25. Bölüm

270 18 0
                                    

~Betül Yücesoy~

Çalan zil sesini son anda fark ederek elektrikli süpürgeyi kapattım.Bu temizlik ne tür bir işkence yahu!
Koşar adım kapıya ilerlediğimde vestiyerden örtümü kontrol etmeyi de ihmal etmedim tabii.Kapıyı açtığımda can kardeşimi karşımda görmemle can simidine sarılır gibi sarıldım.

"Kuzum benim hoşgeldin! Kurtar beni Zehra sultanın gazabından ne olur! Sabahtan beri temizlemediğim köşe kalmadı."

"Aleyküm selam can kardeşim.Sana oh olsun! İnsan kardeşine sözleneceğini haber vermez mi? Furkan söylemese fotoğraflarla öğrenecektim herhalde!"

"Hiç olur mu öyle şey güzellik? Sınavının geçmesini bekledik yoksa biliyorsun ilk senin haberin olur.Ee hadi kapıda dikilmeyelim,içeriye gel."

Nergis'in bana saydırarak içeri geçmesini derin bir iç çekerek seyrettim.Olaylar ne zaman bu raddeye geldi ben bile anlamadım ki sana nasıl anlatayım!

"Kardeşim ne desen haklısın ama bak daha ailemle tanışalı 2 gün oldu bugün istemeye geliyorlar.İnan bana ben bile bu koşturmacanın arasında ne olduğunu çözemedim ki sana anlatayım.Anla beni ne olur! Sen de geçtin bu yollardan."

Sızlanmama daha fazla dayanamamış olacak ki beni kolları arasına aldı.2 aydır neredeyse hiç göremediğim kardeşime sarılarak hasret giderdim.O sırada salonun kapısında elleri belinde beliren annemle birbirimizden ayrılmak zorunda kaldık.

"Betül hanım bu salonun temizliği hâlâ bitmemiş.Bir de Nergis kızımı oyalıyorsun.Çabuk bitirin salonun temizliğini.Nergis kızım sen de hoşgeldin,tozları almakla başlayabilirsin."

Nergis'le birbirimize kaçış yok,mecburuz bakışı atıp ayaklandık.1 saatin sonunda dip bucak tüm evi temizlediğimizde deterjan kokan koltukların üzerine kendimizi bıraktık.Huh! Sonunda bitmişti şükür!
O sırada Nergis'in telefonu çaldı.Yüzünde güller açmasıyla arayan kişinin enişte olduğunu anlamamak imkansızdı.

"Aleyküm selam canım."

"Yeni temizliği bitirdik.15 dakikaya hazır oluruz."

"Tamam bekliyoruz.Dikkatli gelin.Allah'a emanet ol."

Bana dönerek ellerini çocuk gibi çırpmasıyla yerinde zıpladı.Bu zıplayıştan anladığım kadarıyla alışveriş zamanıydı!

"Kalk bakalım gelin hanım.Müstakbel sözlünüz geliyor,alışveriş zamanı!"

Nergis'in beni beklemeden odama koşmasıyla ben de gülerek arkasından adımladım.Bugünü hayırlısıyla bir atlatabilseydik iyiydi!

Üzerime çiçekli yazlık elbisemi geçirerek Fuşya şalımı bağladım.Çantama gerekli bir kaç eşya koyarak ayaklandım.Bazamın altındaki sandaletlerimi de alarak kapıya çıktım.O sırada Nergis de arkamdan gelerek kapıyı kapattı.Furkan enişte ve Musabın da eş zamanlı olarak gelmeleriyle arabaya doğru adımladık.Nergis'le arkaya yan yana oturarak selam verdik.

"Selamun aleyküm."

"Aleyküm selam."

Cevabın Musab'dan gelmesi üzerine Furkan enişteye de selam verdim ve kısa süren hal hatır sorma faslından sonra arkama yaslandım.Aynadan gözlerim Musab'ı bulduğunda bana bakmamasını fırsat bilerek biraz inceledim.Altında lacivert bir kot pantolon ve üstünde de v yaka beyaz tişört vardı.Saçlarını her zamanki gibi arkaya taramış olmasına rağmen asi olan bir kaç tutam alnında yerini almıştı.O sırada ayna üzerinden Musabla göz göze gelmemizle bakışlarımı kaçırdım.Telefonuma bildirim geldiğini belli eden ses ile elime aldım.

~Çocuk yüreklim~
"Baştan aşağı çiçek olduğunu bu kadar belli etmemelisin."

Derin bir iç çekerek cevap yazdım.

Sîret-i GülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin