|Jako starsze rodzeństwo #1|
→ Jako brat byłby bardzo opiekuńczy. Nie zachowywałby się natarczywie i dawałby Ci dużo prywatności, ale zawsze patrzyłby na Ciebie kątem oka, czy wszystko w porządku. Jeśli zauważyłby, że potrzebujesz pomocy w czymkolwiek, od razu by do Ciebie podszedł i ją zaoferował.
→ Jeśli chodzilibyście do tej samej szkoły, nie wstydziłby się spędzać z Tobą czasu na przerwach i otwarcie mówiłby, że jesteś jego młodszą siostrą.
→ Z chęcią pomagałby Ci z nauką. Wykazywałby się dużą cierpliwością i tłumaczyłby wszystko tyle razy ile byłoby Ci potrzebne byś zrozumiała. Próbowałby różnych metod, z chęcią znalezienia tej najbardziej odpowiedniej dla Ciebie.
→ Jeśli zdarzyłaby się między wami kłótnia, to on będzie osobą która wyciągnie rękę na zgodę pierwsza. Będzie chciał na spokojnie wszystko wytłumaczyć i zrozumieć w temacie, Twoją perspektywę.
→ Cieszyłby się za każdym razem, kiedy dostałby od Ciebie jakiś podarunek. Miałby nawet schowane pod łóżkiem specjalne pudełeczko, gdzie trzymałby wszystkie drobiazgi, które mu dałaś.
→ W portfelu trzyma Twoje zdjęcie, a w telefonie ma wasze wspólne z Peke J. na tapecie.
→ Baji nie byłby szególnie opiekuńczym bratem. Wydaje mi się, że nie za bardzo interesowałoby go co i z kim robisz. Oczywiście, gdyby widział że potrzebujesz pomocy, udzieliłby Ci jej. Pod warunkiem, że nie dałabyś sobie sama rady. Obserwowałyby z daleka sytuację i ruszyłby dopiero wtedy, kiedy wkraczała by na niebezpieczną granicę.
→ Po tym jak uratowałby Cię z opresji, dałby Ci kazanie na temat tego, że powinnaś być bardziej stanowcza i być wstanie się sama obronić, bo on nie zawsze jest obok.
→ W szkole nie będziecie spędzać dużo czasu razem. On trzyma się ze swoim znajomymi, ty ze swoimi. Po zajęciach mimo wszystko czekałby na Ciebie i w zależności od tego czy nie będzie miał spotkania w gangu, wrócilibyście razem do domu.
→ Nie spieszyłoby mu się pomagać Ci w nauce. Sam napewno nie zaproponuje pomocy, a kiedy Ty przyjdziesz do niego z prośbą o pomoc, udzieli Ci jej. Baji nieszczególnie wygląda mi na osobę cierpliwą, dlatego jeśli nie zrozumiesz czegoś mimo jego tłumaczeń, zrezygnuje z tego i powie Ci coś w stylu: — Ty to jednak głupia jesteś. Pomińmy fakt, że czasami bywa w nauce gorszy od Ciebie i to ty częściej niż on pomagasz mu w lekcjach.
→ Baji lubiłby Cię prowokować i z chęcią doprowadzały do kłótni. Nie brałby ich na poważnie i śmiałby Ci się prosto w twarz. Wszystkie obowiązki domowe zwalałby na Ciebie, co również prowadziłoby do kłótni.
→ Nie wymieniacie się podarunkami. Baji nigdy nie wie co kupić Ci na urodziny czy święta, a ty masz z tym podobny problem. Zazwyczaj gotujesz mu ulubione danie, a on daje Ci długiego przytulasa. Zazwyczaj nie okazuje Ci zbyt dużo czułości, więc taki gest z jego strony wiele dla Ciebie znaczy.
→ Lubi robić Ci niekorzystne zdjęcia, z których później się śmieje.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!