𝟐𝟔. 𝑷𝒐𝒄𝒛𝒖𝒄𝒊𝒆 𝒃𝒆𝒛𝒑𝒊𝒆𝒄𝒛𝒆ń𝒔𝒕𝒘𝒂 𝟏𝟔+

653 23 5
                                    


(Na wstępie mówię od razu że jeśli ktoś nie przepada za takimi rozdziałami niech je pominie nie psując sobie psychiki :D i tak nikt tego nie pominie haha)

- no i gotowe - skończył przyklejać plaster

- dziękuję - zaśmiałam się - chociaż na lekarza byś się nie nadawał - zaśmiałam się patrząc na jego pracę

- jestem gwiazdą a nie lekarzem - odparł dumnie i oparł się o kanapę

- gwiazdą - szepnęłam pod nosem kiwając głową i usiadłan dalej od niego oparając się o kanapę - jak wrócimy do domu? - zapytałam przerywając ciszę między nami

- nie mam pojęcia - westchnął - jutro rano spróbujemy jeszcze zadzwonić... może jakimś cudem dodzwonimy się do chłopaków - wyjaśnił i zaczął grzebać coś w telefonie

Pokiwałam głową i spojrzałam w okno, za którym cały czas lał deszcz, Wiał silny wiatr i było widać błyski.
Nie zapowiadało się że to ustąpi.

- nie martw się tak...nic nam się już nie stanie - niski głos Kima sprowadził mnie na ziemię. Spojrzałam na niego i jego kwadratowy uśmiech

- jak ty możesz się uśmiechać w takiej sytuacji? - zaśmiałam się co i uczynił chłopak wzruszając ramionami

Po chwili nasz śmiech ucichł a ja wstałam sięgając po mój telefon do spodni i usiadłam na kanapie. Była godzina 23.
Odłożyłam telefon zauważająd dopiero twarz Taehyunga blisko mojej z nieodgadnionym wyrazem twarzy.

- co robisz? - szepnęłam lecz nie dostałam odpowiedzi. Szarowłosy zbadał chyba każdy cemtymetr mojej twarzy marszcząc po chwili brwi

- to jest niemożliwe - mruknął cicho prawie nie słyszalnie a ja wpatrywałam się w jego oczy na zmianę z ustami

To po prostu był impuls, gdy złączyłam nasze usta w jedność. Chłopak niemalże od razu oddał pocałunek pogłębiając go. Położył ręke na mojej szyji a drugą złapał w talii i przybliżył do siebie. Nasze pocałunki były delikatne, ale bardzo namiętne i intymne. Położyłam dłoń na jego klatce piersiowej i zjechałam niżej gładząc jego skórę opuszkami palców.
Do gry dołączyły nasze języki walcząc ze sobą o dominację. Chłopak zaczął napierać nam mnie swoim ciałem przez co zawisł nade mną. Jedną dłoń położył na mojej talii i zjechał z pocałunkami na moją żuchwę a potem szyję i obojczyki zasysając się co chwilę zostawiając sine ślady.

Serce waliło mi tak że chciało wylecieć z piersi tak samo było z Taehyungiem, ale u mnie to nie było przez sytuację w jakiej jesteśmy a bardziej przez uczucie jakim go darzyłam.
Jego usta zjeżdżały co raz niżej a jego palce na bieżąco odpinały guziki koszuli. Gdy ją odpiął zdjął ją całkowicie i od razu zaczął całować moje piersi czasami jeżdżąc po nich językiem. Wpłotłam ręke w jego miękkie włosy i jęknęłam wprost do jego ucha, gdy znów zaatakował moją szyję.
Z przyjemności jaką mi dostarczał prawie nic nie widziałam bo obraz stał się zamglony.
Chłopak podniósł mnie i pociągnął na swoje kolana. Usiadłam na niego okrakiem oplatając nogami w pasie.
Teraz ja przejęłam inicjatywę i oparłam go o oparcie całując jego żuchwę, szyję a tym jabłko Adama i obojczyki, które są moją słabością tak samo jak jego dłonie, które wędrowały po moim ciele szukając zapięcia od stanika.

W tym momencie nawet nie pomyślałam że to był mój pierwszy raz. Byłam w stanie zrobić wszystko. Ciekawe tylko czy będe tego żałować? W tym momencie miałam na wszystko wylane liczył się tylko on.

Po chwili odpiął mój stanik i pozbył się go znów kładąc mnie na kanapę.

Po chwili odpiął mój stanik i pozbył się go znów kładąc mnie na kanapę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Gdy był blisko mnie zawsze czułam się bezpiecznie. W tym momencie nawet nie zwracałam uwagi na szalejącą burzę za oknem.
Liczyliśmy się tylko my.

★♡★

Wiem że niktórzy z was oczekiwali czegoś więcej zboczeńce( ͡° ͜ʖ ͡°) haha, ale no cóż tak wyszło. Pisałam już nie raz takie sceny, ale tutaj boję się że to zepsuję, więc może zabiorę się za to kiedy indziej ;D
Naprawdę nie wiem co mam w głowie że tak to się potoczyło, ale mam nadzieję że wam się mimo to podoba bo według mnie jest przeciętny :/
Tak btw noe mogłan się powtrzymać żeby nie dać tutaj tego gifa ;)
Dobranoc i miłych snów misie❤😊😊







𝓕𝓲𝓻𝓌𝓜 𝓛𝓞𝓿𝓮 || 𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓟𝓷𝓰 ✓Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz