December 1 van! Vagyis hivatalosan beköszöntött a tél. Varázslatos módon már ma reggel lehullott az első hó, ami az aszfalton csillogva oda is fagyott.
Zabosan hívom már harmadjára Willt a suli előtt várva. Ha ebben az időben is merészel motorral beparkolni elém biztos, hogy kicsavarozom a kerekeit. Értem én, hogy fanatikus, de ha a saját életét próbálja meg veszélyeztetni, én fogom agyon csapni.
-Mi újság Csipkerózsika? Várod a herceged? – kérdezi hátam mögül a srác, aki életembe elsőnek váltott ki belőlem ennyi érzést.
-A modern hercegnőknek, nincs szükségük szőke hercegre! -válaszoltam lemoshatatlan mosollyal.
-És a barnák szóba jöhetnek? -tett felém egy nagy lépést ezzel elzárva az utam.
-Talán adok nekik egy esélyt! – sóhajtottam fel játékosan.
-Helyes! -nevetett fel, majd a derekamra vezette egyik kezét és csókjába húzódt.-Szia! -suttogtam ajkaira.
-Szia! -válaszolt ugyanolyan hangerőn, majd újabb puszit nyomott ajkaimra.
-Miért nem válaszoltál a hívásaimra?- kulcsolom össze ujjaim övével.
-Tegnap a picik játszottak rajta és valami, random játékkal vírust telepitettek rá, szóval szerelőnél van! – vázolja a helyzetet.
-Szóval nem lesz telefonod ma? -néztem rá összeráncolt homlokkal, hisz ez azt jelentette, hogy nem fogunk tudni beszélni délután.-Ja…-csattogtatja mentolos rágóját. -Miért, hiányolni fogsz? -nézet le rám kacér mosollyal.
-Nem…-tagadtam rögtön. Nem szeretnék én lenni a megszállott barátnő.
-Nagy kár! -ragadja meg ismét derekam. -Mert én téged igen…-ránt egészen közel magához.
-Szóval lehet elrablom a hercegkisasszonyt erre a délutánra! -néz le rám huncutul.
-Attól függ milyen hintóval érkezett uram?- mentem bele játékába.
-Egy fekete terepjáróval, hölgyem! -simítja ki szememből bele bukó hajtincsem.
-Szóval nem motorral? -húzom össze szemem gyanakvóan.-Ahh…-sóhajt fel fáradtan.- tegnap megkértél, hogy ne jöjjek Hayley-vel szóval, nem vele jöttem! -forgatja meg szemét. Ja igen hát annyira imádja járgányát, hogy el is nevezte. Mondjuk ebben a körben lenyomtam a motorját, de van egy olyan érzésem, hogy Hayley vissza fogja csábítani Willt rövid időn belül. Kicsit féltékeny is vagyok.
-Na gyere, megfázol! -kezd befelé húzni.
-Anyud még mindig a „lányom szakított az egyetlen személlyel, aki belekötötte volna álmai zenészének családjába!” utazásán van? -kérdi póker arccal, miközben az öreg kaput működésre bírja.-Igen, holnap tervezz apától haza jönni, mert el kell kezdeni a karácsonyi díszítést! -forgatom meg szemem.
-Elsején? -vág értetlen képet.
-Ugye? Tudom… mániákus! -sóhajtok fel gondterhelten. -Bár nem gond legalább kicsit helyre rázódik a kapcsolatunk! -rántom meg vállam. Nos mióta közöltem anyával mi a szitu, enyhén megharagudott rám. A pontos megfogalmazás; hogy kiborult, de a lehető legkomolyabban gondolom a kiborulás kifejezést. A fejemhez vágta, hogy nem érti miért tettem ezt és hogy a lehető legrosszabb lépés volt tőlem. Mindig ezt csinálja; manipulál. A hibámmal próbál meggyengíteni, hogy képes legyen irányitani. Aranyos egy technika! Az pedig már csak hab volt a tortán, amikor megkérdezte a külön válásunk okát. Nyilván elmagyaráztam neki, hogy még mindig Willt szeretem és ez nem is fog változni.-Szóval úgy gondolod ez a legjobb döntés, visszaszaladni ahhoz, aki, darabokra zúzta a szíved a halott exe miatt? -kérdezte felháborodva.
-Figyelj oda mit mondasz, neki se volt könnyű! -vágtam rá reflexszerűen.
-Nem, nem te figyelj oda mit mondasz jelen pillanatban még én vagyok az anyád! Az én döntésem van legelöl a te ranglistádon, megértetted? -oltja le rögtön kisebb lázadásom.
-Igazad van, ne haragudj nem kellett volna tiszteletlenek lennem! -hunyom le szemem.
-Ennek is az a suhanc az oka! -masszírozza meg orrnyergét, mert szerintem felszökött a pulzusa.- Ki iratlak most rögtön abból a kócerájból! -kapja fel idegesen telefonját, mire nekem kétszeresére nő a szemem és idegesen megpróbáltam tőle elvenni a telefonját miközben a sulit kereste a névjegyzékbe.
-Ne, ne ,ne! -ugrottam rá anyára idegesen.
Nos igen majdnem kiiratot, elég közel jártunk hozzá, de felhívtuk apát és ő kellően lenyugtatta anyát, majd magához hívta nyaralni a Skandináv-félszigetre, mivel jelen pillanatban ott épít kapcsolatokat apa és úgy gondolta anya fejét is kitisztaná az a tiszta levegő. Anya bele is ment és még az nap este apa mellett aludt.
BẠN ĐANG ĐỌC
Csipkerózsika [BEFEJEZETT]
Lãng mạnOlivia Johnson a világhírű borász lánya, aki tizenhét évig magántanuló volt ritka betegsége miatt, ám a tizennyolcadig életéve előtt egy hónappal ráköszöntött a szerencse így bizonyos feltételekkel vissza kerülthetet a közöségbe. Szülei tízezres dol...