★11★

3K 120 24
                                    

|Prezenty #1|

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

|Prezenty #1|

→ Takemichi nie jest zbyt dobry w  wybieraniu prezentów i w dawaniu ich

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Takemichi nie jest zbyt dobry w  wybieraniu prezentów i w dawaniu ich. Zawsze miewa dylemat co wybrać i dopytuje się dużej ilości osób o opinie i zdanie, co nie kończy się najlepiej, ponieważ jego dylemat się zwiększa. Wyjątkowo nie ma z tym problemów, kiedy jakaś rzecz przypomina mu o Tobie. Wtedy wybiera ją od razu i nie odczuwa niepewności czy Ci się spodoba i czy jego wybór był słuszny.


→  Co jak co, ale często zdarza mu się kupować prezenty na ostatnią chwilę. Zaczyna panikować, a w głowie pojawiają mu się czarne scenariusze, gdzie jesteś na niego wściekła i zrywasz z nim kontakt. Na szczęście, zawsze w takich chwilach może liczyć na pomoc Chifuyu, a on jest bardziej ogarnięty w tych sprawach. Na dodatek sprowadza go na ziemię i tłumaczy, że nie jesteś osobą, która zrywa kontakty z takich powodów.

→ Przed wręczeniem Tobie prezentów, staje się bardzo nerwowy. Unika kontaktu wzrokowego i  próbuje znaleźć odpowiednią chwilę na danie podarunku. Ostatecznie wychodzi tak, że dostajesz go dopiero na koniec spotkania. Hanagaki przez to, przez całe spotkanie myślałby o tym i nie potrafiłby skupić się na niczym innym.

→ Nigdy na Ciebie nie patrzy, gdy otwierasz prezent. Głowę ma odwróconą w bok i patrzy w górę, drapiąc z nerwów kark. Boi się Twojej reakcji i tego, że nie spodoba Ci się rzecz, którą Tobie kupił.

→ Wszystkie obawy znikają od razu, gdy tylko go do siebie przytulisz i mu podziękujesz. Jego serce przyspiesza i nie potrafi opanować pozytywnych emocji. Chociaż naprawdę nie przepada za całym tym zamieszaniem podczas wybierania i przed wręczeniem podarunku, tak Twój uśmiech i adoracja w oczach, wynagradzają mu cały trud.

→ Akkun przy każdej rozmowie bardzo dokładnie Cię słucha, a kiedy spędzacie razem czas, obserwuje

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Akkun przy każdej rozmowie bardzo dokładnie Cię słucha, a kiedy spędzacie razem czas, obserwuje. Wyłapuje każde wspomnienie o rzeczach, które lubisz, albo które chciałabyś mieć. Przykładem może również być to, że gdy idziecie razem na zakupy/miasto i dostrzeżesz, coś co bardzo Ci się spodoba, Akkun to zauważy. Iskierki w Twoich oczach i wyraz twarzy, który wtedy masz, jasno go o tym uświadamiają.

→ Nie ma żadnych problemów z wybieraniem prezentów i z wręczaniem Ci go. Zawsze patrzy i uważa by zawartość i opakowanie wpasowywało się w Twoje gusta. Przygotowuje wszystko kilka dni przed, wręczeniem Ci go, żeby wszystko dopiąć na ostatni guzik.

→ Często obdarowuje Cię bez szczególnej okazji. Na przykład, kiedy masz gorszy dzień, lubi dawać Tobie ulubione czekoladki. Kiedy zdobyłaśby jakieś osiągnięcie, również dałby Ci mały podarunek, okazując gratulacje. Naprawdę lubi kupować Tobie prezenty, chociaż czasami jego portfel mu na to nie pozwala...

→ Jeśli zdażyłoby się mu zapomnieć o np. Twoich urodzinach i nie kupiłby niczego, co mógłby Ci dać, przyznałby się do tego i powiedział, że z pewnością dostaniesz coś wyjątkowego, tylko trochę później. Starałby Ci się zrekompensować to, że zapomniał i wymyśliłby naprawdę coś, co by Ci zaimponowało.

→  Zawsze uważnie Cię obserwuje podczas otwierania prezentu. Chce zobaczyć Twoją reakcje i upewnić się, że podarunek Ci się spodobał. Mimo wszystko stresuje się tym, a w jego głowie pojawią się myśl, że może ktoś już Ci to dał i zawalił sprawę.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz