JUST FOR YOU - Episode 03

44 7 2
                                    


කළුත් දුඹුරු ත් මික්ස් උන බූල් ගොඩක් එක්ක පොමනේරියන් වර්ගයට අයිති උනු yeontan එහෙමත් නැත්තම් ටැන්නි... ටානි.. ඔය හැම නමකින්ම ආමන්ත්‍රණය කෙරුණු පුංචි බලුපැටියාගේ වේදනාත්මක සද්දෙ, ජින් ගැන හෙමි හෙමිහිට කතා කරමින් උන්න කොල්ලො හයදෙනාටම, තමන් කර කර හිටපු කතාව, වැඩ සේරම අමතක කරවන්න තරම් එකක් වෙද්දි, අතේ තිබුණ මේසුත් විසි කරගෙනම මුලින්ම කිචන් එක පැත්තට දුවලා ගියේ , ටැන්නි ගේ අයිතිකාරයා උන වී.. වීට පස්සේ  පිළිවෙළට ජේ.කේ, ජිමින්, හෝබි, යුන්ගී ත් දුවද්දි.. ආර්.එම් තරමක් සන්සුන් ගමනකින් එතනට ගියේ ආර්.එම්ට මේ වගේ වෙලාවලදි තියන හුරු පුරුදු කූල් මූඩ් එකෙන්මයි...

“ ටැන්නියා... මොකද උනේ...?”

“ අඩේ... ජින්..යා.. මොකද උනේ... ”

“වේ.. ටැන්නි.. වේ.... මේ කෑ ගහන්නේ.... ”

B.T.S ගෘප් එකේ කොල්ලො හත් දෙනා එක්ක ගොඩක් වෙලාවට නිවාඩු දවස් ගත කරන ටැන්නිට, ගෘප් එකේ හැමෝම වගේ එකම විදිහට තමන්ගේම කෙනෙක් විදිහට ආදරේ කරද්දි, ටැන්නි කෙඳිරි ගාගෙන කකුලකුත් නොණ්ඩි ගගහා , වී ගේ උණුහුමට ගුලි වෙන්න යද්දි, ටැන්නි දිහාවට දික් වෙච්ච අත් සේරම අස්සෙන් ආව... කහපාටත් සුදු පාටත් අතර පාටක හමක් එක්ක.. දිග .. ගොඩක් කෙට්ටුත් නැති මහතත් නැති ලස්සනම ලස්සන ඇඟලි ටිකක් එක්ක.. ටෑන් කලර් චේන් එකක් දාපු අත් දෙකකට ටැන්නිව අහුවෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගත නොවෙද්දි.. හැමෝටම තිබුණ ලොකුම ප්‍රශ්නය උනේ ටැන්නි කෑ ගැහුවේ ඇයි කියන එක... ඉතින් ඒකයි හැමෝම ඒ ගැන විතරක්ම අවධානය යොමු කලෙත්...

“ මිආන් හේ ටැන්නි...මිආන් හේ.. චොන්මල් මියාන් හේ ටැන්නි..ඊ..  චිංචා... මම දැක්කෙ නෑ ඔයා මෙතන ඉන්නවා... චේසොන් හේයෝ ටැන්නි... ටැන්නී...ඊ අපායෝ ? මිආන් හේ ටැන්නි...ඊ.. නෝමු නෝමු මිආන් හේ ටැන්නි... හ්යුන්ග් ට සමාව දෙනව නේද ටැන්නි... හ්යුන්ග් හිතල කලේ නෑ ටැන්නි..”

හැමෝටම කලින් දික් උන ඒ හැඩකාර අත්, වෙන කාගෙවත්ම නෙවෙයි.. තෙත ඇස් වලින්..මලානික මූණකින් ටැන්නි දිහාම බලාගෙන හිටපු ජින් ගේම අත් වෙද්දි, ඒ අත් වලින් ටැන්නිව වඩාගත්තෙ දහස් වාරයක්...දස දහස් වාරයක් නෙවෙයි ගණන් කරන්න බැරි තරම් වාර ගානක් ටැන්නිගෙන් සමාව අයදින අතරෙමයි.. ජින් ගේ මේ අසරණ වෙච්ච කටහඬින් කරන සමාව ගැනිල්ල, අනිත් කොල්ලො හය දෙනාම ගොළු කරල දැම්මේ වෙච්ච දේ ගැන අදහසක් හැමෝටම වගේ එද්දි.. ටැන්නිට වෙන කරදරයකදි අසීමිතව තරහ ගන්න වී, ජින් දිහා බැලුවේ දුක් මූණකින් වෙද්දි... අනිත් පස්දෙනාට කියන්න දෙයක් ඉතුරු නොඋනේ හැමෝම රහසින් ජින් ට අද මොනවා වෙලාදෝ හිතද්දි...

JUST FOR YOU ❤Where stories live. Discover now