Medya:Melanie Lilian Rowling
Aşk kadınımın güzelliğine bakar mısınız (♡‿♡)Sabah erkenden uyandım. Oda arkadaşlarıma baktığımda Hermonie ve adını bilmediğim kızın hâlâ uyuduğunu gördüm. Güneş daha yeni doğmaya başlamıştı. Odadan çıkma saatlerini tam bilmiyorum ama bilsem bile bu kurala pek uyacağımı sanmıyorum.
Gryffindor ortak salonundan çıkarak kütüphaneyi aramaya başladım. Filmlerden ve okuduğum kitaplardan dolayı nerenin nerede olduğunu az çok bilsemde, gerçeğiyle bir olmuyordu. Yine de bu karmaşık koridorlarda kısa sürede bulmayı başarmıştım. Kütüphane çok büyüktü, bir göz atmak bile büyülenmeme yetmişti ama buraya neden geldiğimi unutmamalıydım.
Araştırma yapacaktım. Bu evrene neden ve nasıl geldiğimi, ailemin kim olduğunu, soyadını taşıdığım kişinin annem mi yoksa babam mı olduğunu, eski ailemin yanına dönüp dönemeyeceğimi, geleceğin kitaplar ve filmlerdeki gibi mi olduğunu, eğer öyleyse ben kitaba mı yoksa evrene mi ışınlandığımı, seçmen şapkanın neden o kadar bekleyip sonunda beni istediğim binaya beni yerleştirdiğini ve bunun gibi soruların cevaplarını öğrenmeliydim. Bu dev kütüphanede bulabileceğim tüm bilgileri detaylıca değerlendirecektim.
Hepsini bir günde öğrenemeyeceğimi biliyorum fakat bir yerden başlamalıyım. İlk ders biçim değiştirme yani yaklaşık 3 saat araştırma sürem var. İlk olarak Rowling soyunu araştırmaya başlayacağım.
...
Uzun bir arama sonunda Rowling ailesi ile ilgili birkaç kitap bulabilmiştim. Aralarından bir kitap aldım ve okumaya başladım
Rowling ailesi İngilterede bilinen 29 safkan ailesinden biridir. Diğer safkan aileler gibi onlar da safkanlığa önem verir. Aile içinden çıkmış olan seçkin kahinlerin sunduğu çoğu kehanet doğru çıkmıştır.
Bu kitaptaki bilgiler bana yeterli gelmese de en azından ailenin safkan olduğunu, safkanlığa önem verdiklerini ve değerli bir aile olduklarını öğrenmiş olmuştum. Biraz daha araştırmadan sonra Rowling Ailesinin üyelerinin çoğunun Hogwarts'ta okuduğunu öğrenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Diamond
Fanfiction*Harry Potter Kurgusudur.* "Zihnine giremiyorum. 11 yaşında bir çocuğa göre çok güçlüsün. Seni müritlerimden biri olarak görmeyi çok isterdim" dedi tıslayan bir edayla. Zihnimi okuyamamasına şaşırmıştım ama belli etmedim. "Hmm... Bilemiyorum, bana...