"chapter 29"

230 86 37
                                    

+ناراحت شدی؟

-از چی؟

+اینکه بقیه هم بودن.

کیونگسو نگاه کوتاهی به جونگین انداخت و بعد دوباره به خیابون شلوغ خیره شد.

-دیت عاشقانه که نبود. چرا باید ناراحت باشم؟ اتفاقا کلی لذت بردم.

جونگین با ترمز کردن پشت چراغ قرمز سمت کیونگسو چرخید. برخلاف اصرار پسر کوچیکتر جونگین پافشاری کرده بود تا کیونگسو رو خودش به خونه ش برسونه و وقتی کیونگسو گفته بود قراره به خونه ی پدرش بره، با کمی مکث سر تکون داده بود.

-چیزی رو صورتمه؟

کیونگسو با طولانی شدن نگاه جونگین روی صورتش پرسید و جونگین سر تکون داد.

+نه.

-پس حتما جذابیتم چشماتو گرفته.

کیونگسو با لحن شوخی گفت و جونگین ابرویی بالا انداخت.

+قبول میکنم که چهره ی جذابی داری ولی باید بگم منم یه مدلم و جذابیتم هزار برابره.

جونگین با غرور و فخر فروشی جواب داد و کیونگسو همونطور که میخندید با دستش به چراغ سبز شده اشاره کرد. جونگین دوباره ماشین رو به حرکت در آورد و کیونگسو نفس عمیقی کشید.

-آره. مخصوصا وقتی کبودی مشتای هیونگ روی صورتت نشسته بود جذابیتت به توان بی نهایت میرسید!

جونگین با تعجب چشمهاشو گرد کرد و با لحنی اعتراض آمیز غر زد.

+انقد برات رضایت بخش بود؟ اصلا تو که اونا رو ندیدی چطوری میگی...

-اعتراف میکنم حقت نبود ولی هیونگ نظرش با من فرق میکنه‌.

+یعنی میخوای بگی قراره بازم ازش مشت بخورم؟

-نمیدونم. شاید. بستگی به رفتارت داره.

کیونگسو اذیتش کرد و جونگین نالید.

+خیلی بدجنسی. مگه من چیکارت میکنم؟

کیونگسو با لذت سمتش چرخید و به لبهای آویزونش نگاه کرد. باورش نمیشد بعد از سالها داره این ساید لوس و بچگونه ی جونگین رو دوباره میبینه. جوری که جونگین لبهاشو آویزون کرده بود و توی لباسهای برند، پشت فرمون نشسته بود و داشت رانندگی میکرد کاملا در تضاد بود و کیونگسو دلش میخواست تا ابد به این تضاد شیرین نگاه کنه.

+چیزی رو صورتمه؟

اینبار جونگین و به تقلید خودش، با اخم پرسید و کیونگسو لبخندی زد.

-نه. فقط چون خیلی بامزه شدی دارم نگات میکنم.

جونگین باورش نمیشد کسی که کنارشه و داره به این راحتی اذیتش میکنه همون کیونگسویی باشه که برای کوچیکترین مشکلی بهش پناه می آورد و ازش میخواست کمکش کنه و بعد زورکی خودشو توی بغلش جا میکرد. کیونگسو به اندازه ی تمام شونزده سالی که عمر نکرده بود، بزرگ شده بود.

﹏•メ↬ Great wrecking ball, Great miracles_S2 ↫メ•﹏Where stories live. Discover now