Mya P.O.V
"Ma što to smrdi?!" - Carla vikne ulazeći u kuću. Glupo je bilo što sam uopće pomislila da će se kuća prozračiti dok ona dođe kući. Izuje se u hodniku i ostavi kaput na vješalici pa dođe do dnevnog boravka. Tamo smo na kauču sjedili nas troje nevino se smješkajući.
"Nisi zapalila kuhinju, jesi li?" - postavi se na nogu te prekriži ruke na prsima. Prodorno me gleda, a ja odmahnem glavom.
"Pa... I dalje je u funkciji." - nacerim se, a ona udari se po čelu kad vidi kutiju s pizzom na stolu.
"Ne želim znati detalje. Hvala Bogu pa je kuća i dalje u jednom komadu." - dobaci, zavali se na kauč pored Dylana te uzme komad pizze.
"Pa što gledamo večeras?" - pogleda u nas žvakajući pizzu.
"Našli smo neki super horror. Glavna glumica je..." - Plavokosi se prvi javi, a Carla razlogaći oči i prekine ga.
"Ne, ne, ne i ne! Mya znaš da ih mrzim. Niste li mogli naći nešto da svima odgovara?" - kimnem glavom.
"U pravu si i upozorila sam ih, ali rekli su..." - pokušam se opravdati.
"Ali ovaj nije strašan. Više je triler nego horror." - Dylan nastavi. Vraga nije strašan. Proglašen je za najbolji horror ikad napravljen. A Carla stvarno mrzi horrore, u svakom pogledu. Već vidim da će ovo otići u onom najgorem smjeru.
"A neka komedija? Svi vole dobru komediju!" - Carla nas pokuša odgovoriti od horrora. Raširi ruke i pogleda nas, a nas troje odmahnemo glavama.
"A neka romansa? Bilo što, nije me briga!" - dobacimo jedan "Iju".
"Tri naprema jedan." - Plavokosi joj odbrusi.
"Mrzim vas!"- Carla se namršti i prekriži ruke na prsima.
"Ako se budeš bojala stisni se k meni." - Dylan zavodničniki kaže dok mu ova moja hladnokrvna dobaci cinični osmijeh, a zatim i okrene glavu. On pogleda u mene.
"Ne bojim se horrora, ali hvala na ponudi. Baš si pravi prijatelj." - posprdno mu dobacim pa sjednem na drugi kraj kauča pokraj Plavokosog te ga kratko pogledam. Kad mi uzvrati pogled maknem svoj te ga prikujem za film.[...]
"Zašto ona ide tamo? Mrak je i svijetlo se pali i gasi." - Carla vrisne pokrivajući oči i primicajući noge sebi.
"Glupa je. Jedino ću to reći." - kažem igrajući se prstima jer mi je ovo zaista dosadno. Film nema apsolutno nikakvu radnju, a i ovo malo što se događa je zaista vrlo predvidljivo i već viđeno. Tko god da je ovo proglasio za najbolji horror film zaista nema nikakvog poštovanja prema tom žanru.
"Sama muzika joj govori da ju tamo čeka ubojica. Kako je glupa!"- Dylan kaže podižući ruke u zrak. Ispuhnem zamoreno pa otvorim kutiju od pizze. Uzmem koricu koju sam ostavila dok smo jeli te je krenem grickati. Kad mi je dosadno ja jedem. Glupa i vrlo nezdrava navika, ali ne mogu si pomoći.
"Možda ju ne ubije." - Carla dobaci grickajući nokte. Gržinje noktiju je pak njezina vrlo glupa i nezdrava navika. Nasmijem se.
"Da baš." - ispuhnem.
Odjedanput čujem vrisak pa okrenem glavu prema Carli koja je bila sklupčana u lopticu, jako blizu Dylanu držeći ga za biceps. Ja samo dosadno ispunem, ponovo, i pogledam u Plavokosog.
"Samo meni je ovo bezveze?" - njih troje kimnu glavama.
"Film je odličan. Užasno je napet i to mi stvara tjeskobu!" - Dylan mi objasni dok Plavokosi potvedno kimne glavom pa se odmakne od naslona te dohvati čašu i ispije gutljaj vode.
