|Szkoła #1|
→ Mikey nie skupia się na szkole i jego obecność w tamtym miejscu bywa bardzo rzadka i nieregularna. Przychodzi tylko wtedy gdy są egzaminy i ważniejsze rzeczy, żeby tylko zdać do następnej klasy i skończyć szkołę. Nie ważne z jaką średnią. Nie zależy mu na dobrych ocenach.
→ Zawsze kopiujesz mu notatki i rzeczy, które przegapił, żeby mógł się pouczyć na egzaminy i sprawdziany. Jest Ci za to bardzo wdzięczny, chociaż jeszcze ani razu z nich nie skorzystał. Raz otwarł na losowej stronie, poczym od razu ją zamknął, nie rozumiejąc tematu. Mimo wszystko dba o tę stertę papierów, ponieważ uważa to za coś cennego.
→ Kiedy Mikey zdecyduje się pójść do szkoły, zawsze do Ciebie przyjedzie i zaproponuje przejażdżkę. Czasami nawet tylko Ciebie podwiezie, żeby spędzić wspólnie czas, ale do szkoły nie wejdzie. Nawet jeśli byś go poprosiła.
→ Większość czasu w szkole Manjirō przesypia. Raz — przez to, że siedzicie obok siebie — Mikey zasnął na Twoim ramieniu i przez sen mamrotał Twoje imię. Wszyscy na was patrzyli, ale nie ośmielili się powiedzieć ani słówka. Nie muszę chyba mówić, że była to jedna z bardziej zawstydzających sytuacji w Twoim życiu...?
→ Nie raz wyciągał Cię w środku zajęć, pod pretekstem ciekawszych rzeczy do robienia. Nie robi tego aż tak często, bo wie że szkoła jest dla Ciebie ważna.
→ W szkole nikt nie ośmieli się z Ciebie śmiać czy nękać. A gdyby znalazła się tak głupia osoba, Mikey zająłby się nią i na następny dzień okazałoby się, że zmieniła ta osoba szkołę.
→ Dla Bajiego jesteś zbawieniem i uważa, że nie mógł trafić lepiej. W szkole nie jest zbyt popularny i nie ma w niej zbytnio znajomych (tylko Chifuyu), więc fakt, że do niego zagadałaś i zaproponowałaś pomoc, bardzo go zmotywowało. Nie wiedziałaś w co się pakujesz, ale to inna sprawa.
→ Udzielasz Bajiemu korepetycje i pomagasz w zadaniach domowych. Widzisz, że bardzo się stara i zależy mu na poprawie ocen, więc fakt, że mimo wszystko i tak ledwo zdaje dołuje was oboje. Dajesz mu ściągać na sprawdzianach i egzaminach, co jest głównym powodem poprawy jego ocen.
→ Baji spędza z Tobą wszystkie przerwy i dzieli się Tobą swoim jedzeniem. Chifuyu też się do was dołącza, ale dopiero pod koniec, bo wie, że Keisuke chce pobyć z Tobą sam na sam. Jesteś jedyną dziewczyną z którą ma jakiś bliższy kontakt, więc nic dziwnego, że się Tobą trochę zauroczył.
→ Poprawianie jego zadań z języka japońskiego to dla Ciebie największe wyzwanie. Baji musi być wtedy przy Tobie, inaczej w życiu nie rozszyfrowałabyś jego tekstu.
→ Jeśli jesteście dyżurnymi, Keisuke wyręcza Cię z cięższych czynności i zostawia te lekkie, jak podlewanie kwiatków.
→ Baji długo trzymał przed Tobą fakt, że jest jednym z członków Tokyo Manji i to na dodatek kapitanem. Chciał zostać przy Tobie tym Bajim nerdem, który nosi okulary tylko po to, żeby być mądrzejszym. Obawiał się również, że nie będziesz chciała się z nim przyjaźnić przez ten fakt. Ostatecznie przyjęłaś to bardzo dobrze, a na dodatek wyśmiałaś jego powód noszenia okularów. Od tamtej pory przestał je nosić.
→ Baji zawsze wybiera Cię jako partnera, jeśli są zajęcia w parach czy grupowe. Nie wyobraża być z kimś innym, przy Tobie czuje się bezpiecznie i nie wstydzi się popełniać błędów.
CZYTASZ
❀𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬/𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧 ✓❀
FanfictionDużo cukru, różu, miłości i ulubionych postaci z Tokyo Revengers! Headcanony z Tokyo Revengers, na podobiznę self shipów. Headcanony opierają się głównie na relacjach pomiędzy postaciami z tego uniwersum a Reader!