|Wspólna kąpiel #1|
UWAGA!!! Odrobinę zaakcentowany kontent seksualny.
→Sanzu nie przepada za wspólnymi kąpielami, więc też do tego nie dochodzi. Jeśli jednak miałabyś na to ochotę, Sanzu zabrałby Cię do łazienki i jako alternatywa, sam zająłby się Twoją kąpielą. Zaczynając od nalania gorącej wody do wanny, przez rozebranie Ciebie, aż do ubrania w cieplutką piżamkę.
→ Nie oszukujmy się, cały ten proces jest dla Ciebie bardzo zawstydzający, a fakt, że Sanzu lubi się z Tobą przy tym droczyć, nie pomaga. Zawsze robi wszystko ślamazarnie i dokładnie. Chce przedłużyć tę chwilę jak najdłużej. Z drugiej strony to jak bardzo się do tego przykłada i traktuje Cię z wielką opieką i delikatnością, mimowolnie powoduje u Ciebie miłe ciepło w sercu.
→ Przy rozbieraniu zawsze patrzy Ci w oczy i uśmiecha się z wyższością na widok Twojej zarumienionej twarzy. Na dodatek to, że zmieszana unikasz jego wzroku, napawia go satysfakcją. Uwielbia mieć na Ciebie taki wpływ.
→ Powód dlaczego Sanzu lubi Ciebie myć, jest dość prosty. Uwielbia kiedy ma nad Tobą kontrolę, a Ty jesteś mu posłuszna. Wydaje mu się wtedy, że będziecie na zawsze razem. No i nie zapominajmy, że widok Twojego nagiego ciała, które może dotknąć w każdym miejscu, jest dla niego samo w sobie przyjemnie. A reakcje, które potrafi z Ciebie przez to wyciągnąć tylko potęgują te uczucia.
→ Nuci sobie pod nosem różne piosenki, w trakcie Twojej kąpieli i od czasu do czasu wypytuje czy wszystko dobrze.
→ Drakenowi trudno było się do tego przekonać. Uważał że wanna jest za mała i się w niej nie zmieścicie, a nawet jeśli to będzie to bardzo nie wygodne. Ale ustalmy, że znaleźliście idealną dla was wanne, w której macie pełną wygodę. Ken-chin kiedy poraz pierwszy wziął z Tobą kąpiel, najchętniej brałby ją z Tobą codziennie.
→ Pozycja w której najczęściej jesteście, to taka, że Draken trzyma Cię między swoimi nogami, a Ty opierasz się o jego tors. Zdarza Ci się zasnąć, zwłaszcza kiedy Draken zaczyna obcałowywać Ci szyję, a palcami delikatnie jeździ po Twojej skórze.
→ Myjesz Drakenowi włosy. Uwielbia, kiedy Twoje palce masują jego skórę głowy. Przy niczym innym chyba nie czuje się aż tak bardzo rozluźniony. No i fakt, że niemal nigdy szampon nie wpada mu do oczu, ponieważ bardzo na to uważasz, sprawia że ufa Ci w tej kwestii. Raz stwierdził po Twoim myciu, że jego włosy nigdy nie były tak lśniące i puszyste.
→ Draken w czasie waszej kąpieli staje się bardzo otwarty. Mówi Ci o swoim dniu, że za Tobą tęsknił i że bardzo docenia takie chwilę jak ta. W której jesteście sami, nikt wam nie przeszkadza, a on może trzymać Cię w swoich ramionach i nigdy nie wypuszczać.
→ Ken-chin zawsze wychodzi pierwszy i pozwala Ci dokończyć pielęgnację (na przykład depilacje). W tym czasie, idzie do waszej sypialni i przygotowuje łóżko do spania. Chyba że ma ochotę na inne czynności wtedy dba o odpowiednią atmosferę.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!