JUST FOR YOU - Episode 17

24 7 0
                                    


තත්පර, විනාඩි ගෙවිලා පැය ගත වෙලා හීතලම හීතල රැයක් උදා වෙද්දි, වෙනදා වගේම ඩෝම් එකේ පහළ තට්ටුවේ ලිවින්ග් රූම් එකේ කොනක තිබුණ අඟල් 48 පැතලි සැම්සුන්ග් ටී වී එකේ එල්ලිලා හිටපු ජේ හෝප් එක මොහොතකට එතනින් නැගිටලා මිනි කිචන් එක පැත්තට යද්දි, සම්පූර්ණ දවසක් තිස්සේ ඩාන්සින් ප්‍රැක්ටිස් කරලා දැණුන මහන්සිය නිසාම සුගා, සෝෆා එකට එහා පැත්තේ තිබුණ ලොකු කුශන් එක උඩ නිදියගෙන ඉද්දි... ජින් හිටියෙ තමන්ගේ කාමරේට වෙලා... ටේ, ජන්ග්කුක් දෙන්නා ලිවින් රූම් එකේම  පැත්තක තිබුණ වීඩියෝ ගේම් ප්ලේයර් එකේ එල්ලිලා රණ්ඩු වෙවි ගේම් ගහන අතරේ ආර්.එම් හිටියෙ ඩෝම් එකට තිබුණ කොමන් ස්ටුඩියෝ එකේ.. ජිමින් , හෝබි ගෙනාපු පොප් කෝන් එක හප හපා ටී වි එක දිහාම බලාගෙන හිටියා උනත් කොල්ලගෙ හිත නම් තිබුණෙ වෙන තැනක..

ආර්.එම් වෙනදා වගේම රෑ කෑමට පස්සෙ ස්ටුඩියෝ එකට වෙලා, අලුත් සිංදුවක් ලියන්න උත්සාහ ගත්තත්, කොල්ලා සිය වෙනි වතාවටත් තමන් ලිය ලිය හිටපු කොලේ ගුලි කරලා අතට අරගෙන කොල්ලගෙ ලියන මේසේට එහායින් තිබුණ ඩස්ට්බින් එකට විසි කලේ කවදාවත් නැතුව හිත අහේතුකව බර වෙලා වගේ දැනෙද්දි... කොලේ ගුලි කරලා ඉලක්කෙටම  ඩස්ට් බින් එකට වැටෙන්නම විසි කරපු ආර්.එම්, පැලෙන්න තරම් රිදෙන නළල එක අතක ඇඟලි තුඩු වලින් මිරිකගන්න ගමන්ම, තමන්ගේ ලොකු කළුපාට කැරකෙන පුටුවට හේත්තු වෙලා ඇස් වහ ගත්තේ හිත මේ තරමටම බර වෙලා තියෙන්නෙ ඇයි කියන එක ගැන හිතන අතරෙම කොල්ලට මතක් උනේ දවල් වරුවෙ උන සිදුවීම..

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ජන්ග්කුක්, ජින්ව ඇදගෙන පහළට යද්දි, ඒ පස්සෙම වගේ ජිමින් , ටේහ්යොන්ග් දෙන්නත් ජන්ග්කුක් ,ජින් දෙන්නව ෆලෝ කරන අදහසින් ප්‍රැක්ටිස් රූම් එකෙන් පිට වෙලා ගිහින් ප්‍රැක්ටිස් රූම් එකේ හෝබි, සුගා එක්ක තනිවුණ ආර්.එම් හිටියෙ තමන්ට තරමක් අපහසු උන ස්ටෙප් කීපයක්ම හෝබි එක්ක ආයෙමත් පුහුණුවීම් පටන්ගත්තා උනත්, සුපුරුදු කූල් මූණෙන් ඒ ස්ටෙප් ගැන අවධානය දෙන්න හිතපු කොල්ලට ඒක හරියට කරගන්න බැරි උනේ තමන්ටත් ජින්ලා එක්ක පහලට යන්න තියනවා නම් කියන ඕනකම හිත පුරාම ගලාගෙන එද්දි..  අහේතුකව ඇති වෙච්ච ඒ උවමනාවට හේතූ හොයන අතරෙ තද කල්පනාවක ගිලිලා හිටපු ආර්.එම් ගේ කල්පනා ලොකේ බිඳිලා ගියේ, ප්‍රැක්ටිස් රූම් එකේ දොර ගාවින් ඇහුණ සද්දෙත් එක්ක..

JUST FOR YOU ❤Where stories live. Discover now