twoją moralnością. Patrzenie na Twoje roztargnienie i załamanie, sprawiają mu w pewnym stopniu przyjemność. Zawsze wtedy Cię pociesza i mówi, że jest z Ciebie dumny i nigdy Cię nie zostawi.
→ Sanzu jest w stanie zrobić dosłownie wszystko żebyś go nie opuściła, co dla niego równałoby się ze zdradą. Nie patrzy przy tym czy Ciebie zrani, czy kogoś innego. Posuwa się do szantaży. Kiedyś chciałaś od niego uciec, ale Sanzu dowiedział się o tym (nie wiesz jak, ponieważ nic nikomu nie mówiłaś). Dosypał Ci podejrzanych środków, po których byłaś otumaniona i niezdolna do normalnego funkcjonowania przez kilka dni. Sanzu ogólnie miałby tendencję do faszerowania Cię narkotykami, a to wszystko dlatego, że ma wtedy nad Tobą stuprocentową kontrolę i nie musi się martwić, że go zostawisz.
→ Kupuje Ci mnóstwo rzeczy, zwłaszcza ubrania i biżuterię. Nie oszczędza na Tobie i ma nadzieję, że w taki sposób zrekompensuje Ci wszystkie krzywdy... A tak na poważnie, to po prostu bardzo lubi oglądać Cię w ubraniach, które dla Ciebie wybiera - powiedzmy, że jesteś dla niego taką żywą lalką, z którą może zrobić co zechce.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!