"chapter 13"

239 96 25
                                    

_هی پسر کارت حرف نداره. با اینکه تازه کاری اما میتونم شرط ببندم از عکاس قبلی هم بهتری. اینطور نیست؟!

کیونگسو لبخندی به مرد زد و ابروهای مدیر پروژه توی هم کشیده شدن.

_هنوز راه زیادی مونده تا یه عکاس مدلینگ خوب بشه. البته اگه بخواد بعد از تموم شدن قرار دادش ادامه بده.

کیونگسو سری تکون داد و نگاهش رو دوباره به اسکرین داد. عکس های جونگین داشتن میدرخشیدن. صادقانه همه ی عکس ها خوب شده بودن و کیونگسو ازینکه خودش خالق اوناست حس فوق العاده ای داشت. اینکه باعث شده جونگین بیشتر از قبل بدرخشه.

اون روزها جونگین برنامه ی خاصی نداشت و کمتر به کمپانی میومد، با این وجود کیونگسو تایم شلوغ تری داشت و موندن بی وقفه و هر روزه ش توی کمپانی باعث میشد احساس خستگی کنه و دلتنگ روزهای قبل ازین، وقتی که تمام وقتش رو توی باشگاه و مشغول تمرین کردن و آموزش دادن به بقیه بود، بشه.

شاید بهتر بود توی اولین فرصتی که بدست میاورد یه سر به محل کار قبلیش بزنه و بابت کم شدن حضورش در ا‌ونجا از بقیه معذرت خواهی کنه.

_با اختلاف این بهترین عکسیه که گرفتی ازشون.

یبار دیگه صدای مرد اونو از افکارش بیرون کشید و نگاهش به آخرین عکسی که از جونگین و دختر همکارش گرفته بود افتاد.
با نظر مرد موافق بود. اون عکس مورد علاقه ی خودش هم بود و دروغ نگفته بود که اون بهترین منظره ای بوده که ازش عکس گرفته. 
اون همکاری فوق العاده بود!

∞💫📷💕∞

_پس با هم حرف زدین.

سهون گفت و جونگین سر تکون داد.

_خب نظرت؟

+چه نظری میتونم داشته باشم وقتی فقط یبار و برای بیست دقیقه دیدمش؟ 

جونگین واقعا هیچ ایده ای راجب سوجین نداشت.

_اوکی‌. ظاهرش چی؟ 

+ظاهرش چی؟!

جونگین همون سوال رو دوباره پرسید و سهون پوفی کرد.

_قیافه ش... هیکلش... استایلش.

+خوب بود. 

جونگین کوتاه جواب داد و سهون ابرویی بالا انداخت.

_به هر حال انتخاب من بوده و واقعا برات سنگ تموم گذاشتم. میدونم از اخلاق و رفتارشم خوشت میاد. فقط کافیه چند دفعه دیگه همدیگه رو ببینین و کامل همدیگه رو بشناسین.

+قرار شد خودش نظرشو بگه. حس میکنم ترسوندمش.

_فاک یو... چی گفتی بهش مگه؟

سهون با صدای جیغ مانندی پرسید و جونگین شونه هاشو بالا انداخت.

+حقیقت‌. چی باید میگفتم؟ من فقط گفتم رابطه داشتن با یکی مثل من ممکنه براش سخت باشه‌. انتخاب با خودشه دیگه.

﹏•メ↬ Great wrecking ball, Great miracles_S2 ↫メ•﹏Donde viven las historias. Descúbrelo ahora