"Umrijet ću." - zijevnem pa naslonim glavu na Plavokosovo rame kad se ponovno priljubi uz naslon.
"Zašto sam ja pristala na ovo? Ovo je najgrozniji film ikad." - Carla dobaci ponovno prekrivajući rukama oči.
Ponovno zijevnem zatvarajući oči.
"Ovo je dobro." - Dylan se nasmije trljajući dlanove. Čim shvatim da se Carla odmakne od njega shvatim i o čemu govori.
"Glavna glumica ili radnja?" - podrugljivo dodam otvarajući jedno oko.
"Oboje." - Plavokosi ispali kao iz topa pa pogledam u njega. On pokušava ne pogledati u mene, ali mu nikako ne uspije te ubrzo uhvati moj pogled. Brzo ga i makne ponovno gledajući film.
"Vidi joj guzu stari." - Dylan cikne i zagrize svoju šaku kao zadnji seljak. Vidim da to uzmeniri Carlu samo još više. Tak čovjek ne zna šutiti. Ili kad treba zašutiti.
"Molim te. Carla ima bolju, a još je i prava." - ušutkam ih te legnem Plavokosom u krilo. Jednostsvno nisam više mogla držati oči otvorene. Osjetila sam da me pogledao čudno. Nije znao što da radi sam sa sobom. Meškoljio se kao malo dijete, a disanje mu je bilo plitko i brzo iako ga je pokušava smiriti koliko god je mogao. Ja sam samo žmirila i nisam obračala pažnju na njegove nervozne napadaje. Nakon nekog vremena, duboko je udahnuo i stavio svoju ruku u moju kosu. Trnci i vručina proširili su se mojim tijelom te sam sada ja imala nervozne napadaje. Okrenula sam se na stranu te jednu ruku stavila malo iznad njegovog koljena. To je zadnje čega se sjećam, nakon toga sam uplovila u zemlju snova.Carla P.O.V
Srce mi je kucalo sto na sat. Mrzim horrore i ne podnosim ih. Sve u vezi njih mi je grozno. Radnja koja ne postoji, glumci i likovi koji su samo glupi i jumpscare scene koje su bile najgore od svega. A ovaj film? Ovaj film je bila definicija jumpscarea. Zbog toga sam ja bila prisiljena svakom tom scenom privuči se bliže Dylanu. Jesam li htjela to? Apsolutno ne. Jesam li to automatski i bez razmišljanja radila? Aposolutno da. Nije da mu je to smetalo, a nije ni da je meni smetalo, već se to nikako nije uklapalo u moj plan glumljenja "nedodirljive".
Nakon što dođe scena gdje neki maskirani ubojica iskoći van s nožem, poskočim i zabijem glavu u Dylanova prsa. On me prihvati i zagrli govoreći mi da je gotovo i da se smirim.
"Zapravo, ide još jedna, ostani tu." - vješto me slaže i stisne čvršće, a ja popustim pa se ni ne pokušam izmigoljiti iz zagrljaja. Upijam njegov savršeni miris te slušam njegove otkucaje srca. To me umiri. Ne želim da ovo ikada prestane. Ali opet, moram se vratiti glumljenju djevojke ledenog srca dok on ne dokaže da je vrijedan ulaska u isto.
"Ja idem spavati. Slobodno ostanite ovdje. Jedan može i kod Mye u sobu." - naglo se odmaknem od Dylana pa ustanem. On me isprati pogledom, ali ga brzo vrati ja film.
"Gledat ćete to do kraja?" - obojica kimnu glavama.
"Pa onda laku noć momci." - produžim do stepenica kojima se popnem na kat i ušuskam u svoj krevet nakon što se presvućem u pidžamu.
YOU ARE READING
When dreams come true
FanfictionOtvorena audicija za film poznatog redatelja usitinu je zaintrigirala dvije, na prvu sasvim obične, prijateljice. Uz malo sreće i zahvaljujući njihovom ogromnom talentu, obje zakorače u velik i ne tako savršen svijet filmske industrije, ali i ljubav...