Yüzünü saklamak ne verir sana?
Madem ki benimsin, bir sesin yetmez.
Seninle, dört mevsim böyle yan yana
Yürürüz, koşarız, aşk yolu bitmez.Ben çiçek, sen özsu, bütün dallarda;
Ben dalga, sen kuğu, yeşil göllerde;
Ben Mecnun, sen Leyla, kızgın çöllerde,
Yürürüz, koşarız, aşk yolu bitmez.Biz kanatsız uçan garip kuşlarız
Acıkınca ufukları dişleriz
Yolculuğa gün doğmadan başlarız
Yürürüz, koşarız, aşk yolu bitmez.Ses sese değince can bir porselen
Yazgımda en kutsal bir nakışsın sen
Dur-durak bilmeden, hiç dinlenmeden
Yürürüz, koşarız, aşk yolu bitmez.Bitmesi gerekmez, bitmesin varsın,
Gönlümüzü hep bu sevda aparsın...
Ne zaman yetişir, ne deli kurşun
Yürürüz, koşarız, aşk yolu bitmez.Seninle yağmurda, tipide, karda;
Çimenli yollarda, taşlı yollarda;
Seninle ben türlü türlü hallerde
Yürürüz, koşarız, aşk yolu bitmez.Dost, senin edanda hep güller açar;
Gül derimi gönlüm enginden uçar
Yaklaştıkça menzil daha çok kaçar
Yürürüz, koşarız, aşk yolu bitmez.Hayatın bu girdaplı iniş çıkışlarında,yürünmez yollarında,geçilmez dağlarında,yorgunluğun kat kat arttığı bu dünya çıkmazında beraber yürüyebilmek cesaretini gösterebilmek seninle.Adım atacak halim kalmadığında,nefesim kesilmeye yüz tuttuğunda ellerini tutup devam edebilmek seninle.Herkesin birbirini anlamakta zorluk çektiği şu anlamsız dünyada bakışlarla anlaşabilmek seninle.Hayat denen bu yolculukta yağmurda,tipide,karda,çimenli yollarda,taşlı yollarda yolun güzelliğini yoldaştan bilip yürüyebilmek seninle.
Demiş ya eskiler "evvel refik ba'del tarik", "önce yoldaş,sonra yol" diye.
Yoldaşını bulana yol da,yolculuk da güzeldir.Ben yoldaşımı buldum nazenin çiçeğim.Seninle yürünecek her yola varım.Ellerimi tut,dünyanın öteki ucuna gidelim de,bir an düşünmeden gelirim.
Helalim...Belki biraz sonra bana 'evet' diyeceksin.Ve ben hayatımda ilk defa evet sözünü seveceğim.Senin dilinden dökülen her bir sözcük benim yüreğime mühürdür.Sen benim Sevda mührümsün.İlelebet,ahirete kadar sürecek olan sevdamsın.
Sen bana bu dünyada cenneti yaşatan kadın; bir ömür gözlerinde dinlendiğim,kelamıyla soluklandığım, gökyüzümdeki yıldızım,yeryüzündeki pusulam olmaya var mısın?
Canımın şiiri; evimizi de şiirleştirmeye evet der misin?
Sen ki başlı başına en çiçek şiirsin...
Kalemi usulca masaya bırakarak gözlerimi satırlarda gezdirdim.Ah Nergis ah...Ben ne şiir bilirdim senden önce,ne de yazmak...Beni baştan aşağı değiştirdin be güzellik.
Kağıdı usulca katlayarak damatlığımın cebine iliştirdim.Nergis'e aldığım hediyeyi elime alarak kutunun kapağını hafifçe araladım.Kırılmasından korkarcasına parmaklarımı üzerinde gezdirdim.Nergis'i görür görmez verecektim hediyesini.Kendi güzelliğinin yanında bir hiç olacağını bilsem de gözleri ışıl ışıl baksın diye almıştım.O heyecanlı,ışıl ışıl gözler benim yaşam hevesimdi çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sîret-i Gül
ChickLit"Hoşgeldin sîneme sesinde baharı taşıyan,yüreğinde Gül kokularını kokladığım yârim." "Hoşgeldin duruşu ile huzur,kelamı ile Sevda olan yârim." Birbirlerini Allah için seven 2 yürek.Bir rüyaydı onların yollarını birleştiren.Öyle bir rüya ki gerçeğe g...