Chapter 68: Be proud of me.

617 45 2
                                    

Charlotte's POV

"Charlotte,budi se!",čujem nečiji glas,ali se uopće ne obazirem na to tko me zove,niti koliko je sati,a kamoli zašto me zove.
"Ma puštaj me!",govorim sneno i samo se okrećem na drugu stranu kreveta gdje bi trebao biti Harry,ali samo napipavam hladnu postelju.Jeb'o sebe,kad li je se prije ustao.
"Dobro,sama si to tražila.",kaže taj netko i odlazi.Hvala Bogu,napokon mogu nastaviti sa spavanjem.
Nakon par minuta čujem nečije korake oko kreveta i kunem se,ako me pozove da se ustanem,zaklat ću ga tko god da je.
Ali,umjesto dozivanja osjetim naglo slijevanje hladne vode na moju glavu.
"Jebite se!Kakvo je ovo buđenje?!",skačem iz kreveta kao da me sam vrag proganja,a ne voda.
Skačem u mjestu da me prođe hladnoća,a onda kraj kreveta vidim Zayna kako se smijulji.
"Ti..",cijedim kroz zube dok stišćem šake i prilazim mu s namjerom da ga pošaljem na drugi svijet.
Kada mi pročita izraz lica,osmijeh mu brzo spada s lica i kreće trčati po kući.
"O,ne nećeš.",krenula sam trčati za njim po kući,preskačući jastuke i kauče,bila sam mu cijelo vrijeme za petama,ali nikako dovoljno blizu da ga uhvatim.
"Harry,drži ju!",okrenula sam se iza sebe i vidjela sam ga kako mi brzo prilazi dok Zayn bježi iza šanka u kuhinji da se sakrije.
"Priđi mi i ostat ćeš bez zaručnice.",zaprijetila sam mu prvom misli koja mi je pala na pamet koja ga je nekim čudom uspjela zaustaviti.
Kratko sam mu se nasmiješila i namignula,te se okrenula prema Zaynu da ga ubijem.
A tamo me dočekalo nešto pomalo iznenađujuće.
Zayn čvrsto drži Perrie oko struka dok ona sjedi na radnom stolu u kuhinji i grli ga oko vrata dok se,ne biste vjerovali,ljube!
"Unajmite si sobu!",zaigrano je dreknuo Harry na njih na što su se oni brže-bolje smeteni odvojili jedno od drugog.
Malo je reći da je Perrie crvena k'o paprika.
A Zayn izgleda nekako ponosno.
Ti muškarci.
"Malena,ti bi se mogla presvući da mi se ne prehladiš tako mokra.",nekako slatko i ljupko mi je Harry rekao dok sam se na to mogla samo nasmiješiti i klimnuti glavom.
Zayn i Perrie su sjeli u blagavaonicu,a ja sam krenula prema kupaonici na katu,ali me je Harry vratio na mjesto tako što me je uhvatio za lakat na što sam začuđeno i iznenađeno ustuknula.Okej,ništa mi nije jasno.
"Za pet minuta me čekaj u kupaonici glavom naslonjenom na zid.Gola.Kreni.",tako zapovijednički mi je izdiktirao zapovijed da sam se morala zapitati gdje je nestao ljupki Harry od prije par minuta.
Dao mi je jasan znak da se ne šali kad me je nimalo džentlmentski,već dominantno i pomalo grubo udario po stražnjici.
Tim udarcem mi je dodatno ubrzao hod prema kupaonici koji sada više podsjeća na lepršavo letenje nego na hodanje.
Vidjela sam ga u i dominantnijim izdanjima,ali mi je ovo zaista bilo neočekivano.
Na putu do kupaonice sam se smješkala i crvenila kao kakva tinejžerka,kao stara Lotz koja nema apsolutno nikakvog seksualnog iskustva,dok mi je srce već nakon udarca ubrzalo svoj rad.
Na brzinu sam skinula mokru pidžamu sa sebe i šutnula ju u kut,dok sam namještala kosu ispred ogledala da mi ne izgleda kao kakva metla.
Stala sam ispred zida i čelo naslonila na njega,na što su mi se sve dlačice na tijelu naježile kad sam dotaknula hladni zid.
Zažmirila sam i duboko udahnula i izdahnula te još jednom to ponovila.
Sad samo treba čekati.

I nije trebalo dugo čekati da dođe.Ta se osoba čuje iz daleka.
Lagano i suviše tiho je otvorio vrata te ušao i zatvorio ih za sobom,dok su mi oči još uvijek bile zatvorene.
Osluškivala sam,pazila na disanje,ali svakim njegovim pokretom koji sam čula iza sebe,nisam mogla zaustaviti tijelo od drhtanja.
Nježno mi je rukom sklonio kosu s vrata i prebacio ju svu na lijevu stranu ostavljajući jedan kratki ugriz na mome ramenu.
"Volim tvoju kosu,Charlotte.Pogotovo kad ti je mokra,tada ima nešto neodoljivo u tebi.Ruke na zid.",bez imalo pogovora sam ga poslušala dok je on pustio vodu u umivaoniku te ju nasuo u neku posudu.
Za par trenutaka sam mogla osjetiti mlaku vodu kako mi kvasi zadnji dio kose,ostavljajući mi šiške i kraći prednji dio kose suh,kako mi se voda u brzim mlazovima slijeva niz gola leđa,na što zabacujem glavu jako unatrag i leđa savijam u luk.
"O,Charlotte,prelijep si prizor."
Slatko sam se nasmijala dok sam se postupno priviknula na vodu i na drhtanje koje je sve više raslo kako mi se približavao.
"Bit ćeš puna modrica sutra od svih ugriza koje ću ti priuštiti.Reci mi što želiš,malena."
"Tebe.",nekako sam izustila dok sam gledala naš odraz u ogledalu.
Ja potpuno gola i izložena,a on u crnim trapericama bez majice na opasnoj blizini.
Nakrivio je glavu u stranu,i preklopio me svojim tijelom,te stavio svoje ruke na zid pored mojih.
"Morat ćeš biti malo preciznija oko toga."
"Dovraga,samo me uzmi!",vrisnula sam na što se on samozadovoljno nasmiješio i krenuo otkopčavati hlače.
Od tog trenutka ništa više nije bilo važno osim nas dvoje.
Ni svi moji loši predosjećaji nisu se mogli mjeriti s količinom osjećaja koji se mješaju u meni dok se sva pretvaram u splet nadražaja.
"Moja si,samo moja.",govori mi dok se napinje sve jače i jače u meni,tjerajući mi tijelo da se predaje,da ne može više stajati,već da se prepusti njemu i to je upravo ono što mi radi.
Stavljam mu ruke oko vrata dok sam mu leđima naslonjena na prsa i dok padam na koljena nakon što me je orgazam duboko protresao.
Nije lako preživjeti i dočekati orgazam na nogama.
Nakon što smo oboje došli k sebi,oboje nas je preplavio smijeh kojem se nismo mogli oduprijeti.
"Ovo je bilo zanimljivo iskustvo,moram priznati."
"Bila si jako dobra večeras,ponosan sam.Tijelo ti je sve izdržljivije i moći ću ti raditi još puno ovakvih stvari u još težim oblicima,vjeruj mi."

Ne bojim se više.Ako će se nešto loše dogoditi,neka se dogodi.

Moj je život potpun.

AN

I još samo jedan!

Zatišje pred buru! xd

Anamaria.xx

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now