|Poranek #1|
→ Seishu jest osobą, która zawsze musi wstać wcześniej od Ciebie. Bardzo lubi popatrzeć sobie na Twoją śpiącą twarz i delikatnie gładzić Twoje policzki kciukiem. Czuje się wtedy bardzo szczęśliwy, a kiedy jakimś cudem zdarzy się, że to Ty wcześniej wstaniesz, Inui wydaje się rozczarowany. Na początku ciężko było Ci zrozumieć jego zachowanie.
→ Zawsze upewnia się, że zjesz odpowiednie śniadanie i nie spóźnisz się do pracy\szkoły. Jeśli ewidentnie nie będziesz chciała i zaczniesz marudzić, zacznie Ci tłumaczyć, że musisz i obieca Ci mały prezent jak całus, spacer czy przytulanie. Zazwyczaj działa.
→ Inui uwielbia rano ciszę i spokój, więc kiedy jeszcze tego nie wiedziałaś i zaczęłaś pobudzona opowiadać jakąś historie, Seishu posyłał Ci zmęczone spojrzenie, a kiedy to nie działało, prosił żebyś już była cicho. Zawsze jednak, po tym aż minie godzina od jego pobudki, wypytuje Ciebie o rzeczy o których mu mówiłaś.
→ Zazwyczaj to on przygotowuje śniadania. Na początku w ogóle mu nie wychodziły i przypalał niemal każdą potrawę. Wciąż jednak wychodzi mu to lepiej od Ciebie i to główny powód dlaczego tym się zajmuje.
→ Tuż po tym jak wstaniesz, autentycznie Inui traktuje Cie jak swoje dziecko, które potrzebuje opieki. Zdarzyło się kilka razy, że Cię karmił, bo byłaś wciąż pogrążona w pół śnie i nie potrafiła rozróżnić rzeczywistości od jawy. Bardzo go rozczulasz w tym stanie.
→Kazutora rankiem jest wyjątkowo pragnący czułości i bliskości. Od razu jak wstanie owija nogi i ręce wokół Ciebie i mamrocze pod nosem, że Cię kocha. Twój dotyk z rana to coś bez czego w dzień nie potrafi poprawnie funkcjonować. Raz zdarzyła się taka sytuacja, że musiałaś pójść wcześniej do szkoły/pracy i go zostawiłaś. Miał Ci to strasznie za złe i długo Ci to wypominał.
→ Ciężko go wyciągnąć z łóżka. Kazutora nienawidzi wstawać, Zwłaszcza gdy ma Ciebie w ramionach. Gdy zaczynasz mu marudzić, że się spóźnicie, albo zatyka Ci usta dłonią, albo zaczyna całować Cię po szyi i twarzy, żeby odwrócić Twoją uwagę od tak nieistotnej rzeczy jak czas i żebyś tylko na nim była skoncentrowana.
→ Strasznie wybredny jeśli chodzi o śniadanie. Jeśli coś mu nie pasuje w posiłku, który przyrządziłaś, wytknie Ci to i poprosi o coś innego. Jeśli się zdenerwujesz przeprosi, ale wciąż będzie chciał coś innego.
→ Hanemiya, nigdy Cię nie budzi. Nawet, kiedy wie, że jesteś spóźniona. Zawsze wita Cię z słodkim uśmiechem i mówi Ci która godzina. Widok Twojego przerażenia i tego jak chaotycznie zaczynasz się ubierać i pakować, bardzo go bawi, a wyzwiska z Twoich ust skierowane w jego stronę uważa za urocze.
→ O wczesnej porze staje się wyjątkowo wredny i uszczypliwy dla osób, które Wam perzeszkodzą lub przerwą spokojny ranek. Przykładowa sytuacja, Twoja mama zadzwoniła, kiedy Kazutora przytulał się do Ciebie w łóżku. Zirytowany zabrał Ci telefon i pożegnał nieprzyjemne Twoją rodzicielkę. Jak gdyby nigdy nic wrócił do przytulania Ciebie, ignorując całą wcześniejszą sytuacje. W końcu to Ty będziesz się tłumaczyć rodzicom.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!