29. SAMI

29 2 0
                                    

Mya P.O.V

Uđemo u kuću. Budući da je već bilo dosta sati, Carla se morala spremati za posao, ali prije je morala mene lišiti moje boli u toj glupoj polomljenoj ruci. Sjednem za kuhinjski stol dok ona došeta do elementa gdje su nam inaće stajali lijekovi.
"Slušaj me ovako." - gledala je u košaru puno lijekova. Prtljala je po njima, a onda bjesno ispuhnula.
"Opcija jedan: dobit ćeš injekciju u dupe, opcija dva cijeli dan ćeš biti u bolovim." - složim tužnu facu i otvorim usta.
"Znaš da ne mogu injekcije! Hoću tabletu." - zacvilim kao malo dijete. Ona odmahne glavom i cvoke ustima.
"Tableta protiv bolova nema." - idalje je gledam kao tužno maće. Kako nema? Radi u bolnici, a u kući nema lijekova protiv bolova.
"Kako nema Carla!? Donesi večeras inaće..." - prekine me zvono na vratima. Proderem se jedno "Uđi!" iz petnih žila jer znam da je to moja zabava za danas. Ali iskreno toliko mi kuca u ovoj glupoj ruci da ne znam želim li ikoga ovdje momentalno.
"Hej." - Plavokosi uđe i pomazi se s Mimasom koji veselo dotrči do njega. Ja vratim pogled na Carlu koja je kopala po toj glupoj košari s lijekovim.
"Žao mi je. Tabeleta nema." - nepokolebljivo ponavlja poput paige. Plavokosi nam se približi. To Plavokosi mi postaje toliko otrcano, moram priznati. Ali ne mogu spriječiti svoj mozak, on ga automatski tako percipira. Dakle, Thomas nam se približi.
"Kakve tablete?" - složi zbunjenu facu.
"Ma protiv glupih bolova." - tužno ispuhnem. Dođem do njega i spustim glavu na njegova prsta. Mislim da ću morati pristati na ono najgore. Injekcija. Okrenem se i vratim pogled na Carlu.
"Daj mi injekciju." - ona odmah krene spremati sve što je potrebno. Kad to završi približi mi se.
"Opusti se. Skini hlače." - kaže smoreno. U mojoj glavi ovo je jako krivo zvučalo. Pogotovo jer je Thomas bio tu. Da znam, dečko mi je, ali nije mi još vidio guzicu. Iako će se to za par sekundi promjeniti. Duboko udahnem i svučem dio hlača tako da Carla ima širok pogled na moj lijevi guz. A ima i Thomas, da se ne lažemo. Osjetim hladnoću na guzu što znači da ga je Carla upravo dezinficirala.
"Stani." - vrisnem.
"Thomas dođi." - došeta do mene bez prigovora, a ja mu se stisnem u zagrljaj. Stisnem i njegovu ruku te čvrsto zatvorim oči. Osjetim lagano peckanje što znači da sam upravo dobila injekciju. Zapravo, to i nije bilo toliko strašno.
"Preživjela si, pacijentice." - naglasi ovo pacijentice ciljajući na nešto sasvim drugo. Narugam joj se te povučem svoje hlače natrag gore. Ona spremi košaru s lijekovima i ode se gore presvući ili ne znam što već. Već u idučih deset minuta napusti kuću te u dnevnom boravku ostanemo samo Thomas, ja i odvratna tišina.
"Pa što želiš raditi, ljubavi?" - pogledam ga i slegnem ramenima.
"Nisam imala ništa u planu. Možemo pogledati film, vrlo nemaštovito." - kimne glavom.
"Može, zašto ne?" - dobaci pa ustane i dohvati daljinski te upali TV. Stavi neki film koji smo već izabrali i krenemo ga gledati. Malo je reći da je film bio dosadan. Naslonila sam mu se na rame, a oči su mi se same zatvarale. Na jedanput je došla scena gdje se toj glavnoj glumici vidi... am da budem pristojna, stražnjica. Vidim to krajičkom oka, ali poskoćim kad čujem da mi Thomas nešto kaže na uho.
"Ti imaš toliko bolju guzu od nje." - nasmijem se i pogledam ga u oči. Oči su mu postale tamnije, a zjenice raširenije. O da, znam o čemu misli. Prljave misli mu se motaju po glavi, a meni se to sviđa.
"Da? Ozbiljno?" - izustim jebozovno uz smješak. Ovo je igra i ja želim igrati. Kimne glavom i poljubi me. Odmah mi šibne jezik u usta na što se ja malo trznem, ali ubrzo shvatim što radi. Gurne me tako bijesno ljubeći i legne preko mene. Nastavimo se ljubiti dok se naši jezici vatreno igraju i isprepliću. O Bože kako se dobro ljubio. Nitko me nikada u životu nije ovako ljubio. Kad ostanem bez zraka odvojim se od njega i samo ga pogledam u oči. Iako su bile smeđe, kunem se bile su najljepše na svijetu. Krene me ponovno poljubiti, ali mi pritisne polomljenu ruku i ja vrisnem. On skoći s mene, a ja se nasmijem.
