★47★

2.3K 159 27
                                    

|Wspólne spanie #1|

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

|Wspólne spanie #1|

→ Kiedy po raz pierwszy kładliście się wspólnie do spania, Chifuyu nie potrafił zmrużyć oka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kiedy po raz pierwszy kładliście się wspólnie do spania, Chifuyu nie potrafił zmrużyć oka. Przez całą noc był w Ciebie wypatrzony jak w obrazek i nim się zorientował, nastał poranek. Kiedy spytałaś się go, jak minęła mu noc, jedynie się zarumienił i odwrócił wzrok. W głowie wciąż miał widok Twojej pogrążonej w śnie twarzy i to jak bardzo bezbronnie i niewinnie wyglądałaś.

Chifuyu zawsze przed spaniem upewnia się, że to Ty pierwsza zaśniesz i będziesz miała spokojny sen. Potem przez chwilę Ci się przygląda i wyznaje Ci swoje uczucia, których normalnie by nie powiedział. Na przykład o swoim strachu czy niepokoju, który go czasami dopada.

→ Nie przytulacie się do siebie w nocy, bo jest to dla was nie wygodne i ciężko wam się wygodnie położyć. W zamian za to Chifuyu, daje Ci do potrzymania swoją dłoń. Trzymasz ją blisko twarzy i się do niej przytulasz. Jego dłoń jest tak ciepła, że daje Ci poczucie bezpieczeństwa.

→ Gdy nocujecie u niego, towarzyszy wam Peke J., który was dystansuje. Bywa bardzo zazdrosny o Chifuyu i zazwyczaj leży przy waszych twarzach. Jego zadek zazwyczaj był wystawiony w Twoją stronę. Matsuno się tym zajął i zrobił swojemu ukochanemu zwierzątku w pokoju obok przytulny kącik, w którym go zamyka, kiedy u niego nocujesz.

Chifuyu dba o Twój komfort, bardziej niż o swój, więc gdy jest Ci zimno przykryje was dodatkowym kocem mimo, że samemu jest mu gorąco i czuje się jakby się topił.

→ Chifuyu dba o Twój komfort, bardziej niż o swój, więc gdy jest Ci zimno przykryje was dodatkowym kocem mimo, że samemu jest mu gorąco i czuje się jakby się topił

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przed waszym zaśnięciem wszystko wygląda na spokojne i idealne. Baji trzyma Cię blisko siebie i pozwala Ci leżeć na jego klatce piersiowej. Kiedy słuchasz jego serca, on gładzi Twoje włosy i zazwyczaj tak zasypiacie. W środku nocy jednak wygląda to tak jakby prowadziliście ze sobą wojnę.

Baji zazwyczaj zabiera Ci kołdrę i spycha Cię na brzeg łóżka. Próbujesz ją wywalczyć, ale nie za bardzo Ci to wychodzi. Ten człowiek potrzebuje bardzo dużo miejsca, bo w nocy strasznie się wierci. Jego sen jest niespokojny, co chwile coś mamrocze i głośno chrapie. Jakby tego było mało, kiedy mu o tym powiedziałaś, stwierdził, że to Ty jesteś w nocy głośna i chaotyczna.

→ Bywa, że Baji nie potrafi w nocy zasnąć. Wtedy Ty również nie idziesz spać, tylko wypytujesz się co go trapi i, że z chęcią go wysłuchasz i w razie możliwości mu pomożesz. Uśmiecha się wtedy i kładzie swoją dłoń na Twojej głowie i Ci dziękuje, ale wciąż miliczy, bo nie chce Cię angażować w swoje problemy.

Baji dużo śpi i to Ty zazwyczaj wstajesz wcześniej. Budzisz się w jego ramionach i nie potrafisz się wyswobodzić z jego niedźwiedziego uścisku. Przez to, że nie masz co robić, wracasz do snu i przybliżasz się jeszcze bardziej do jego ciała.

→ Przed waszym pierwszym spaniem, Baji był bardzo spięty i zawstydzony. Traktował to bardzo poważnie, jakby był to krok do przodu w waszej relacji, która miała trwać, wiecznie. W łóżku był spięty i ciężko było mu zasnąć. Starałaś się go rozluźnić, no i w końcu się udało. No ale kiedy już zasnął to... Wróć do drugiego punktu!

→ Od kiedy dzielicie łóżko, Bajiemu coraz częściej się śnisz. Czasami gdy po śnie otwiera oczy i widzi Twoją twarz, zastanawia się czy to rzeczywistość, a może wciąż kraina snów.

 Czasami gdy po śnie otwiera oczy i widzi Twoją twarz, zastanawia się czy to rzeczywistość, a może wciąż kraina snów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz