After Story

240 71 21
                                    

با صدای باز و بسته شدن در، نگاهش رو ‌به اون سمت داد و کیونگسو بدون پوشیدن دمپایی سمتش رفت و کنارش نشست.

-خوبی؟

با نگرانی ای که از چشمهاش میبارید نگاهشو روی صورت خسته ی جونگین چرخوند و موهای شلخته ی روی‌ پیشونیش رو‌ عقب زد.

+خسته م یکم.

-چیزی خوردی؟

همونطور که با تار موهای جونگین بازی میکرد پرسید و پسر بزرگتر چشمهاشو بست.

+یکم همینجوری بمون.

کیونگسو انگشتهاشو بین موهای جونگین و ‌روی پوست سرش به حرکت در آورد. جونگین میگفت این کارش بهش آرامش میده و خودش هم ازش لذت میبرد.

-اتفاقی افتاده؟

کیونگسو هنوز هم نگرانش بود. چشمهای جونگین باز شدن و به پسر کنارش نگاه‌ کرد. ذره ذره ی صورتش رو‌ رصد کرد و بعد به چشمهای نگرانش رسید.

+کاش قبول میکردی اینجا بمونی.

جونگین با خستگی و ناامیدی، مثل هر بار گفت و کیونگسو نفس عمیقی کشید.

-ما قبلا هم راجبش حرف زدیم عزیزم.

+اما...

پسر کوچیکتر لمس انگشتاشو به ابروهای جونگین ‌کشوند و‌ زودتر گفت.

-من هر وقت که بخوای اینجام.

+من میخوام همیشه اینجا باشی.

صدای جونگین خش دار شده بود و‌ کیونگسو سعی داشت آرومش کنه.

-گوش کن جونگین. اینجوری برای هردومون بهتره. نمیخوام بخاطر من صدمه ببینی. پشت در این خونه کلی چشم کمین کرده و دنبال یه فرصته تا تو رو باهاش پایین بکشه. نمیخوام هیچ چیزی این فرصتو به اونا بده.

+توی لعنتی اگه میذاشتی رابطه مونو علنی کنیم...

-نمیشه جونگین. این بدترین راه برای خلاص شدنه. این اوضاع رو بدتر میکنه. حتی ممکنه به رابطه مون آسیب برسونه.

+پس چیکار کنم؟ کیونگسو من واقعا خسته م ازین شرایط.

لبهای کیونگسو روی پیشونی جونگین نشستن و بعد از مکث کوتاهی ازش فاصله گرفتن.

+میتونم ی خونه ی جدید پیدا کنم. اونجوری...

-جونگین! عزیزم. این نمیتونه کمکی بکنه. تو رو همه میشناسن و خیلیا مثل سایه دنبالتن. میدونی که خیلی زود میتونن اونجا رو هم پیدا کنن. همینطور من دوست ندارم از خونه ای که چندسال بهش عادت کردی جدا شی.

+من به جابه جایی عادت دارم.

اینبار لبهای کیونگسو لبهاشو کوتاه بوسیدن و تو فاصله ی کمی از صورتش، به چشمهاش خیره شد. توی یکسال گذشته بارها با جونگین درباره ی موضوع های مشابه به این بحث کرده بود و هر بار سعی میکرد پسر بزرگتر رو آروم کنه.

﹏•メ↬ Great wrecking ball, Great miracles_S2 ↫メ•﹏Where stories live. Discover now