Yazardan
Kız yaz için yaptığı neredeyse tüm planları sonunda gerçekleştirmişti. Sınıfının büyülerini değil çoktan tüm okul hayatında öğreneceği büyüleri tamamlamıştı. Bunun yanında karanlık sanatların büyülerini de öğrenmişti. Tüm zamanını buna adıyordu, daha da gelişmek için tüm çabasını ortaya koyuyordu.
Bu büyülerin yeterli gelmediği noktada kendi büyüsünü oluşturmak için uğraşları da başlamıştı. Kendi büyüsünü oluşturmak tahmininden daha zor olsa da onun kolayca pes etmeyen bir insan olduğunu biliyoruz.
İlk başta basit büyülerle başlamıştı. Oluşturduğu büyünün hareketlerini benzer büyülerin hareketlerini harmanlayarak bulmaya çalışıyordu. Yaz içerisinde çoktan 2 büyü oluşturmuştu bile. Bu büyülerin biri saldırı büyüsü ve biri gizlilik büyüsüydü. Evet bu büyüler zaten vardı fakat kendi oluşturduklarının etkisine daha çok güveniyordu. Bu büyüleri yeni oluşturduğu ve bilinmediği için kolay kolay bir zıttı yapılamazdı. En büyük avantajı buydu.
Bu 2 büyünün dışında 2 büyü üzerine daha çalışıyordu fakat bu büyüler o kadar kolay olacakmış gibi görünmüyordu. Bir dahaki yaz başarabileceğinden emindi fakat o kadar beklemek istemediğinden okulda üzerine çalışmaya devam edecekti. Bu yıl çok olay yoktu nasıl olsa.
Başaramadığı tek planı felsefe taşından yaşam iksirini oluşturmaktı. Ne kadar çabalarsa çabalasın taş onu reddediyordu adeta.
Melanie bu yaz tatilinde McGonagall ile iletişime geçmişti. Onunla araları 2. Yıldan dolayı biraz limoni olsa da Melanie yaz ayında bu soğukluğu eritmek için uğraşmıştı. Ona yılının ilerisinde sorular sorarak çalışmak istediğini belli etmişti.
Bunu sadece McGonagall'a değil diğer öğretmenlere de yapmıştı. Her ne kadar sorduğu soruların çoğunun cevabını bilse de yeni öğrendiği şeyler de olmuştu ve bu onun katkısınaydı.
McGonagall'a ulaşmaya çalışmasının nedeni Hermione'den önce zaman döndürücüye ulaşabilmekti. Sadece birkaç saat önceye dönebileceğini biliyordu fakat bu bile işine yarardı.
Sadece büyü üzerine değil iksirlere de yoğunlaşıyordu. İksirler tıpkı yemek yapmak gibiydi, bir tarifi kendi yorumlarınla uygulamak değil midir yemek yapmak?
Melanie de bu kurala uyuyor, tarifin tamamen aynısını değil kendine en uygun versiyonunu yapıyordu. İlk başlarda bocaladığı olmuştu, tam olarak istediği sonuçları çıkarmıyordu.
Bunun üzerine biraz daha gittiğinde sorunu halledebilmişti. Tabi bu sorunu tek başına değil Snape'ten yardım alarak düzeltmişti. Onunla da iletişimde kalması gerekiyordu sonuçta.
Tatilde iletişimde kaldığı tek kişiler profesörler de değildi. Arkadaşlarından(?) gelen tüm mektuplara da yanıt veriyordu. Onu dışarı çağıranlarda vardı fakat birkaç bahane uydurup ekmeyi tercih etmişti.
Okul arkadaşları okulda kalmalı.
***
Melanie için her şey tamamdı. Yaz tatilindeki planlarıyla aşağı yukarı aynı gitmişti. Bu yılki okul planını dahi oluşturmuştu. Fakat bu yıl planıyla tam uymayan küçük bir ayrıntı kalmıştı. Patronus büyüsünü yapamıyordu. Büyüyü yapmak için saatlerini hatta günlerini harcamıştı fakat asasından ufak bir parıltıdan daha fazlasını çıkarmayı başaramıyordu.
Lanet olsun ki bu büyüyü yapmak onun için önemliydi fakat asla doğru anıyı ya da hayali bulamıyordu. Aklına gelebilecek her şeyi denese de sonuç hep aynıydı, koca bir hiçlik...
***
Tüm hazırlıklarını tamamlayıp Regulus ile birlikte evden ayrıldı. Bavulunu çoktan aldığı kitaplarla birlikte çatlak kazana göndermişti. Son kez alışverişe uğraması ve bir şey alması gerekiyordu. Bunun için simsiyah cüppesini üzerine örterek başlıkla yüzünü sakladı ve knockturn yoluna cisimlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Diamond
Fanfiction*Harry Potter Kurgusudur.* "Zihnine giremiyorum. 11 yaşında bir çocuğa göre çok güçlüsün. Seni müritlerimden biri olarak görmeyi çok isterdim" dedi tıslayan bir edayla. Zihnimi okuyamamasına şaşırmıştım ama belli etmedim. "Hmm... Bilemiyorum, bana...