"U redu je. Nisi namjerno." - on preplašeno odmahne glavom. Pomaknem ruku sa strane. Shvati što sam tima htjela reći pa se vrati i legne preko mene. Prostenjem kad osjetim njegove vlažne poljupce na vratu. Vrat je bio moja slaba točka. Kad ga jednom dodirneš, nema natrag. Krene se spuštati prema mom dekolteu te lagano povuče majicu prema dolje. Još jednom prostenjem, a on se nasmije. I ja mu se nasmijem, a on me opet poljubi. Ustane s mene, a ja svojom zdravom rukom jako nespretno svučem njegovu široku majicu. On se samo cijelo vrijeme smije.
"Što je toliko smješno?" - pomalo isfrustrirano kažem, a on slegne ramenima.
"Obožavam tvoju nespretnost." - ljuto ispuhnem, ali već u idućem trenutku i on je dobio pogled na moje golo tijelo jer on svuče moju majicu, doduše vrlo spretno i pažljivo. Ponovno se spusti na mene i ostavi par poljubaca na mom trbuhu. Pogađate što je bilo iduće? Da prostenjala sam jer me ovaj čovjek nenormalno napalio. Krene se spuštati niže pa onda krene spuštati rub mojih tajica.
"Stani!" - istog trenutka se ukipi, pogleda me i odmakne se.
"Oprosti. Ok je da tu stanemo." - namrštim se i odmahnem glavom.
"Ma ne to budalice. Idemo gore." - nasmije se i u idućem trenutku me uzma u naručje pa odnese u moju sobu. Spusti me na krevet, a ja mu se objesim oko vrata i počnem ponovno snažno ljubiti.
Napokon mi skine uske tajice i oslobodi me stiske. Ostanem u donjem vešu ispred njegovog gladnog pogleda koji mi je neopisivo pasao. Sjednem i otkopčam kopču njegovog remena te on skine svoje hlače. Legne ponovno preko mene pazeći na moju ruku. Zavuče ruke ispod mojih leđa otkopčavajući mi grudnjak i bacajući ga na stranu. Kad to napravi zadovoljno mu se nasmijem.
"Tako si lijepa." - prostenjem kad se spusti među moje dvije prijateljice. Stavim ruku na njegova leđa te polako krenem prema njegovoj kosi. Neočekivano se protrlja par puta od mene ovako preko veša što me još dodatno napali. Popne se poljupcima do mog vrata pa i do usana, ponovno. Nakon kraće borbe jezicima odmakne se malo. Približim se njegovom uhu.
"Jebi me. Brzo, ne mogu više." - odmah se baci u akciju i u sljedećoj sekundi ostanem bez gačica. Osjetim poljupce na mom mokrom raju. Lagano mi gricne klitoris, a ja vrisnem kroz stenjanje. Ubaci u mene dva prsta bez ikakvog oklijevanja. Zabacim glavu unatrag i uvijem se u luk. Prostenjem. Jako i glasno. Nekoliko puta me izjebe prstima, a onda ih izvuče i obliže. Inaće odvratno, sada vrlo napaljujuće. Brzinom munje skine svoje boxerice i pogleda me.
"Prva ladica." - pokažem prstom na noćni ormarić. Kimne glavom i brzo posegne za zaštitom. Navuče kondom, a onda ga osjetim na ulazu. Pogleda me u oči i stavi svoju ruku u moju. Nasmije mi se na što ja i uzvratim. Krene ukaziti, polako i pažljivo. Iskreno to je bila najslađa stvar ikada. Kad ga osjetim do kraja počne se micati lijevo desno, a nakon kratkog vremena uhvati jak i brz tempo. Stenjem kao nenormalna, a i on mi se pridružuje. Uzdasi su ispunjavali sobu. Zrak je postajao sve zagušljiviji, a naša tijela stopljena u jedno sve znojnija. Svaki njegov ulazak u mene zapečatio bi poljupcem te bih mu nerijetko prostenjala u usta. Lančić koji je imao oko vrata plesao je u našem ritmu. Par puta bih ga zagrizla i na taj način povukla u novi poljubac.
"Svršit ću." - ciknem. Kimne glavom i zabije se najjače do sada. Jak i razarajuč orgazam mi se proširi tijelom, a mišići mi se opuste. Vidim da je i on svršio, a i osjetim toplinu. Spusti se s mene i legne pored. Okrenem se na stranu i stisnem se skroz uz njega. On me zagrli nježno. Zatvorim oči od umora.
"Volim te." - zadnja je stvar što čujem. Utonem u san.

When dreams come trueWhere stories live. Discover now